Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Uitval beide koelkasten sinds zonnepanelen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 419 views

• Ron D
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 24-11-2019
Sinds enkele maanden heb ik zonnepanelen geïnstalleerd. De omvormer is aangesloten op de groep van de wasmachine in de garage via een PV verdeler .

Ik heb een koelkast in de keuken en een koelkast/vriezer in de garage. Sindsdien vallen deze regelmatig uit. Ze slaan zelf weer aan maar we merken dat de spullen enkele keren per week lauw zijn. Daar komen we meestal in ochtend en soms ook in de middag achter. Het is ook erg onregelmatig.

Ik zie soms een klein dipje in de netspanning wanneer de vormer uitschakelt.. Er blijft wel voldoende netspanning want wekkers etc blijven allemaal werken (anders zie je dat ze knipperen op 0)

Zou dat het kunnen zijn? En wat zou de oplossing zijn?

PS ik heb de omvormer nu even uitgezet voor een week om zeker te weten dat de oorzaak hier ligt. Maar ik zie het verband sinds ik de zonnepanelen heb.

Dank

GR Ron

• wimmel_1
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

Was je je topic van gisteren kwijt ?

Uitval beide koelkasten sinds zonnepanelen ?

:)

Why do subtitles never really tell you what's going on?

• Zeehond
  • Registratie: juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP PowerMod / Moderator Witgoed

Plons!

@Ron D idd dubbel met Ron D in "Uitval beide koelkasten sinds zonnepanelen ?" waar al door een aantal gebruikers gereageerd is. Graag daar verder gaan :)

select * from Fish;

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True