Toon posts:

Slechte recensie (terwijl verkoper het liet afweten)

Pagina: 1
Acties:
  • 732 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Had een akkoord tot het kopen van een iPad mini (van Gebruiker Tomtom1234)
Zie mijn recensie op zijn profiel.

Deze laat het na vele berichten en een akkoord alsnog vandaag afweten.
Ik heb dus een negatieve recensie achtergelaten, welke volledig terecht is.

Vervolgens laat hij voor mij (de allereerste recensie die ik hier op tweakers krijg) een slechte recensie achter.
Dit terwijl ik als koper volledig integer heb gehandeld en hij mij het laat afweten.

Ik wil van deze negatieve recensie af omdat hij niet eerlijk is.

Hoe pak ik dit aan?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:58
Zo te zien een behoorlijke clown op v&a, die TomTom getuige zijn overdaad aan slechte reviews.
Ik ben nog steeds van mening dat V&A ratings een vertekend beeld laten zien van de werkelijke verkoop/koop prestaties. Hoe kan het zijn dat deze man 4 van de 5 sterren heeft met zo veel slechte reviews. Maar goed, ik ga off-topic mijn excuus.

Hier kun je lezen welke stappen je moet nemen om de feedback te laten aanpassen:

How to - Feedback laten aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor je reactie.

Hier kan ik iets mee!
Ja hij heeft een hoop slechte recensies ik had eigenlijk zelf nattigheid moeten voelen.
Alleen ben ik nog een leek op Tweakers.

De richtlijnen zijn echter wel dat beiden partijen de recensie aanpassen.
Echter is mijn recensie volledig terecht en wil deze echt laten staan om anderen te behoeden zaken te doen met deze medetweaker.

Ik maak wel een nieuw account aan dan, deze is nog vrij nieuw. Voor hem zal dit een stuk lastiger zijn.

In ieder geval hartelijk bedankt voor de hulp!
Een hele fijne dag toegewenst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:58
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 10:34:
Thanks voor je reactie.

Hier kan ik iets mee!
Ja hij heeft een hoop slechte recensies ik had eigenlijk zelf nattigheid moeten voelen.
Alleen ben ik nog een leek op Tweakers.

De richtlijnen zijn echter wel dat beiden partijen de recensie aanpassen.
Echter is mijn recensie volledig terecht en wil deze echt laten staan om anderen te behoeden zaken te doen met deze medetweaker.

Ik maak wel een nieuw account aan dan, deze is nog vrij nieuw. Voor hem zal dit een stuk lastiger zijn.

In ieder geval hartelijk bedankt voor de hulp!
Een hele fijne dag toegewenst.
Nee hoor. Wraak reviews zijn niet toegestaan op Tweakers. Het is dus niet zo dat beider reviews aangepast dienen te worden bij een onterechte review. Een nieuw account aanmaken is echter wel in strijd met de regels volgens mij. Gewoon doorlopen die bovenstaande stappen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ooh, nogmaals bedankt!
Hiermee behoed ik mezelf om iets te doen in strijd met de regels.

Ik zal t account houden en contact opnemen met Tomtom1234!

Hartelijk bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 10:34:
Euh, nee, dat is absoluut niet de bedoeling; zie onze AV Lid 3.6:
3.6 Het is een Lid niet toegestaan meer dan één (1) Account aan te vragen of te beheren. [...]
En daar zijn we zo "streng" in juist om te voorkomen dat mensen met slechte beoordelingen proberen onder de radar te blijven met nieuwe accounts ;)

[ Voor 14% gewijzigd door RobIII op 21-10-2019 11:51 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom1234
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-02-2021
Onjuiste review van mij. Mijn excuses haal maar weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:00

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Review is verwijderd.
@tomtom1234 Het is niet de eerste keer dat je dit doet, laat die onterechte reviews in het vervolg achterwege anders heb je de volgende keer een ban.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.