Ginz afscheidstopic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22

Kiswum

Gadget reviewer

3DDude schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:14:

Over de rol van de community manager ik zou dat dan in de vacature dan maar uitgebreid uitwerken; om teleurstelling in de toekomst te voorkomen.
Dat is eigenlijk het belangrijkste, nu komt het redelijk "eenvoudig" over, maar volgens mij moet je wel rekening houden met werkweken van 40-60uur. Het is een functie die je echt moet liggen en waarbij je vooraf toch wel wil weten wat je over het algemeen kan verwachten. Het is vermoedelijk veel meer dan ik mij nu kan voorstellen.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:49

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

@Ginz Thanks voor alle inzet man!

En echt onwijs jammer, ik kon mij zeer vinden in jou visie voor de community!

Niet je hamer vergeten mee naar huis te nemen hé ;) :+

[ Voor 20% gewijzigd door Mortum op 01-11-2019 15:36 ]

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer allemaal :| ik heb @Ginz een paar keer ontmoet en vind hem een toffe peer (y)

Suk6 met je volgende job ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wirehub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:08

Wirehub

Blaat

Jammer dat je nu alweer weggaat als communitymanager!

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:15

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ik had al een gerucht gehoord, maar heel jammer dat het ook waar is! Bedankt @Ginz voor wat je in deze relatief korte tijd toch allemaal voor ons gedaan hebt!

Veel succes met een nieuwe baan en ik hoop dat Tweakers een waardige opvolger kan vinden.

Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Ginz dank voor alles wat je voor de community hebt gedaan. Dat wordt zeer gewaardeerd! Succes met de volgende stap in je carrière.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Guido, het was voor mij als communitylid een pleasure om jou aan het roer te hebben. Zo'n vriendelijke gastvrije vent als je bent heeft zeker wel zijn indruk achtergelaten op de community. Na de jaren van strak regiem van zeef (met alle respect, want het had ook voordelen) is het denk ik ook goed geweest voor de community om een wat toegankelijkere communitymanager te hebben gehad. Vooral in tijden waarbij Tweakers toch wel wat elitairs heeft en het daarom moeilijk is voor veel nieuwe mensen om zich aan te sluiten bij de community, heb je vanuit mijn perspectief er goed aan gedaan om de "grote vriendelijke" communitymanager te zijn.

Ik dank je hartelijk voor al je bijdragen en wens je enorm veel succes in de toekomst! (y)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Onwijs bedankt voor je inzet Guido, ik heb je altijd een waardig opvolger van Zeef gevonden en vind het jammer dat je ermee stopt. Heel veel succes met je volgende uitdaging!

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

@Ginz bedankt voor je inzet (y), laat je de opblaasbare rocket launcher wel achter? :+

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwakzalver
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-07 12:13
@Ginz
Bedankt voor wat je zowel op de voorgrond als op de achtergrond aan werk heb verricht.
Wens je een knetterend Blow Out bij Tweakers en veel succes in je nieuwe baan!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:19

KrazyJay

Inspector schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:00:
[...] Ondertussen vele topics, posts, DM's en bans verder zijn we op het punt gekomen dat we afscheid gaan nemen van Ginz en andere een kans geven om de felbegeerde plek van communitymanager Tweakers, in te nemen. [...]

[Afbeelding: Ginz]
Ja, wie bant zijn community manager dan ook regelmatig? 8)7 Misschien ook maar even een vacature voor een vertrouwenspersoon er bij zetten? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Intergalactic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14:49

Intergalactic

Testlab Coördinator & Moderator Harde Waren

𝙸𝚗𝚟𝚊𝚍𝚎𝚛𝚜 𝙼𝚞𝚜𝚝 𝙳𝚒𝚎

It's not a bird, it's not a plane
It must be @Ginz who's the man!

[ Voor 7% gewijzigd door Intergalactic op 01-11-2019 15:50 ]

𝙸𝚗 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎 𝚗𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖 | Tweakers Discord | Stats.fm | Discogs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42

Zeror

Ik Henk 'm!

Ginz, wat doe je nu ;w

Bedankt voor alles. Je hebt het prima gedaan!!!! d:)b
Succes verder!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:53

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

:w @Ginz !

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Huh?!? Het is toch nog helemaal geen 1 april? -O-

Bedankt voor alles @Ginz, ik verwacht dat de community je gaat missen en heel veel succes en plezier met wat je hierna gaat doen gewenst :)

Insert vies grapje hier

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Jammer, volgens mij deed @Ginz het best wel prima. Nou ja dank je wel :).

"It's nice to be important but it's more important to be nice".

[ Voor 30% gewijzigd door Boudewijn op 01-11-2019 16:09 ]

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

Pazo

Mroaw?

