Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Monitor Gaming systeem

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• maubaan
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11 15:42
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb een aardig systeem gebouwd, maar nu is mijn mail monitor aan de beurt om een upgraid te krijgen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
het systeem mag tussen de 0 en 350 gaan kosten, budget kan altijd overschreden worden voor een goeie reden :P

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G Videokaart
I9-9900K Processor
asrock z390 gaming moederbordl

Het liefst zou ik op 144Hertz en Full HD of Quad HD spelen en een reactie snelheid van 1ms. ik zie ook 4K gamen, ik weet alleen niet of mijn videokaart hier geschikt voor is? Ook zie ik nergens G-Sync staan bij mijn videokaart. dit neemt natuurlijk niet af dat deze in de toekomst ook geupgraid kan worden maar is dit een verschil als het wel in het scherm zit en niet in de kaart of maakt dit niet uit als het er niet is?

Verder is voor mij 27'' ruim voldoende kleiner vindt ik eigenlijk jammer van het scherm ik heb nu een el cheapo HP 27'' staan. grote mag natuurlijk altijd.

Graag hoor ik jullie eigen ervaring met monitoren zover dat mogelijk is :)

I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500

Beste antwoord (via maubaan op 22-10-2019 09:35)

• chuckygetslucky
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-11 13:34
https://www.bol.com/nl/p/...984287/?s2a=#productTitle

Onlangs deze aangeschaft, is wat boven je budget maar een IPS paneel. Prachtige kleuren, goede kijkhoek en lage reactiesnelheid.
Zelf erg tevreden mee :)

Alle reacties

• itsbart
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22-11 20:51
In het vervolg graag hier Componenten Aankoopadvies advies vragen.

En wat heb je zelf al gevonden? Je hebt bij pricewatch een prima zoekfunctie om specifieke te zoeken naar de door jou gewenste specificaties (categorie: Monitoren)

Je zou dus bijvoorbeeld kunnen kijken naar deze: pricewatch: AOC AG271QX Zwart, Rood

EDIT 18-10:
Alle (nieuwere) NVIDIA grafische kaarten hebben G-sync trouwens

[ Voor 9% gewijzigd door itsbart op 18-10-2019 08:54 ]

• maubaan
bedankt voor je hulp!
Ik ben zelf ook al door de price watch gegaan en kom ook op het zelfde scherm ongeveer uit.
Ik zit er alleen mee dat ik niet precies weet wat de beste oplossing is en waar je op moet letten als je een monitor aankoopt. Moet het bijvoorbeeld op Display om de beste qualiteit te halen of is HDMI daar beter voor? er zit ook USB C op mijn videokaart kan dat ook naar je scherm? en wat voor beeld qualiteit haal je dan?

I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500

• itsbart
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22-11 20:51
Om daadwerkelijk gebruik te kunnen maken van 144hz, moet je een Displayport of een DVI dual link kabel hebben (of de nieuwste HDMI kabel zover ik weet). Als het goed is krijg je gewoon de juiste kabels erbij geleverd, en anders zul je dus een Displayport kabel oid moeten halen.

Acties:
  • Beste antwoord

• chuckygetslucky

Onlangs deze aangeschaft, is wat boven je budget maar een IPS paneel. Prachtige kleuren, goede kijkhoek en lage reactiesnelheid.

• maubaan
chuckygetslucky schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 10:32:

Bedankt voor je reactie!

Het scherm ziet er inderdaad heel goed uit!
Wat zijn de specs van jou pc voor dit scherm?

als de specs goed overeen komen ga ik mijn kristallen bol er bij pakken en ga in iedergeval nog heel even wachten tot black friday hopen op een leuke aanbieding ergens!

• chuckygetslucky
maubaan schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 11:40:
[...]

Bedankt voor je reactie!

Het scherm ziet er inderdaad heel goed uit!
Wat zijn de specs van jou pc voor dit scherm?

als de specs goed overeen komen ga ik mijn kristallen bol er bij pakken en ga in iedergeval nog heel even wachten tot black friday hopen op een leuke aanbieding ergens!
Hey, ik heb n I9 9900k en n 2080TI
Pagina: 1