• The-dragon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:33
gwystyl schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 12:28:
Ik heb de K400 ook, maar pak die eigenlijk alleen als ik wat meer wil gaan doen op het mediacenter dan alleen filmpjes kijken. Typen in een app of op een afstandsbediening is namelijk nogal onhandig.

Voor Kodi zijn ook verschillende telefoon-afstandsbedieningen, zoals al genoemd bijvoorbeeld Yatse of Kore.

@The-dragon misschien is het handig om te kijken naar een Netflix en vtmGO add-on voor Kodi. Ik weet dat Netflix wel bestaan heeft, maar dacht dat dat niet meer (goed) werkte; vtmGO kan misschien via Retrospect of vergelijkbaar. Dan zou je alles vanuit Kodi kunnen doen, en misschien kunnen bedienen met de afstandsbediening van de TV via CEC.

Ik heb zelf een Raspberry Pi met Kodi die ik op die manier bedien, en dat werkt voor Kodi en Uitzending Gemist prima. Netflix start ik vanuit de telefoon en draai ik op een chromecast.
Alvast bedankt voor de tip i.v.m. add-on's voor vtmGO en Netflix.
Ik heb deze middag wat opzoekwerk gedaan en het is ondertussen gelukt om vtmGO en netflix werkend te krijgen in kodi.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xSxRQee.jpg

Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70

Pagina: 1