Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met de upgrade kit goed kunnen gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een max van 425,- in totaal om uit te geven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een geschikte voeding, videokaart, kast en SSD schijven
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een moederboard, CPU en werkgeheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de cpu wil ik gaan voor een ADM ryzen en voor werkgeheugen wil ik 16gb 3200 ddr4 geheugen. vooral voor het moederboard heb ik advies nodig. Ik wil niet meer geld uitgeven dan nodig.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag de meeste bang for my buck krijgen natuurlijk waarmee ik zo lang mogelijk door kan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met de upgrade kit goed kunnen gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een max van 425,- in totaal om uit te geven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een geschikte voeding, videokaart, kast en SSD schijven
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een moederboard, CPU en werkgeheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de cpu wil ik gaan voor een ADM ryzen en voor werkgeheugen wil ik 16gb 3200 ddr4 geheugen. vooral voor het moederboard heb ik advies nodig. Ik wil niet meer geld uitgeven dan nodig.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag de meeste bang for my buck krijgen natuurlijk waarmee ik zo lang mogelijk door kan.