Helaas door een inschattingsfout, moet ik toch een nieuw systeem kopen mijn nieuwe videokaart kan mijn huidige computer niet aan. dus wil ik voor een wat extra budget mijn computer upgraden naar een nieuw systeem waar ik weer mee vooruit kan.
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er alles mee kunnen doen, gamen, videobewerken, fotobewerking.
Zware programma's en games op draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max €800
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
harde schuiven, verder is alles echt verouderd. ik heb al een videokaart nieuw in bezit maar past niet meer in mijn systeem, dus moet alles wel vernieuwen. Dit betreft de MSI Geforce GTX1660 TI
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kast, voeding, , moederbord, processor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Goed mee kunnen werken voor de komende paar jaar.
Ga je overklokken?
Nee,
Wat verwacht je van ons?[i]
Feedback/advies op wat ik wil aanschaffen. en evt een opmerking indien ik beter iets anders kan aanschaffen.
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er alles mee kunnen doen, gamen, videobewerken, fotobewerking.
Zware programma's en games op draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max €800
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
harde schuiven, verder is alles echt verouderd. ik heb al een videokaart nieuw in bezit maar past niet meer in mijn systeem, dus moet alles wel vernieuwen. Dit betreft de MSI Geforce GTX1660 TI
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kast, voeding, , moederbord, processor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 2700 processor | € 179,00 | € 179,00 |
| 1 | Moederborden | [url="hhttps://tweakers.net/pricewatch/1227671/asrock-b450m-pro4.html"]Asrock B450M PRO4 moederbord[/url] | € 89,95/td] | € 89,95 |
| 1 | Voeding | Cooler Master MWE Gold 650 Full Modular PSU / PC voeding t | € 79,95- | € 79,95 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510i White - Black Midi Tower Behuizing | € 69,90 | € 69,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | €458,75 | ||
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Goed mee kunnen werken voor de komende paar jaar.
Ga je overklokken?
Nee,
Wat verwacht je van ons?[i]
Feedback/advies op wat ik wil aanschaffen. en evt een opmerking indien ik beter iets anders kan aanschaffen.