Toon posts:

marktplaats advertentie plaatsen beleid

Pagina: 1
Acties:
  • 339 views

• aapman88
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 24-09 13:00
Wat zijn jullie ervaringen met het beleid van marktplaats voor de gratis advertenties?
Ik merk dat het een stuk gebruiksonvriendelijker is geworden voor de "gewone" consument.

Zo kan je niet meer meerdere advertenties plaatsen zonder helemaal naar achteren te worden gezet.
Als je een advertentie opnieuw post word die ook automatisch weer achteraan gezet.

Daarnaast staat volgens mij nergens wat nu de spelregels zijn?

Die spelregels wil ik dus graag in kaart brengen zodat het iig nog een beetje bruikbaar is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 11:13

Detmer

Professioneel prutser

Op https://www.marktplaats.n...orwaarden.dot.html#regels is al wel een hoop informatie te vinden

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

• aapman88
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 24-09 13:00
klopt maar ik kan daar niet in vinden wat nou het beleid is van het naar achteren plaatsen van de advertenties.

wel staat er duidelijk wat het beleid is voor het herposten van een advertentie:
" e. Indien een Advertentie voor het einde van de initiële Advertentieperiode (of een verlenging van de Advertentieperiode) van de Website wordt verwijderd, is het niet toegestaan om binnen de resterende looptijd van de oorspronkelijke Advertentieperiode een identieke Advertentie of een Advertentie voor hetzelfde object of dezelfde dienst te plaatsen, tenzij daarvoor een gegronde reden bestaat (bijvoorbeeld het per ongeluk verwijderen van de advertentie of wanneerde koop onverwachtniet is doorgegaan)."

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Modbreak:Zoals ook in Shopping Forum - Beleid staat, is het vragen naar ervaringen niet de bedoeling. In Tweakers Huiskamer staan nog wel de nodige Marktplaats-discussies.

Gezien ik hier verder geen discussiewaarde in zie, gaat dit topic op slot.

| Don't shoot the messenger. | Tweakers Discord |

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee