Aankoopadvies nu kopen of tijdens Black Friday/Cyber Monday

Pagina: 1
Acties:
  • 315 views

• Melvin44
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21-05-2025
Op het moment zit er maar een verhoging van 2,5% tussen de goedkoopste winkels en als ik alles bij één winkel bestel. Een mooi moment om mijn spulletjes te kopen dacht ik zo, maar met Black Friday, Cyber Monday en kerst om de hoek vraag ik mij toch af of het zin heeft om te wachten.

Daarom ben ik op zoek naar advies of het zin heeft om te wachten of dat deze dagen geen tot weinig invloed hebben op de prijzen op de Nederlandse markt. Wat zijn jullie ervaringen?

• Jordy_413
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 30-01 09:57
glazen bol

Nee maar even serieus, als je kan wachten kan je dat beetje korting wat je pakt met black friday gewoon mee pakken,Beter iets dan niet he.

[ Voor 43% gewijzigd door Jordy_413 op 23-10-2019 10:34 ]

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08-2025

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Ff mijn glazen bol pakken.

oh die zit in de vaatwasser, sorry.

Er is niemand die jou kan vertellen of een paar producten over een paar weken misschien goedkoper zijn, als je het echt wil weten; bel de winkel even?

Daarbij komt nog dat een boel winkels in de aanloop de prijzen flink verhogen, incrementeel, en vervolgens met de 'aanbiedingen' de producten weer aanbieden tegen de reguliere prijs, die '25% korgin heeft' op de prijs die ze verhoogd hadden. Niks van aantrekken dus.

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:18

masauri

aka qwybyte

Controleer de BF/CM topics van de afgelopen jaren waarin dat ik zelf ook de Ts van heb bijgehouden.
Die van 2016 of 2017 was het meest overzichtelijkste dacht ik omdat daar de acties bij stonden.
Bij de andere was dit niet het geval.
En ja, soms loont het, hangt er net vanaf wat ge zoekt.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:14
Ook niet erg handig dat je de producten die je wil aanschaffen niet noemt.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:24

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit heeft weinig met hardware te maken, staat in de verkeerde categorie, heeft overlap met bestaande topics én niemand heeft een werkende glazen bol ;).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.