Bedankt voor alles @Ginz en veel succes met je verdere loopbaan! :)

Grote Enphase topicIQ Gateway uitlezenPVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
offtopic:
Het valt me op dat men hier steeds zijn voornaam noemt... is dat wel wenselijk?
edit: Oh, never mind. Het staat ook in het artikel op de frontpage. :z

@Ginz Veel plezier in wat je allemaal nog gaat doen. Hopelijk trek je je niet teveel aan van de manier van afscheid nemen hier. En hopelijk blijf je nog wel rondhangen. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Room42 op 01-11-2019 16:17 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:41
@Ginz Bedankt voor de afgelopen jaren, en succes in de toekomst!

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18:30
Bedankt @Ginz ik vond je geweldig :D succes verder!

Don't let perfect be the enemy of good.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbierut4
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 21-08 20:11
@Ginz bedankt, de keren dat wij elkaar gesproken hebben waren top! Hopelijk vind je een mooie nieuwe uitdaging!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

Zie Ginz op de Stoomboot weer gaan... :> :P

@Ginz je zal node worden gemist, zeker door leden van het eerste uur (en ook wel het tweede denk ik zo). Kennis en kunde valt lastig op te vullen, en ik hoop dan ook dat diegene die je op gaat volgen in beide sectoren zijn man/vrouw/Henk staat ;)

Overigens:
Het is niet in het nieuwtje aan bod gekomen, maar waarom moet Ginz eigenlijk weg? :'(

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Redneckerz schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 17:02:

Overigens:
Het is niet in het nieuwtje aan bod gekomen, maar waarom moet Ginz eigenlijk weg? :'(
Zie hierboven;
Inspector schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:12:

Tijdens de afgelopen anderhalf jaar werd duidelijk dat er verschil van inzicht was over hoe de positie van communitymanager het best ingevuld kan worden. Dit had zowel te maken met verantwoordelijkheden - wat hoort wel en niet bij de rol - als de manier waarop vanuit de rol samengewerkt wordt met de verschillende afdelingen op HQ. Daar hebben we vooral de laatste maanden veel met Guido over gepraat en uiteindelijk zijn we tot de conclusie gekomen dat we het daar niet eens over gingen worden. Daarom is besloten om zijn contract na afloop later dit jaar niet te verlengen.

Dit betekent dat we op zoek zullen gaan naar een nieuwe communitymanager, want de functie blijft enorm belangrijk voor Tweakers en dat zal in de toekomst zeker niet minder worden. Dat de community aan de basis staat van wie we zijn staat buiten kijf. Het belang van de community komt ook duidelijk naar voren uit het gebruikersonderzoek dat we onlangs afgerond hebben. Daar gaan we jullie zoals eerder besproken nog uitgebreid over informeren.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

Blind geraakt, dank voor het herstellen van de visie :)
@RodeStabilo en @KnoxNL

Tijdens de afgelopen anderhalf jaar werd duidelijk dat er verschil van inzicht was over hoe de positie van communitymanager het best ingevuld kan worden. Dit had zowel te maken met verantwoordelijkheden - wat hoort wel en niet bij de rol - als de manier waarop vanuit de rol samengewerkt wordt met de verschillende afdelingen op HQ. Daar hebben we vooral de laatste maanden veel met Guido over gepraat en uiteindelijk zijn we tot de conclusie gekomen dat we het daar niet eens over gingen worden. Daarom is besloten om zijn contract na afloop later dit jaar niet te verlengen.
Het is jammer dat dit is gebeurd. Uiteraard is dat een besloten overeenkomst tussen leden, wel hoop ik dat het verschil van mening wel ter harte is genomen en dat dit in redelijkheid mee genomen zal worden in verdere feedback.
Dit betekent dat we op zoek zullen gaan naar een nieuwe communitymanager, want de functie blijft enorm belangrijk voor Tweakers en dat zal in de toekomst zeker niet minder worden. Dat de community aan de basis staat van wie we zijn staat buiten kijf.
Daar is o.a dit topic het niet met je eens.
Het belang van de community komt ook duidelijk naar voren uit het gebruikersonderzoek dat we onlangs afgerond hebben. Daar gaan we jullie zoals eerder besproken nog uitgebreid over informeren.
Men kan derhalve dan met bovenstaande link beginnen om dat belang in actie te zien :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:56

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Redneckerz schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 17:11:
[...]

Blind geraakt, dank voor het herstellen van de visie :)

[...]

Het is jammer dat dit is gebeurd. Uiteraard is dat een besloten overeenkomst tussen leden, wel hoop ik dat het verschil van mening wel ter harte is genomen en dat dit in redelijkheid mee genomen zal worden in verdere feedback.

[...]

Daar is o.a dit topic het niet met je eens.

[...]

