Toon posts:

Tweaker PV18 stuurt producten die niet werken

Pagina: 1
Acties:

• Atomic2005
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 16:10

Atomic2005

Abundat dulcibus vitiis

Topicstarter
De Tweaker PV18 stuurt mij 2 camera's toe die ik niet werkend krijg. Zo dood als een pier.
Heeft me nog éénmaal een mailtje gestuurd en daarna niets meer.

V&A aangeboden: Full HD IP camera's voor een spotprijsje

Sinds 28-8 niet meer actief op Tweakers, en als ik goed ga googlen op zijn achternaam Google in combinatie met IP camera's word ik ook niet blji volgens mij.

Kunnen jullie iets voor mij betekenen en deze tweaker nogmaasl een bericht sturen? of...

4000Wp - Zuid Live PVoutput & 7560Wp - Oost/West/btjeZuid - Live PVoutput & Atlantic 200L

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Nu online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Schop een Modje >> V&A Feedback

Heb je How to - Help! Ik ben opgelicht!! al gelezen?

Inhoudelijk: ik weet dat die goeiekope cams vaak geen "echte" PoE ondersteunen maar zo'n splitkabeltje erbij hebben zitten waar je dan een adapter in steekt. Misschien is dat 't probleem? Heb je alleen getest op een PoE switch of heb je ook een adapter geprobeerd (en zo ja; had die adapter genoeg vermogen? die krengen trekken vaak 2 a 3 ampère).

[Voor 58% gewijzigd door RobIII op 04-10-2019 12:13]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee