@
We.are.cake Dat mensen zo brutaal zijn om vrijwel volledige advertenties, die zelfs nog maar net geplaatst zijn te kopiëren lijkt mij '' niet fris '' nog licht uitgedrukt.
Als diegene daadwerkelijk er iemand mee oplicht dan kun jij er wel degelijk mee betrokken worden, de gedupeerde ziet namelijk wellicht dezelfde advertentie van jou staan en gaat wellicht contact met je opnemen.
En/of je advertentie wordt gerapporteerd/geflagged omdat je in verband kunt worden gebracht met die andere verkoper, wat zou kunnen resulteren in dat je account verwijderd wordt als MP geen goed onderzoek doet.
Dat je minder vangt op Tweakers is niet mijn ervaring, heb al een aardige tijd niks meer verkocht hier dus wellicht is het veranderd maar dat lijkt me sterk.
Wel krijg je veel meer reacties op MP, maar daar zitten dus ook allemaal van die '' mensen uit Haïti '' tussen waar je niets aan hebt, om dat soort idioterie niet meer tegen te komen is ook wat waard...
Overigens ga ik ervan uit dat als iemand anders hier je advertentie heeft gekopieerd dat er dan maatregelen worden getroffen, alhoewel iemand anders ook gewoon advertenties van Tweakers kan kopiëren en op MP kan zetten waar je dan niet veel tegen kunt doen.