Men kan derhalve dan met bovenstaande link beginnen om dat belang in actie te zien :)
Ik weet niet of een afscheidstopic van Ginz de juiste plek is om dit soort discussies te beginnen / oprakelen.

Cunning linguist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:44

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Thanks @Ginz !

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jetspiking
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13-09 16:30
Bedankt @Ginz voor je inzet voor de community! Wat mij betreft heb je het top gedaan!

https://www.linkedin.com/in/dustinhendriks/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 10:08
Dankje @Ginz :)

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Succes met het volgende avontuur @Ginz :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Geen tagje van mij, maar wel nog een bericht

Aan het begin was het allemaal even wennen, maar toen dat eenmaal gedaan was kan ik niet anders zeggen dan dat je het geweldig hebt gedaan! Bedankt voor alles :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Muchos gracias! Jammer van het verschil van inzicht, maar om werk te doen tegen je zin in schiet ook niet op. :P

Volvotips.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

Bart ® schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 17:35:
[...]

Ik weet niet of een afscheidstopic van Ginz de juiste plek is om dit soort discussies te beginnen / oprakelen.
Simpelweg op iets recents wijzen wat de eerder gemaakte stelling in twijfel trekt is geen oproep tot een discussie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Redneckerz schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 18:52:
[...]

Simpelweg op iets recents wijzen wat de eerder gemaakte stelling in twijfel trekt is geen oproep tot een discussie.
Simpelweg op iets recents (topic van meer dan een jaar oud, maar goed) wijzen, wat verder compleet offtopic is, en desondanks niet tot doel heeft om te discussiëren. Right. Maar ik stel voor dat we het positief houden, en je 'verwijzing' dus maar gewoon negeren :).

Cunning linguist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

Bart ® schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 19:21:
[...]

Simpelweg op iets recents (topic van meer dan een jaar oud, maar goed) wijzen,
Dat topic heeft de afgelopen 7 dagen nog berichten gehad. In plaats van naar die post te verwijzen wat mogelijk verwarrend kan zijn koos ik ervoor het topic zelf te linken. Als je de laatste pagina had bekeken, dan had je dat kunnen weten.

Het is om aan te tonen dat de opmerking die is gemaakt niet geheel juist is, vandaar de zichtbare link zonder verdere opmerking (Want dan zou het wel een poging tot discussie zijn).

Daar moeten we het maar bij laten. Ginz, het gaat je goed!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Succes gewenst @Ginz, bedankt voor je inzet d:)b

Anjunabeats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:26

hellknight

Medieval Nerd

@Ginz bedankt voor het harde werk, en succes

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:43
@Ginz jeetje wat een nieuws.
Deze had ik even niet aan zien komen. Dat het niet altijd even makkelijk was dat was duidelijk. Jammer dat jullie er niet uitgekomen zijn want ook al kan ik natuurlijk niet namens de hele community praten, ik vond je een geweldige en ook toegankelijke communitymanager.

Je was er voor ons als community altijd als dat nodig was (en als het niet nodig was ook ;) ).

Ik denk met plezier terug op de diverse mede door jou georganiseerde events en natuurlijk ook de leuke samenwerking op Tweakers Gaming Live waar we 3 dagen tot in de late uren vooral ook lol hebben gehad en gelachen hebben.

Guido dank voor alles en succes bij de volgende job. En laat je gezicht ook nog eens zien!

[ Voor 11% gewijzigd door Arjant2 op 01-11-2019 20:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:21

Chocoball

瞧好吧!

@Ginz , Guido bedankt voor de afgelopen 2 jaar en succes met je nieuwe uitdaging.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Arjant2 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 19:59:
@Ginz jeetje wat een nieuws.
Deze had ik even niet aan zien komen. Dat het niet altijd even makkelijk was dat was duidelijk. Jammer dat jullie er niet uitgekomen zijn want ook al kan ik natuurlijk niet namens de hele community praten, ik vond je een geweldige en ook toegankelijke communitymanager.

Je was er voor ons als community altijd als dat nodig was (en als het niet nodig was ook ;) ).

Ik denk met plezier terug op de diverse mede door jou georganiseerde events en natuurlijk ook de leuke samenwerking op Tweakers Gaming Live waar we 3 dagen tot in de late uren vooral ook lol hebben gehad en gelachen hebben.

Guido dank voor alles en succes bij de volgende job. En laat je gezicht ook nog eens zien!
Vooral dat laatste, ik denk dat heel veel communityleden je nog graag zien. Dat je niet meer werkzaam bent bij t.net betekent niet dat je geen onderdeel van de community meer bent. ☺️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
@Ginz bedankt voor de 2 jaren als communitymanager! En bedankt voor de leuke raadsels die je op vrijdag postte, het is een leuke traditie/wedstrijd geworden.

Veel succes in de toekomst!

