Ik heb al enkele jaren 5 dimmers op de muur waarmee ik verschillende sets met spots en 1 lamp boven de tafel schakel/dim. Dimmen doen we eigenlijk nooit, alleen aan/uit, maar zo af en toe wil je de spots wel een beetje feller laten branden. Het leek me leuk om (voor nu) 1 sets spots en de tafellamp slim te maken zodat ik deze met domoticz kan bedienen. Ik vroeg me af of dit hiermee gaat lukken: pricewatch: KlikAanKlikUit ACM-1000
De dimmers die ik heb zijn geen klassieke draai dimmers, maar druk dimmers. In het midden drukken gaan aan, boven feller, onder minder fel.
Past zoiets standaard in de muur of moet ik de mini variant hebben? De schakeling van lamp boven de tafel zou altijd nog in de plafonddoos kunnen gebeuren natuurlijk, maar alles op 1 plek lijkt me makkelijker.
Ik hoef ze alleen maar aan/uit te kunnen schakelen, dimmen doe ik wel op de muur als dat nodig mocht zijn.
Oh: vervalt hiermee de mogelijkheid de gewone schakelaar te gebruiken?
De dimmers die ik heb zijn geen klassieke draai dimmers, maar druk dimmers. In het midden drukken gaan aan, boven feller, onder minder fel.
Past zoiets standaard in de muur of moet ik de mini variant hebben? De schakeling van lamp boven de tafel zou altijd nog in de plafonddoos kunnen gebeuren natuurlijk, maar alles op 1 plek lijkt me makkelijker.
Ik hoef ze alleen maar aan/uit te kunnen schakelen, dimmen doe ik wel op de muur als dat nodig mocht zijn.
Oh: vervalt hiermee de mogelijkheid de gewone schakelaar te gebruiken?