Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juhet
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-07 14:38
Ik werk als medior data-engineer bij een IT dienstverlener en mijn werkgever stelt een innovatiebudget beschikbaar van 800 euro. Ik ben aan het oriënteren hoe ik die het beste kan besteden. Mijn collega's besteden dat voornamelijk aan:
  • smartphone
  • Ipad
  • ANC headphone (handig in kantoortuin, maar ik kan wel zonder)
  • ...
Nu kan ik voor ongeveer hetzelfde gaan, maar ik besteed dit budget het liefst aan iets dat bijdraagt aan mijn professionele en persoonlijke ontwikkeling. Op dit moment ben ik aan het kijken naar een Ereader en een tegoed om Ebooks te kopen. Daarmee kan ik het voor mijn gevoel nuttig besteden.
De reden dat ik dit topic aanmaak is om te zien welke ideeën er nog meer zijn. Waar heb jij een dergelijke budget aan besteed, of waar zou je het aan besteden?

3 leuke cadeautips voor een theeliefhebber!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Iets van certificeringen? :)

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:03

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Op een iPad kun je ook eBooks lezen. En je hebt er iets meer aan dan aan een e-reader IMHO, behalve als je veel boeken leest in het (semi-) donker.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Oculus Quest, lekker spelletjes spelen en sportief bezig zijn. (de meeste mensen bewegen VEEL te weinig)

En misschien kan je verder ook nog wel iets innovatiefs met het apparaat verzinnen.

[ Voor 12% gewijzigd door Ernemmer op 08-10-2019 11:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-07 09:46
zonoskar schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 11:20:
Op een iPad kun je ook eBooks lezen. En je hebt er iets meer aan dan aan een e-reader IMHO, behalve als je veel boeken leest in het (semi-) donker.
Het is inderdaad veelzijdiger maar lezen op een ipad is niet te vergelijken met een e-reader. Zelfs in daglicht is het veel prettiger voor de ogen. Buiten is een e-reader sowieso een groot verschil. Geen reflectie en het beeld wordt zelfs beter met veel licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:17
heb je https://www.pluralsight.com/ al overwogen? goede tutorials (video's) over vanalles en nog wat. eventueel kan je een trial nemen om te kijken of het wat voor je is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• juhet
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-07 14:38
Ja, daar zijn wel ideeën over blijkbaar, tof!
Daar hebben we een ander potje voor ;-)
hellfighter87 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 11:24:
heb je https://www.pluralsight.com/ al overwogen? goede tutorials (video's) over vanalles en nog wat. eventueel kan je een trial nemen om te kijken of het wat voor je is
De werkgever heeft daar al een account voor geregeld. Die gebruik ik ook om trainingen voor te bereiden e.d.

3 leuke cadeautips voor een theeliefhebber!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:35
Wat is een innovatiebudget? Als je trainingen voldoende krijgt betaald door je werkgever, dan kun je er knutselspullen voor developers mee kopen. Raspberries, AWS diensten, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sreini
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 14-07-2022
Ik zou er een surface pro/tablet mee kopen (kan je pdfs op lezen die je kan torrenten) of boeken kopen die in de woonkamer stof verzamelen.

Ik meen het, als er iets is waarmee ik meer al die boeken die ik gedownload heb kan lezen zou ik er meteen voor gaan.
Pagina: 1