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:31

-ET-

Phone Home

@Ginz bedankt voor alle tijd en effort die je in ons als Community hebt gestoken. Sad to see you go. Heel veel Succes in je nieuwe job. En zoals door andere aangegeven don't be a stranger.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anouar
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 27-02 07:47

Anouar

TechMocro

@Ginz ik ga je missen man.

Dankzij jou binnen gekomen bij het Tweakers Testfest dit jaar en zo al veel contacten op gedaan. Nog geen half jaar later schrijf ik nieuwsitems voor Hardware.info . Erg bedankt voor dit alles. Ik weet nog dat ik op Tweakers HQ altijd met je kon lachen. Dat nerf gevecht van ons zal ooit nog wel komen en je kan nog wel een slack berichtje van me tegemoet zien komen. Nogmaals erg jammer dat je gaat en ik had dit niet zien aankomen.

Gr. TechMocro

TechMocro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FearTheDelay
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-05 11:58
@Ginz Dank voor alle hulp en gezelligheid, oh en voor dat nerfpijltje in m'n oog op abodag :)

We gaan je missen als Community Manager maar ik hoop je nog te zien op de forums en evt events!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
@Ginz bedankt voor je gegeven tijd! Heb het geluk gehad je 1x in levende lijve te mogen ontmoeten, en had gehoopt dat nog eens te kunnen doen, maar het zal in elk geval niet meer als Community Manager zijn... Veel plezier met je volgende uitdaging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
FearTheDelay schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 13:18:
We gaan je missen als Community Manager maar ik hoop je nog te zien op de forums en evt events!
Als je in z'n posthistory kijkt zie je dat ie sinds half september geen publieke post meer heeft gemaakt.

[ Voor 10% gewijzigd door RodeStabilo op 04-11-2019 08:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mortum

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

RodeStabilo schreef op maandag 4 november 2019 @ 08:09:
[...]

Als je in z'n posthistory kijkt zie je dat ie sinds half september geen publieke post meer heeft gemaakt.
Opzich ook logisch, ik denk niet als ik in zijn schoenen zou staan dat het voor mij handig zou zijn om posts te maken.
Ik gok ook dat hij druk bezig is met een andere baan te zoeken.

Maar ik denk wel dat hij gewoon mee leest :)

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr-D.
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:23

Mr-D.

interpunctie? no hero here

@Ginz jammer dat je gaat..

je deed het goed en succes in je volgende stap

sneller usenet? tips en tricks

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:53
Jammer om te horen, @Ginz. Je kwam altijd buitengewoon aardig, toegankelijk en geïnteresseerd over.
Ik hoop dat dit niet het laatste is dat we van je horen. In ieder geval bedankt voor alle inzet en sfeer die je bracht.

Ik durf nu eindelijk toe te geven dat ik het jammer vond dat je onze communitymanager werd. Ik was namelijk zelf net te laat met solliciteren :+
Maar je werd al heel snel een positieve factor en ik denk niet dat ik het beter had kunnen doen!

Wederom bedankt. Heel veel plezier en succes toegewenst voor de toekomst.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Jammer dat je weg gaat Ginz, veel success :)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Mortum schreef op maandag 4 november 2019 @ 08:40:
Maar ik denk wel dat hij gewoon mee leest :)
Ik vind het wat vreemd dat je niet eens in je eigen afscheidstopic even reageert. Krijg dan altijd het idee dat er meer speelt dan men hier verteld (dat i.c.m inactiviteit op het forum, is hij nog in dienst of niet?). Dat is hun goed recht natuurlijk maar vreemd vind ik het wel.

[ Voor 8% gewijzigd door RodeStabilo op 05-11-2019 07:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 10:42
@Ginz , in mijn ogen heb je het goed gedaan, we zullen je missen! Succes met je volgende project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

RodeStabilo schreef op maandag 4 november 2019 @ 08:09:
[...]

Ik heb nog een dm gehad over de Developers Summit. Of dat vanuit hemzelf komt of vanuit zijn naam, geen idee.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjant2
RodeStabilo schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 07:52:
[...]

Ik vind het wat vreemd dat je niet eens in je eigen afscheidstopic even reageert. Krijg dan altijd het idee dat er meer speelt dan men hier verteld (dat i.c.m inactiviteit op het forum, is hij nog in dienst of niet?). Dat is hun goed recht natuurlijk maar vreemd vind ik het wel.
Begrijp wel dat dat dus aan alle bezoekers van tweakers even medegedeeld wordt dat iemand zijn contract niet verlengd wordt. Dat zijn contract niet verlengd wordt is al k.t maar dat dat ook nog even openbaar wordt medegedeeld is natuurlijk ook wel even slikken, ik kan mij voorstellen dat dat wel impact heeft.
Dat is toch anders dan bij bijvoorbeeld Zeef die zelf een andere baan had gevonden.

