Ik wil binnenkort enkele kasten en akoestische panelen maken. Voor de houtbewerking wil ik niet alleen vertrouwen op een hand zaag en een decoupeerzaag dus ik ben me aan het oriënteren op wat ik nodig ga hebben. Ik twijfel nu nog tussen een combinatiezaag (afkort- en cirkelzaag in één) en een gewone tafelcirkelzaag. Hoeft allemaal niet duur dus dit is mijn shortlist:
Tafelcirkelzaag van Parkside:

Combinatiezaag Einhell TC-MS 2513 T:

In eerste instantie leek de combinatiezaag mij het handigste omdat die meer lijkt te kunnen, maar bij nader inzien vraag ik me eigenlijk af wat zo'n zaag nu echt meer kan dan een gewone tafelzaag. Die zaag van de Lidl kan in alle hoeken worden gezet, dus balkjes onder 45º zagen moet gewoon kunnen, toch?
Wat zouden jullie doen? Ik neig zelf naar de Parkside omdat daar direct een tafel bij zit. Of zie ik iets over het hoofd in functionaliteit en is de Einhell de betere keus?
Tafelcirkelzaag van Parkside:

Combinatiezaag Einhell TC-MS 2513 T:

In eerste instantie leek de combinatiezaag mij het handigste omdat die meer lijkt te kunnen, maar bij nader inzien vraag ik me eigenlijk af wat zo'n zaag nu echt meer kan dan een gewone tafelzaag. Die zaag van de Lidl kan in alle hoeken worden gezet, dus balkjes onder 45º zagen moet gewoon kunnen, toch?
Wat zouden jullie doen? Ik neig zelf naar de Parkside omdat daar direct een tafel bij zit. Of zie ik iets over het hoofd in functionaliteit en is de Einhell de betere keus?
This title is for sale, please send me a PM