Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-05 11:12
Ik weet niet zeker of ik in het goede topic zit, maar dit leek me het meest logische.
Ik heb een analoge telefoon van Tele2, een I-hear, zo een als staat op http://images.ciao.com/id...al/722/product-443722.jpg
Nu hebben we in het verleden wel een handleiding voor deze telefoon ontvangen, maar na enkele jaren niet gebruikt te hebben, en nu weer wel, is de handleiding zoek, we gebruiken hem nu zonder Tele2, via internet een code gevonden om de programmatie van Tele2 eruit te halen zodat we kunnen bellen via een andere provider.
Nu is het ook mogelijk de beltoon te veranderen, hebben we in het verleden wel eens gedaan, volgens mij via een # of * programmering maar geen idee meer hoe of wat?
Intussen bijna het hele Internet afgespeurt maar nog niet kunnen vinden hoe of wat hiervoor, ik denk omdat het al een vrij oude telefoon is.
Ik dacht misschien zijn er tweakers onder ons die ook zo'n telefoon hebben en mij dit kunnen vertellen, of misschien wel zelfs een handleiding hebben.

Alvast hartelijk dank.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-05 11:12
Voor de geintereseerden, ik heb het inmiddels gevonden, de meest links-bovenin toets en dan een toetst, 1-9 voor optie programmeren, wijzigen met 1 en bevestigen met de bovenste middelste toets. :)

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jansmits
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-02 14:19
Hoi,

Kun je mij aangeven met behulp van welke code of procedure je de Tele-2 preselect hebt kunnen verwijderen?
Ik wil eens kijken of we deze oude telefoon niet voor mijn zoon kunnen gebruiken.

BvD,
Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jansmits
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-02 14:19
Ik heb nu deze code gevonden #2#2*# en het lijkt te werken.

Kan iemand bevestigen dat dit juist is?

BvD en VrGr,
Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
jansmits schreef op maandag 23 maart 2009 @ 12:57:
Ik heb nu deze code gevonden #2#2*# en het lijkt te werken.

Kan iemand bevestigen dat dit juist is?

BvD en VrGr,
Jan
Het lijkt me dat als het werkt, het zou moeten kloppen ;)