[ Voor 5% gewijzigd door Arjant2 op 05-11-2019 12:17 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:25
Ample Energy schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:28:
Jammer om te horen, @Ginz. Je kwam altijd buitengewoon aardig, toegankelijk en geïnteresseerd over.
Ik hoop dat dit niet het laatste is dat we van je horen. In ieder geval bedankt voor alle inzet en sfeer die je bracht.

Ik durf nu eindelijk toe te geven dat ik het jammer vond dat je onze communitymanager werd. Ik was namelijk zelf net te laat met solliciteren :+
Maar je werd al heel snel een positieve factor en ik denk niet dat ik het beter had kunnen doen!

Wederom bedankt. Heel veel plezier en succes toegewenst voor de toekomst.
Je hebt een herkansing. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Arjant2 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:17:
[...]

Begrijp wel dat dat dus aan alle bezoekers van tweakers even medegedeeld wordt dat iemand zijn contract niet verlengd wordt. Dat zijn contract niet verlengd wordt is al k.t maar dat dat ook nog even openbaar wordt medegedeeld is natuurlijk ook wel even slikken, ik kan mij voorstellen dat dat wel impact heeft.
Dat is toch anders dan bij bijvoorbeeld Zeef die zelf een andere baan had gevonden.
En het wordt ook zo lekker vaag meegedeeld, nu zijn dat persoonlijke zaken waar Tweakers niet te veel over mag zeggen, maar toch. Klaarblijkelijk is hij geliefd bij de community maar mocht dat niet baten: vreemd.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Mortum

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

Ik zal ook niet ontkennen dat ik deze situatie vooral "bitter" vind.

Hoewel Frederik (Zeef) uiteraard zijn eigen manier had van werken, en misschien heeft dit bij management wel de voorkeur.
Vind ik Guido (Ginz) voor de eenvoudige ziel 100x toegankelijker, ik weet ook niet wat er allemaal speelt.

Bij wijze van spreken: Zeef ben ik meerdere events tegen gekomen, en ik had het gevoel mij iedere keer opnieuw te moeten voorstellen. (voor de rest uiteraard alle respect aan Zeef hoor!)
Maar bij Ginz merk ik dat er ook echt herkenning is bij iedereen die hij eerder was tegengekomen, zette zich ook echt in persoon in om een "klik" te krijgen en hij stelt zich vooral ook open als persoon.

(ik zie Ginz nog zitten als toezicht met TGL.
ik heb Zeef nooit bandjes zien controleren met Tweakers Express :P )

Maar de manier hoe alles rond dit vertrek gepresenteerd wordt, zegt mij voornamelijk dat het "niet leuk" is gegaan.. en er heerst ook naast teleurstelling ook wel een ongemakkelijke sfeer over dit alles.

De community zal er niet door omver donderen..
Maar de opvolger wens ik heel veel succes om alle harten opnieuw te winnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:12

Jaymz

Keep on moving !

Het ga je goed Ginz!

Dank voor alles ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

hey @Ginz , succes met je volgende uitdaging!

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjant2
Mortum schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 13:02:

Hoewel Frederik (Zeef) uiteraard zijn eigen manier had van werken, en misschien heeft dit bij management wel de voorkeur.
Vind ik Guido (Ginz) voor de eenvoudige ziel 100x toegankelijker, ik weet ook niet wat er allemaal speelt.

Bij wijze van spreken: Zeef ben ik meerdere events tegen gekomen, en ik had het gevoel mij iedere keer opnieuw te moeten voorstellen. (voor de rest uiteraard alle respect aan Zeef hoor!)
Maar bij Ginz merk ik dat er ook echt herkenning is bij iedereen die hij eerder was tegengekomen, zette zich ook echt in persoon in om een "klik" te krijgen en hij stelt zich vooral ook open als persoon.

Maar de manier hoe alles rond dit vertrek gepresenteerd wordt, zegt mij voornamelijk dat het "niet leuk" is gegaan.. en er heerst ook naast teleurstelling ook wel een ongemakkelijke sfeer over dit alles.

Ik kan niet anders dan mij hier volledig bij aan te sluiten, ik heb exact zelfde ervaring met beide.
Als nieuwe vrijwilliger bij TGL tussen alle Tweakers werknemers en mods die elkaar reeds kenden was Guido uiterst open, vriendelijk en betrok mij er gelijk bij.

Ik kan geen oordeel vormen over of Guido voor Tweakers als bedrijf zijn werk wel of niet goed deed, maar voor mij als dagelijks tweakers-bezoeker, abonnee en (helaas eenmaling TGL-)vrijwilliger was hij top.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

[...]

