Incasso op het oude adres

Pagina: 1
Acties:

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Hi,

Hetzelfde als: [bug] Adres docdata mail van abonementverlenging incorrect

Moet ik zelf actie ondernemen en wat zou het eventuele nadelige effect zijn als dit zo doorloopt? In mijn geval staat dit op een adres bijna (binnenkort) twee verhuizingen geleden.

☻/
/▌
/ \

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Misschien handig als je @Ginz mentioned ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Raven schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 12:10:
Misschien handig als je @Ginz mentioned ;)
Nah, daar heb ik mijn mensen voor :+

☻/
/▌
/ \

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kixtart schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 13:31:
[...]

Nah, daar heb ik mijn mensen voor :+
Ginz afscheidstopic .... blijkbaar nu iemand anders nodig? :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
@Raven , even aanmelden en dan mag dit je eerste taak zijn d:)b

☻/
/▌
/ \

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kixtart schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:12:
@Raven , even aanmelden en dan mag dit je eerste taak zijn d:)b
Tweakers HQ is aan de verkeerde kant van het land :P , nou heb ik geen problemen met reizen (toen ik nog werkte was ik minimaal 4u per dag kwijt), maar een enkele reis van 3u? Nee, dat gaat me te ver ;)

Oscar Wilde

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-10 16:24

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Kixtart schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 10:52:
Hi,

Hetzelfde als: [bug] Adres docdata mail van abonementverlenging incorrect

Moet ik zelf actie ondernemen en wat zou het eventuele nadelige effect zijn als dit zo doorloopt? In mijn geval staat dit op een adres bijna (binnenkort) twee verhuizingen geleden.
Ik heb dit ook gehad aan mijn adres, zelfs 2 jaar na verhuizing.
Je hoeft je geen zorgen te maken, ze kunnen op jou niks verhalen. Als ze je huis leeg willen halen hebben ze toestemming van de rechter nodig. De rechter checkt vervolgens of diegene er nog woont en zal zien dat hij er niet woont.

Heel belangrijk voor jezelf is dat hij ook bij de gemeente uitgeschreven is! Zo niet; laat dan z.s.m door de gemeente een onderzoek doen. Je krijgt dan 10 weken lang brieven met een huisonderzoek. Als de oude bewoner niet reageert zal hij verwijderd worden uit de gemeente administratie.

Geef aan de deurwaarders vooral aan dat diegene er NIET meer woont. Dan komen ze ook niet meer langs. :)

Als laatste; wees niet bang, het beslag nemen op jouw spullen kan niet als ze van jou zijn.

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Huhwut? Ik heb alleen op de verlenging van Tweakers een oud adres door verlengingen. Zal niet uitmaken maar toch maar weer eens gemeld hier.

☻/
/▌
/ \

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:39

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Dat snap ik, want daarom stond de link naar dat topic ;) Is er eventueel een proces ipv een technische oplossing. Als ik nog jaren supporter zou zijn: is het een 'who cares'?

☻/
/▌
/ \

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:39

crisp

Devver

Pixelated

Kixtart schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 21:43:
Dat snap ik, want daarom stond de link naar dat topic ;) Is er eventueel een proces ipv een technische oplossing. Als ik nog jaren supporter zou zijn: is het een 'who cares'?
Hoe kan ik dat nou missen 8)7

Ik zou eerlijk gezegd niet weten of daar misschien een manuele procedure voor is, en of dat ueberhaupt nut heeft. Wellicht weet @ACM daar meer over...

Intentionally left blank

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik kan in het cms van docdata niks vinden over adreswijzigingen. Dus dan moeten we bij docdata gaan informeren (bij deze toch maar es gedaan) hoe ze dat voor zich zien. Hopelijk is er niet een nieuw mandaat voor nodig, want dat zou ook een nieuwe ideal-betaling betekenen, wat vast niet heel erg gewenst is om puur een adreswijziging door te geven ;)

Maar los daarvan gebruikt Tweakers dat adres niet en is denk ik ook niet dat Docdata er verder wat nuttigs mee doet... Dus het zou dan puur 'voor de vorm' zijn dat zij het nieuwe adres krijgen. Email is wat dat betreft zinvoller, omdat ze je daar natuurlijk zo nu en dan op informeren (wij gebruiken hun data daar niet voor).

• Koozza
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-11 21:23

Koozza

Wâ voor drop? GAS D’ROP!

Ik sluit me even aan bij dit topic! Mij valt het net ook op dat bij DocData (nu CM) mijn adres nooit is aangepast. Zodra er een manier is om dit aan te passen hoor ik het graag :)
Pagina: 1