Kan het echt zijn dat ik de eerste ben? Is het mogelijk? Doorzoeken van de topic bracht geen hit, dus bij deze:
De nieuwe Logitech MX Master 3 is mijn toevoeging aan de cadeautips.
Dit pareltje van techniek is een enorme verbetering op de MX Master 2. Mijn MX Master 2 heb ik met veel plezier ruim 2 jaar in gebruik als daily roller bij mijn werk. Veel van de reviews van de Master 3 (Alsmede de review van
HardwareInfo) prijzen de Master 3 de lucht in, maar betwijfel of een upgrade nodig is als jij de 2 hebt. Ik ben toch van mening dat de verbeteringen van de 3 echt genoeg is om de upgrade te doen. De scroll wiel is echt als een bakje slagroom, zo zacht. De extra massa maakt de frictiearme scroll nog fijner en de subtiele gevoel van de elektromagnetishe rem zijn inschakel/uitschakel moment is echt heel tof, helemaal als jij weet wat gebeurt. Dan is ieder snelle scroll gewoon weer een "Wauw" moment!
De MX Master 3 is in 3 kleuren te krijgen, Heel apart naast de grafiet grijs hierboven ook in het zwart

en een Apple compatibel lichtgrijs
De kleurverschil tussen de grijs en het zwart is maar beperkt. Waarom dan niet een eigenzinnige blauw zoals bij de Master2 of brons zoals bij de Master(1)? Anders misschien een mosgroen om bij de Logitech kleurenschema een beetje aan te sluiten? Mijn eerste idee was om de lichtgrijs te bestellen, maar toen had ik in mijn geestesoog een 3 jaar oude licht grijze muis met wat lichtbruine handtalg erop neergeslagen gezien en besloten... Neeu. Doe mij maar de donkergrijze of de zwarte.
Voor prijsinspiratie mag de
pricewatch iedereen wel een oplossing bieden