Inderdaad niet geheel netjes dat dit op de publieke gronden wordt medegedeeld, kan mij zo voorstellen dat een dergelijke openbaring niet gewenst is. En het zou ook een goede reden zijn voor Ginz om hier niet te reageren.
[...]
Die is inmiddels ook al weer even weg bij Tweakers Elect, sinds mei welteverstaan. Of dat een teken aan de wand was, geen idee.
Frozen schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:38:
[...]

En het wordt ook zo lekker vaag meegedeeld, nu zijn dat persoonlijke zaken waar Tweakers niet te veel over mag zeggen, maar toch. Klaarblijkelijk is hij geliefd bij de community maar mocht dat niet baten: vreemd.
De vage mist is niet alleen in dit topic aanwezig, maar ook in anderen. Ik mag het dan ook niet zeggen, maar het lijkt alsof er iets aan de hand is bij Tweakers wat zich vervolgens op een wijze manifesteert dat dit enerzijds nadelig is voor de community, en anderzijds het reeds voormalige medewerkers lijkt te benadelen.

Daar link ik maar niet naar, van 1 ben je notabene zelf onderdeel. ;)
De community houdt grotendeels zichzelf overeind, want eerlijk is eerlijk, er lijkt een verdeeld landschap te ontstaan waar eilandjes ontstaan. De 1 is de community, de ander denkt nog dat zij er voor die community zijn. :'(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Dat bedoel ik, daarom is het juist ook goed geweest dat Ginz community manager is geworden. Een wat warmer gevoel is denk ik belangrijk bij deze toch wel wat elitaire community. Zeker als je graag nieuwe leden wilt aantrekken is dat denk ik wel enorm belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:27

Technomania

Huiskamer verslaafde.

*knip*

Niet het juiste topic hiervoor.

[ Voor 93% gewijzigd door Technomania op 06-11-2019 10:24 ]

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
@Ginz Ik heb je nooit in het echt ontmoet en ook alleen maar zijdelings meegemaakt maar je kwam altijd over als een top gozer die in stond voor de community. Daarom super jammer dat het allemaal zo loopt. Hopelijk vind je snel een toffe baan!

Nothing to see here!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 00:30

Electrowolf

Mod met Liefde!

Als ik zo naar de vacature kijk (plan: Tweakers is op zoek naar een communitymanager) kan ik me wel indenken waarom iemand daar van mening over kan verschillen. Het komt op mij meer over als een soort van supportmedewerker voor GoT. Rapporteren, dingen waarborgen, informatie van A naar B doorgeven, problemen oplossen, dingen die slecht gaan verbeteren, uitwisselen met andere communitymanagers. Komt strek op mij over alsof je niet een goede community mag bouwen maar over KPI'tjes aan het management moet rapporteren. Er staat bijvoorbeeld niet in wat jouw (echte) verantwoordelijkheden zijn en welk mandaat je hebt om dat te realiseren.

@Ginz: fijn om met je samengewerkt te hebben! Lijkt er op dat de afgelopen tijd veel meer dingen voor de community zijn gedaan, wat een andere slag leek te zijn dan dat Zeef deed. Hopelijk wordt deze nieuwe manier voortgezet. Je mag in ieder geval terugkijken op een goede bijdrage als communitymanger aan deze community!

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Electrowolf schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 15:37:
Als ik zo naar de vacature kijk (plan: Tweakers is op zoek naar een communitymanager) kan ik me wel indenken waarom iemand daar over mening kan verschillen. Het komt op mij meer over als een soort van supportmedewerker voor GoT. Rapporteren, dingen waarborgen, informatie van A naar B doorgeven, problemen oplossen, dingen die slecht gaan verbeteren, uitwisselen met andere community managers. Komt strek op mij over alsof je niet een goede community mag bouwen maar over KPI'tjes aan het management moet rapporteren. Er staat bijvoorbeeld niet in wat jouw (echte) verantwoordelijkheden zijn en welk mandaat je hebt om dat te realiseren.

@Ginz: fijn om met je samengewerkt te hebben! Lijkt er op dat de afgelopen tijd veel meer dingen voor de community zijn gedaan, wat een andere slag leek te zijn dan dat Zeef deed. Hopelijk wordt deze nieuwe manier voortgezet. Je mag in ieder geval terugkijken op een goede bijdrage als communitymanger aan deze community!
Ik denk dat je de spijker op de kop slaat hiermee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arjant2
Is er al zicht op een vervanger? Het blijft angstvallig stil of heb ik iets gemist?
Natuurlijk lastig om Ginz te vervangen!

