vraag Bus Simulator 18

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trainsim87
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 26-02-2023
Ik wens de Bus Simulator 2018 https://store.steampowered.com/app/515180/Bus_Simulator_18/ aan te schaffen, maar heeft iemand ervaring met dit spel, is deze beter dan Omsi 2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-08 15:14

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@trainsim87 Wat vreselijk zonde dat je er zo'n matige OP van hebt gemaakt. Ik vind het een leuk onderwerp om over te praten, maar zo is je topic geen lang leven beschoren. ;)

Om kort je vraag te beantwoorden: De simulatie in BS18 is een stuk minder dan Omsi 2. De grafische engine is nieuwe maar ik vond het spelen in BS18 minder boeiend dan Omsi2. Maar de matige performance en instabiliteit van Omsi 2 vind ik dan ook weer spelbedervend.

Momenteel speel ik er geen een meer. Ik wacht op de ultieme bussimulator. Hopelijk Omsi 3, maar die is niet eens in ontwikkeling, geloof ik :)

[ Voor 5% gewijzigd door Room42 op 04-10-2019 10:21 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Room42 is een vrachtwagensim dan niks voor jou?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Jorgen schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 02:29:
@Room42 is een vrachtwagensim dan niks voor jou?
Ik vind een bus veel mooier rijden omdat deze langer is (in plaats van de korte trekker+aanhanger). Ook rijdt de bus veel meer in de stad, wat ik veel leuker vind dat de kale wegen in ETS2. Het geluid van een (oude stads-) bus vind ik ook mooier dan vrachtwagens. En de interactie met mensen vind ik leuk. Die dingen mis(te) ik een beetje in [SIM] Euro Truck Simulator 2, waar ik ook wel genoeg uren in heb zitten. :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Room42 OK, dat kan ik begrijpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik heb wel eens een keer een mod geprobeerd voor ETS2 met lange vrachtwagens maar dat was toch heel anders. En ik vind de steden van ETS2 gewoon erg slecht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trainsim87
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 26-02-2023
Dank je voor de informatie
Pagina: 1