Ik bedoelde de aardpinnen van de wcd en niet de aardpen van het huis.
Ik weet het zeker omdat het afdekplaatje eraf ligt om te kunnen schilderen, dus ik kan gewoon zien dat groen-geel aan de rechter pin zit en blauw aan de aardpinnen.
De keuring is niet onafhankelijk uitgevoerd, maar door de elektra onderaannemer voor oplevering aan de aannemer. Ik heb die onderaannemer even gevraagd of hij die keuring ook naar mij wilde sturen, maar standaard krijg je die niet als koper.
Mijn vraag is beantwoord in dat het geen echt gevaarlijke situatie was.
Ik weet het zeker omdat het afdekplaatje eraf ligt om te kunnen schilderen, dus ik kan gewoon zien dat groen-geel aan de rechter pin zit en blauw aan de aardpinnen.
De keuring is niet onafhankelijk uitgevoerd, maar door de elektra onderaannemer voor oplevering aan de aannemer. Ik heb die onderaannemer even gevraagd of hij die keuring ook naar mij wilde sturen, maar standaard krijg je die niet als koper.
Mijn vraag is beantwoord in dat het geen echt gevaarlijke situatie was.
Ja, die maximale weerstand staat op het keuringsformulier:Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 20:12:
[...]
Als er een maximale circuitweerstand op je keuringsformuliertje staat is dat wel de bedoeling. Dus; staat die er op... dan weet je dat ze dat ook niet goed gedaan hebben.
Ja... of ze hadden tijd te veel en ze hebben L-N ook op de no-trip modus gedaan, haha.
[ Voor 8% gewijzigd door Paul C op 31-10-2019 12:00 ]