[ Voor 19% gewijzigd door Arjant2 op 23-12-2019 16:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WoutF
  • Laatst online: 19:08

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
Arjant2 schreef op maandag 23 december 2019 @ 16:08:
Is er al zicht op een vervanger? Het blijft angstvallig stil of heb ik iets gemist?
Natuurlijk lastig om Ginz te vervangen!
We zijn achter de schermen druk bezig en in de tussentijd ben ik vanuit HQ een soort interim-CM Als alles goed gaat begin 2020 meer nieuws :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Inmiddels zie ik dat er nieuws is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:51

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

PcDealer schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 23:51:
Inmiddels zie ik dat er nieuws is.
Link :?

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Een profiel op LinkedIn en berichten die voor mij niet opvraagbaar zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
PcDealer schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 00:14:
[...]

Een profiel op LinkedIn en berichten die voor mij niet opvraagbaar zijn.
Wat is het nieuws dan?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

PcDealer schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 00:46:
[...]

Nu nog het Tweakers profiel :p
https://tweakers.net/info/over-tweakers/contact/ heeft Ginz nog staan als CM, dus kennelijk zal dat niet heel snel gaan.

Verder kon ik niet zo snel een Saskia op GoT vinden die rond 1990 geboren is. Wellicht kan je de 2000 meest recente profiles scrapen (aanname dat ze nog geen account had op tweakers/got) ;).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Electrowolf schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 00:49:
[...]

https://tweakers.net/info/over-tweakers/contact/ heeft Ginz nog staan als CM, dus kennelijk zal dat niet heel snel gaan.
Dat zegt niets. De user moet zelf de gegevens aanpassen. Je ziet op het LI account dat de werkzaamheden in februari beginnen of zijn begonnen.
Verder kon ik niet zo snel een Saskia op GoT vinden die rond 1990 geboren is. Wellicht kan je de 2000 meest recente profiles scrapen (aanname dat ze nog geen account had op tweakers/got) ;).
Ik ben tot aan 2018 gekomen, daarna geen nieuwe accounts. Zal wel ergens bij mij liggen. Maarre jullie zoekskills suck. Met de naam kun je verder zoeken en dan vindt je meer accounts. Op een van die accounts staat een nickname ;) 8)

Edit: even zoek in V&A naar een nieuwe Iphone en ja hoor, een 2 daags account met een advertentie. User 1336702. Jan-cb is op het moment van schrijven de nieuwste user.

[ Voor 26% gewijzigd door PcDealer op 08-02-2020 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Sorry, kan geen manier vinden om naar/in gallery's te zoeken :/.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Electrowolf schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 01:08:
Sorry, kan geen manier vinden om naar/in gallery's te zoeken :/.
Ik schreef het verkeerd. Zie op het profiel onder Contactgegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

PcDealer schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 01:12:
[...]

Ik schreef het verkeerd. Zie op het profiel onder Contactgegevens.
"Het profiel onder Contactgegevens"?

Edit: ah, die sociale media ook altijd.. moet ik toch eens aan beginnen. Gallery van juni 2019, dus toch al iets ouder dan gegokt ;).

[ Voor 21% gewijzigd door Electrowolf op 08-02-2020 01:28 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Electrowolf schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 01:21:
[...]

"Het profiel onder Contactgegevens"?

Edit: ah, die sociale media ook altijd.. moet ik toch eens aan beginnen. Gallery van juni 2019, dus toch al iets ouder dan gegokt ;).
offtopic:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EQIRPTSWkAE56s1?format=jpg&name=large
@DaMarcus knappe vent ben je toch! <3 Zo wil ik ook wel communitymanager worden. :9

Beetje vreemd dat er onofficieel overal al staat dat we een nieuwe communitymanager hebben, maar dat Tweakers niets van zich laat horen. Ik zeg het niet vaak, maar David in deze siert je opmerkzaamheid je. Haha

Anyway, ik ben wel blij dat er een dame nu communitymanager is, hoewel ik ook denk dat heel veel Tweakers moeite gaan hebben om tegen een vrouw te praten op evenementen: wordt leuk haha. Misschien is het voor sommigen ook wel goed, mijn vriendin werkt ook in de technische sector en... tja. Ik krijg trouwens ineens enorm veel zin in pepernoten om een of andere reden... hoe dan ook: Vrouwen kunnen nog wel eens het roer goed omgooien en orde op zaken stellen, dat vastgeroeste forum van ons kan ook wel een opknapbeurt gebruiken. :) Verder maakt het me weinig uit of het nou een man, vrouw, alien of steen met gele ogen en paars haar is. :)

Vergeef mij voor de interpunctie, ik tik op een iPad, het is laat en ik heb buikpijn.

En @PcDealer: @Moonsugar
Laat mij dan de eerste zijn die je welkom heet. :)

[ Voor 58% gewijzigd door Frozen op 08-02-2020 02:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Frozen schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 02:05:
[...]

