Als ZZP'er handel ik in exclusieve items die ik vooral via het internet verkoop. Inkoop en verkoop facturen maak ik nu veel handmatig, en geld vloeit via verschillende stromen in en uit mijn bankrekening. Ongeveer 80% van de uitgaande en inkomende betalingen zijn in dollars, de rest in euro's.
Nu heb ik de huidige setup draaiend, en dat werkt voor mij top.
Inkopen van goederen:
Ik heb gekeken naar Moneybird, die hebben wel aardig wat functies hiervoor maar toch mis ik daar enkele opties zoals een complete rekening als USD opgeven.
Wat zoek pogingen op Google leveren mij resultaten op als Xero, maar ik kan daar weinig Nederlandse reviews over vinden.
Zou iemand mij willen adviseren welk boekhoud pakket voor mij het best is, of hoe ik dit misschien beter anders kan aanpakken?
Alvast bedankt.
Nu heb ik de huidige setup draaiend, en dat werkt voor mij top.
Inkopen van goederen:
- Mijn zakelijke N26 Credit card
- Mijn zakelijke Bunq Credit card
- Mijn zakelijke Knab account
- Mijn zakelijke Transferwise rekening
- Mijn zakelijke Knab account
Ik heb gekeken naar Moneybird, die hebben wel aardig wat functies hiervoor maar toch mis ik daar enkele opties zoals een complete rekening als USD opgeven.
Wat zoek pogingen op Google leveren mij resultaten op als Xero, maar ik kan daar weinig Nederlandse reviews over vinden.
Zou iemand mij willen adviseren welk boekhoud pakket voor mij het best is, of hoe ik dit misschien beter anders kan aanpakken?
Alvast bedankt.