Ik heb een mail gehad van PayPal "Maak een nieuw wachtwoord" Afkomstig van PayPal en geen fishing. Als ik naar paypal.com ga kan ik ook niet inloggen met mijn wachtwoord. Ik heb MFA aanstaan op PayPal met SMS melding. Ik heb echter geen SMSen van PayPal gehad. Daaruit concludeer ik dat er geen inlogpoging is gedaan op mijn account. Maar wat kan er dan aan de hand geweest zijn? Hebben meer mensen deze mail gehad?
Bij PayPal hebben veiligheid en beveiliging de hoogste prioriteit. Daarom controleren we rekeningen regelmatig op verdachte activiteiten. We hebben iets ongewoons opgemerkt en hebben uw wachtwoord uit voorzorg gedeactiveerd. Maakt u zich geen zorgen, uw rekening is veilig. U hoeft alleen maar een nieuw wachtwoord te maken om uw rekening weer gewoon te gebruiken.
Zo maakt u een nieuw wachtwoord:
Ga naar PayPal.com en klik op Inloggen.
Klik op 'Heeft u problemen met inloggen?'
Maak een nieuw wachtwoord dat uniek is voor uw rekening. Zorg ervoor dat het niet eerder is gebruikt en dat het moeilijk te raden is.
Zodra het nieuwe wachtwoord is aangemaakt, wordt het direct van kracht. Neem contact met ons op als u vragen heeft.