Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
vso schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:10:
[...]

jawel (re-edit verloren gegaan) west naar oosten v.h land maar dat vind ik ook erg radicaal ..

De TS rept niet veel over zijn levensstijl en kosten. Dus veel vullen de lezers heel veel zelf in

Alsof je al (van te voren) de keuze gemaakt hebt en een mogelijk toekomstige partner daar woont .. (achter zijn ...geslachtsdeel aan)
De uitspraak/stelling tussen start en einde is niet onbegrijpelijk juist zeer begrijpenlijk en zou het ook doorzetten als "moeder" geen water bij de wijn doet..
Maar wat als moeders verstandig is en inziet dat ze fout heeft gezeten wat dan .. zo gooit de TS wel de deur dicht van zijn kant en dat is ook niet wijs het zijn immers je ouders.

Kijk minimum loon maar moeders betaald wel vakantie, auto de huur van zijn woning en andere dingen die het zeer dragelijk maken dan praten we over verschoven kosten en is zijn/ons beeld niet eerlijk.
want hij heeft nu opeens 1500 aan pure uitgaven.. bv (natuurlijk kan mama ook extreem wildering leven oid)

Beste is een mediator eens te laten kijken wie nu wat goed/slecht doet door bv zowel zakelijk als prive inzicht tegeven van de uitgaven van afgelopen 1,2 of 3 jaar. wie heeft sluitende boekhouding van a-z
Ik kan mij voorstellen dat de TS daar allemaal geen zin meer in heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Roenie schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:36:
[...]
Ik kan mij voorstellen dat de TS daar allemaal geen zin meer in heeft ;)
ik dus 25% 50/50 omdat het zakelijk + prive is en ik heb 0 komma 0 respect voor "uitknijpen" maar daarvoor heb ik te weinig informatie dus 50/50 ook weer verdeeldheid

maar ruzies over zakelijk met familie moet nooit uitmonden in een omda die haar kleinkind(eren) niet ziet tenzij het een slechte Oma is.. leven is te kort om dat betreft ruzie te hebben

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:50:
De zaak loopt goed en draaien aardig wat winst,

Ze is 4 keer failliet gegaan en nu aan haar 5e poging bezig.
Weet je het echt zeker, pak het papierwerk erbij. Ik geloof het niet echt dat het goed loopt. En waarom is een bakker 3 maanden dicht, wat is daar de logica van. Dus die 3 maanden moeten klanten maar ergens anders heen? Mensen hebben een hekel aan verandering al helemaal een andere bakker voor 3 maanden. Dus open die tent in die 3 maanden en vaste klanten werven. Die ben je nu kwijt, want de andere bakker is wel 12 maanden open, waarom zou je dan nog terug komen. Geen reden toe.
Pagina: 1 2 Laatste