panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Dit kon je ook wel vragen in de Shield([NVIDIA Shield Console] Ervaringen & Discussie) topic........
Het ligt er helemaal aan wat je met je mediaspeler wilt gaan doen. De Shield is een prima mediaspeler, maar intussen al wat ouder en bovendien overpriced. Er zijn ook andere opties die een uitstekende gebruikservaring leveren. Ik volg het nieuws over mediaspelers met interesse, maar ik heb nog geen nieuwe Shield of concrete informatie daaromtrent voorbij zien komen. Ja, er is code gevonden in de Google Play Developer Console en hij schijnt aangemeld te zijn bij de FCC ter keuring, maar verder dan dat blijft het giswerk en speculatie.
Als je nog even kunt wachten, dan lijkt het me nu niet de tijd om nog een Shield 2017 te kopen. En wil je niet wachten, dan zijn er zoals ik hierboven zei ook alternatieven.
Edit: @madmaus dit bericht gezien? nieuws: Details over Nvidia Shield TV Pro met Tegra X1+ en Dolby Vision komen...
Nog steeds niks officieels, maar wel een beetje meer informatie.
Als je nog even kunt wachten, dan lijkt het me nu niet de tijd om nog een Shield 2017 te kopen. En wil je niet wachten, dan zijn er zoals ik hierboven zei ook alternatieven.
Edit: @madmaus dit bericht gezien? nieuws: Details over Nvidia Shield TV Pro met Tegra X1+ en Dolby Vision komen...
Nog steeds niks officieels, maar wel een beetje meer informatie.
[ Voor 77% gewijzigd door Jorgen op 17-10-2019 20:12 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator