You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"
Misschien handiger om hier @Ginz (community manager) op te attenderenShadowLord schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:43:
Gisteren (26-02-2018) is mijn Tweakers abonnement automatisch verlengd. Dit werd vergezeld door een mail van docdata over de SEPA incasso. In het onderdeel 'gegevens rekeninghouder' wordt helaas nog mijn oude adres vermeld.
Een half jaar geleden ben ik verhuisd en heb ik mijn adres bij Tweakers aangepast naar het nieuwe adres. Een snelle controle leert mij dat deze nog steeds juist geregistreerd is onder 'Persoonlijke gegevens' op de abonnement pagina dus daar zit de fout niet.
De bug is dus dat docdata dit nieuwe adres niet gebruikt maar het oude blijft gebruiken.
Misschien een move naar /63 (abonnee forum).
[ Voor 3% gewijzigd door aReaRe op 01-03-2018 17:24 ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"
Het is jouw probleem, ik hoop dat Ginz reageertShadowLord schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 17:25:
Er zijn in dit forum meerdere abo-bugs te vinden, dus vond hem hier wel bij horen
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Mijn abo is gewoon verlengd (en het geld ook afgeschreven), maar de vraag is hoelang banken dit soort afschrijvingen met incorrecte informatie blijven toestaan. En dan zal Tweakers/docdata toch wat moeten doen om het te fixen (of genoegen nemen met minder abo's en bijbehorende kosten achter de mislukte betalingen).
Daarom dus een bug-melding, zodat Tweakers van deze tekortkoming in het betaalsysteem op de hoogte is.
Ik ga morgen even achter jouw case aan.ShadowLord schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:43:
Gisteren (26-02-2018) is mijn Tweakers abonnement automatisch verlengd. Dit werd vergezeld door een mail van docdata over de SEPA incasso. In het onderdeel 'gegevens rekeninghouder' wordt helaas nog mijn oude adres vermeld.
Een half jaar geleden ben ik verhuisd en heb ik mijn adres bij Tweakers aangepast naar het nieuwe adres. Een snelle controle leert mij dat deze nog steeds juist geregistreerd is onder 'Persoonlijke gegevens' op de abonnement pagina dus daar zit de fout niet.
De bug is dus dat docdata dit nieuwe adres niet gebruikt maar het oude blijft gebruiken.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"