vaste tele 2 telefoon werkend op kpn provider?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf26966
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-05 20:54
Hi onze vaste telefoon doet raar dus dacht ik laat ik eens naar dit kijken.
Ik heb van wel 18 jaar geleden hier nog een vaste telefoon liggen waar je vroeger voordeliger belde via tele 2.
Nu is mijn vraag zou deze tele 2 telefoon werken op een kpn aansluiting.
Werkte vroeger veel in buitenland en met deze telefoon was dat dan een stuk goedkoper bellen.
Telefoon is een I-Hear by tele 2

Hoop dat er mensen ervaring of weten als het zou moeten of kunnen werken.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Het is een zgn Dect3 telefoon. maar je hebt zelf geen 'zoektocht' gedaan of gewoon getest

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf26966
Hackus schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 16:09:
Het is een zgn Dect3 telefoon. maar je hebt zelf geen 'zoektocht' gedaan of gewoon getest
heb wel verschillende zoektermen ingetypt maar kan er eigenlijk niks over vinden, testen probeer ik nu maar moet eerst opgeladen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Tele2 was (is?) een carrier preselect. De telefoon zet een 16xx-code voor elk telefoonnummer zodat KPN het gesprek via Tele2 routeert. In I-hear Tele2, hoe beltoon veranderen staat hoe je de preselect verwijdert.
Hackus schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 16:09:
Dect is de communicatie tussen het basisstation en de handset, het gaat hier om hoe het basisstation met het telefoonnetwerk communiceert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf26966
GlowMouse schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 16:23:
Tele2 was (is?) een carrier preselect. De telefoon zet een 16xx-code voor elk telefoonnummer zodat KPN het gesprek via Tele2 routeert. In I-hear Tele2, hoe beltoon veranderen staat hoe je de preselect verwijdert.

[...]

Dect is de communicatie tussen het basisstation en de handset, het gaat hier om hoe het basisstation met het telefoonnetwerk communiceert.
Thanks voor de snelle respons, blijkbaar ben jij een betere zoeker op internet dan ik.
Zal dat eens even goed gaan lezen,dus eigenlijk zou het gewoon moeten kunnen werken zonder de tele 2 nummer gebeuren.