Platenspelers voor beginners

Pagina: 1
Acties:
  • 420 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poephouder
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-06 22:00
Welkom bij dit topic om ongelooflijke platenspeler noobs zoals mij heel even te helpen en wie weet ziet iemand anders dit topic en denkt ''Hey ik ben net zoon noob als die gozer'' Hoi wees welkom kijk mee ;)

Ik zelf heb geen mega verstand van platenspelers, naar mijn gevoel zijn er zoveel dingen om rekening mee te houden dat ik er hoofdpijn van krijg. Maar toch wil ik een goeie instap platenspeler en geen goedkoop koffer platenspeler zooi. Zo kan ik me voorstellen dat ik niet de enige ben in deze positie. Ik hoop dus mijzelf, maar ook andere te helpen hierin.

Bij deze roep ik uit naar de kenners, reviewers ( als dit überhaupt een woord is ), de experts en wie weet de huisvaders en/of huismoeders. Wat zijn nou echte goeie platenspelers om deze hobby mee te beginnen ?

Voorheen heb ik een platenspeler van 50 Euro gekocht en vond het super gaaf, Echter kwam ik er al snel achter dat de kwaliteit beetje meh is. Ik ben bereid rond de 175 Euro uit te geven

Alvast bedankt en een hele fijne dag

[ Voor 10% gewijzigd door Poephouder op 13-10-2019 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13-01 17:26

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Je vergeet wel één ding: budget :p

Ik heb zelf ook erg weinig verstand van platenspelers, ik weet bijvoorbeeld wel het verschil MM/MC, dat je een goede naald nodig hebt, dat de druk goed moet zijn enzo, maar ben niet bereid meer dan 50 euro te begroten voor een platenspeler, zo zit ik er dan ook weer niet om verlegen :9

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macdushi
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:27
Ik zou zeggen, zoek even in Het Grote Vinyltopic, alles wat je wil weten/vragen is daar al voorbij gekomen, even wat moeite voor doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:07

FeaR

In GoT we trust

Aankoopadvies hoort in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Echter mist dit topic het format wat we op GoT graag zien: eigen onderzoek en een short-list met wat je zelf al gevonden hebt. Basale vragen kan je kwijt in Het Grote Vinyl Topic Deel 3, als je je in hebt gelezen en een short-list gemaakt hebt kan er een topic in Consumentenelektronica Aankoopadvies geopend worden. Vul dan wel even de template in die naar voren komt als je een topic opent:
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.