Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Beste Mensen.

Ik zou graag een media player willen aanschaffen als aanvulling op mijn 65Q9F.
Na wat inlezen is kom ik tot de conclusie dat je Shield de beste keus is voor mij (android, dolby Atmos ondersteund, 4k, goede cpu)
Echter lees ik dat er al tijdje geruchten zijn van een 2019 model.
Online zie ik bijna geen voorraad van het 2017 model.
Komt de 2019 zeer binnenkort of toch maar voor een 2017 variant gaan?
Liefst zou ik de nieuwe versie nemen aangezien die de langste support heeft nog.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 12:44
Dit kon je ook wel vragen in de Shield([NVIDIA Shield Console] Ervaringen & Discussie) topic........

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:35

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Het ligt er helemaal aan wat je met je mediaspeler wilt gaan doen. De Shield is een prima mediaspeler, maar intussen al wat ouder en bovendien overpriced. Er zijn ook andere opties die een uitstekende gebruikservaring leveren. Ik volg het nieuws over mediaspelers met interesse, maar ik heb nog geen nieuwe Shield of concrete informatie daaromtrent voorbij zien komen. Ja, er is code gevonden in de Google Play Developer Console en hij schijnt aangemeld te zijn bij de FCC ter keuring, maar verder dan dat blijft het giswerk en speculatie.

Als je nog even kunt wachten, dan lijkt het me nu niet de tijd om nog een Shield 2017 te kopen. En wil je niet wachten, dan zijn er zoals ik hierboven zei ook alternatieven.

Edit: @madmaus dit bericht gezien? nieuws: Details over Nvidia Shield TV Pro met Tegra X1+ en Dolby Vision komen...

Nog steeds niks officieels, maar wel een beetje meer informatie.

[ Voor 77% gewijzigd door Jorgen op 17-10-2019 20:12 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator