Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

kodi op himedia q10 pro

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views

Vraag

• vanthemn
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 06-01 07:38
Heb een himedia q10 pro met deze versie firmware 2.1.4 erop: https://www.mediafire.com/folder/byy12zxf1ia42/CFW_HMD_2.1.4

En Kodi 18.2 zit er geintegreerd. Echter als ik mijn filmmap wilt toevoegen, staan er maar 26 films in, terwijl er 35 films inzitten. Dus als ik de map toevoegd, en de filmcovers laat scannen pakt hij maar 26 films. Hoe is dit te fixen? neem aan dat de firmware niet goed is, waardoor kodi dus niet al mijn films zichtbaar maakt in de moviesmap? Hoor het graag. Heb al geprobeerd andere versie van kodi erop te zetten, maar blijft maar 26 films zichtbaar weergeven in de map, terwijl er 35 in zitten. Hoop dat iemand me een oplossing kan bieden.
...

Alle reacties

• ciris
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online

ciris

Je suis Ricky Gervais.

Niets met de firmware te maken.

Alles te maken, onder andere, met de bestandsindeling van de map waar je films in staan.

Neem deze eens door.
https://kodi.wiki/view/Incorrect_and_missing_videos

• vanthemn
@ciris Dank je wel, maar met me vorige oudere firmware deed hij het wel gewoon.Als ik naar videos gaat in kodi. doe ik add videos, dan selecteer ik de map waar al mijn films in staan. En vervolgens selecteer ik de moviedatabasescraper die mijn films scant en voorziet van cover. Erg vreemd

vanthemn wijzigde deze reactie 03-10-2019 19:11 (56%)

• ciris
  • Niet online

ciris

Je suis Ricky Gervais.

Dan kan het wellicht met je kodi versie te maken hebben maar zeker niet aan de firmware van het apparaat.

Oftewel, zoek het in het Kodi en niet in de firmware. Het kan een scraper issue zijn of verkeerde benamingen van de films. Verdiep je in Kodi zou ik zeggen.

• vanthemn
Ja heb me er al in verdiept. Wat jij bedoeld is dat ze in de bibliotheek niet zichtbaar kunnen zijn, dit is alleen als je de films verkeerd benoemd etc. Ik bedoel dus dat ik maar 26 films in me map ziet, als ik de map via add videos toevoegd.

• ciris
  • Niet online

ciris

Je suis Ricky Gervais.

Dat is dus een issue met Kodi. Je zal een scraper moeten instellen.

Kodi zit inmiddels op versie 18.4. Download die en start opnieuw.

Stel je vraag hier eens,

Maar ik vermoed dat je hetzelfde antwoord krijgt.
Grote Kodi topic - deel XVI

• vanthemn
@ciris Dank je, bedankt voor je hulp

• vanthemn
@ciris Welke firmware heb jij erop als ik vragen mag en welke kodi versie?

• ciris
  • Niet online

ciris

Je suis Ricky Gervais.

Ik heb het hele apparaat niet. Wat jij omschrijft heeft niets met het apparaat te maken.

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 23-02 16:14

Hero of Time

Moderator NOS/CSA

There is only one Legend

Je vraagt nu precies hetzelfde als in kodi op himedia q10 pro en daar gaf je aan dat je probleem was opgelost. Dan een topic openen en daarmee nogmaals dezelfde vraag stellen is niet de bedoeling.

Ik zie dan ook geen andere optie dan dit topic te sluiten. 1 voor een vraag is meer dan genoeg. We blijven niet bezig dezelfde vragen beantwoorden.

Hero of Time wijzigde deze reactie 03-10-2019 20:01 (3%)

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True