[Feature]Meerdere bookmarks binnen 1 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 580 views

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:10
Binnen het Domoticz forum worden met regelmaat scripts geplaatst. Deze kunnen handig zijn om op te slaan voor naslag. Ik heb dit bericht dan ook aangeklikt en aangegeven dat ik deze wil Bookmarken. Vervolgens binnen mijn Bookmarks een mapje gemaakt "Domoticz scripts" en hier deze bookmark in gezet.

Ik kom vervolgens tot de ontdekking dat de bookmark van het reguliere domoticz topic is verdwenen.
Request; het mogelijk maken om meerdere bookmarks te kunnen maken binnen een topic.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:00

ikloon

Product Owner
Dat lijkt me een goede verbetering. Staat genoteerd.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Enige update omtrent de plannen om dit te implementeren ?

Merk steeds vaker de laatste tijd dat ik hier behoefte aan heb dus het zou leuk zijn als dit binnen een redelijke tijd op het forum wordt geimplementeerd :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:06

crisp

Devver

Pixelated

nero355 schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 15:01:
Enige update omtrent de plannen om dit te implementeren ?

Merk steeds vaker de laatste tijd dat ik hier behoefte aan heb dus het zou leuk zijn als dit binnen een redelijke tijd op het forum wordt geimplementeerd :)
Hier zijn op dit moment geen concrete plannen voor. De wijze van opslag voor bookmarks is op dit moment ook niet geschikt voor meerdere bookmarks per topic wat dit ook geen eenvoudige request maakt.

Je kan wel gebruik maken van je browsers bookmarkfunctionaliteit; achter de datum van een post in een topic zit een unieke url voor die post binnen het topic :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

crisp schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 15:10:
Hier zijn op dit moment geen concrete plannen voor. De wijze van opslag voor bookmarks is op dit moment ook niet geschikt voor meerdere bookmarks per topic wat dit ook geen eenvoudige request maakt.
Op die fiets! Dat wordt dan een flink tijdje wachten! :)
Je kan wel gebruik maken van je browsers bookmarkfunctionaliteit; achter de datum van een post in een topic zit een unieke url voor die post binnen het topic :)
Uiteraard, maar ik kijk er al naar uit om meerdere mappen aan te maken en daarin de Bookmarks te sorteren op GoT gewoon, zodat ik die altijd bij de hand heb! 8) :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Ik zou dit toch wel heel erg waarderen. Ik kom met regelmaat posts tegen in hetzelfde topic, van sporten tot klussen, waarbij het kunnen bookmarken van meerdere posts in een topic wel heel erg fijn zou zijn.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:10
Is er enige update @crisp @ikloon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikloon

ikloon

Product Owner
Nee, hoewel het een verbetering is, staat de realisatie hiervan niet op de planning.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nero355

nero355

ikloon schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:43:
Nee, hoewel het een verbetering is, staat de realisatie hiervan niet op de planning.
Wat moeten we doen om het op de Planning te krijgen ?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikloon

ikloon

Product Owner
nero355 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 17:45:
[...]

Wat moeten we doen om het op de Planning te krijgen ?? :)
Niks eerlijk gezegd. We moeten keuzes maken en kiezen ervoor dit niet te doen, sorry.

Dit topic sluit ik dan ook.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.