Beetje vreemd dat er onofficieel overal al staat dat we een nieuwe communitymanager hebben, maar dat Tweakers niets van zich laat horen.
Ach ja, als ze helemaal nog nooit op Tweakers.net is geweest, en dan opeens overladen wordt met knopjes, rechten, verantwoordelijkheden, etc, dan is het toch wel handig om eerst even wat zaken te leren voordat je in het diepe gegooid wordt :).

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frozen schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 02:05:
[...]

offtopic:
[Afbeelding]
@DaMarcus knappe vent ben je toch! <3 Zo wil ik ook wel communitymanager worden. :9

Beetje vreemd dat er onofficieel overal al staat dat we een nieuwe communitymanager hebben, maar dat Tweakers niets van zich laat horen. Ik zeg het niet vaak, maar David in deze siert je opmerkzaamheid je. Haha

Anyway, ik ben wel blij dat er een dame nu communitymanager is, hoewel ik ook denk dat heel veel Tweakers moeite gaan hebben om tegen een vrouw te praten op evenementen: wordt leuk haha. Misschien is het voor sommigen ook wel goed, mijn vriendin werkt ook in de technische sector en... tja. Ik krijg trouwens ineens enorm veel zin in pepernoten om een of andere reden... hoe dan ook: Vrouwen kunnen nog wel eens het roer goed omgooien en orde op zaken stellen, dat vastgeroeste forum van ons kan ook wel een opknapbeurt gebruiken. :) Verder maakt het me weinig uit of het nou een man, vrouw, alien of steen met gele ogen en paars haar is. :)

Vergeef mij voor de interpunctie, ik tik op een iPad, het is laat en ik heb buikpijn.

En @PcDealer: @Moonsugar
Laat mij dan de eerste zijn die je welkom heet. :)
Wie is het dan :?

Edit : Gevonden ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2020 08:17 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niet eens begonnen en nu al gestalkt. Dat belooft wat. De Halsema van Tweakers.

Ik wens haar alle sterkte toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Bart ® schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 07:38:
[...]

Ach ja, als ze helemaal nog nooit op Tweakers.net is geweest, en dan opeens overladen wordt met knopjes, rechten, verantwoordelijkheden, etc, dan is het toch wel handig om eerst even wat zaken te leren voordat je in het diepe gegooid wordt :).
Vergeet de factor 'nerds en meisjes' niet. :+

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WoutF
  • Laatst online: 19:08

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
Stelletje detectives zijn jullie ook :)
Bart ® schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 07:38:
[...]

Dit. Volgende week meer info via de frontpage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:16
LinkedIN profiel is heel populair komende week :+

I admit, i looked. En ik ben niet eens zo nieuwsgierig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Heb haar alvast succes gewenst op FB (y)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Vraag ik mezelf nu ook af.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:15

Theo

moederbord

Omdat ze als vrouw een functie gaat vervullen op een forum waar heel, heel veel mannen zitten die haar succes willen wensen >:)

7400 Wp op het dak

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• liberque
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 20:38

liberque

Vrijzinnig!

@Ginz

Goodbye Ginz

Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Nice, thnx!

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Alweer een nieuwe baan Guido?

Cunning linguist.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wens @Moonsugar heel veel succes toe (y) :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2020 15:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Ik ben benieuwd wanneer het eerste topic voor @Moonsugar geopend zal worden. Volgens mij heeft ze nog niet genoeg Karma* om er zelf 1 te openen, maar dan kan ze er wel alvast haar eerste (openbare) reactie in achterlaten.

*Uiteraard heeft ze met de godlike karma genoeg rechten om topics te openen en te sluiten ;)

Totdat het topic er is, vervuilen wij deze. Welkom bij de club en veel succes!

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• Moonsugar
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 14:37

Moonsugar

Communitymanager
You got me. ;) Thanks voor alle well wishes, guys. Aankomende week zullen we hier iets op de FP aan wijden met een eigen topic, laten we tot die tijd deze plek voor @Ginz houden!

Has wares if you have coin 💰

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Wie is @Ginz ook al weer?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ginz is een leugen, want hij is wel zwart. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Ooh welkom @Moonsugar
En vaarwel @Ginz topper.

Zal het te maken hebben met the looks van Tweakers, dat we iemand van de hoge kunsten betrekken.

Ben benieuwd wat 2020 dan voor ons in petto heeft qua uiterlijk.

Lastig om te vernieuwen, zelfs ik ben aan deze layout gewend. snap de stap naar de hogere kunst dan wel

Succes beiden met wat je ook gaat doen.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Mel33 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 07:23:
Zal het te maken hebben met the looks van Tweakers, dat we iemand van de hoge kunsten betrekken.
Of het heeft er helemaal niets mee te maken en alles met de eis van cm ervaring. Dat ze artistiek is zal heus wel een pré zijn.

Pagina: 1 2 Laatste