Hallo, ben ik weer!
Ik heb een tijdje geleden DAA gevraagd voor mijn nieuwe setup. Toen der tijd waren er nog geen MAX moederbordjes verkrijgbaar en daar heb ik dus even op gewacht. Ondertussen zijn die er en heb ik mijn lijstje compleet. Alleen nu ben ik gaan twijfelen over de videokaart.
Dit is mijn huidige bestellijstje nu:
Hier staat een RTX 2060 in, maar daar ben ik dus niet meer over uit.
Ik zoek een?
Ik zoek dus een videokaart. Voornamelijk gaming. League of Legends, Battlefield 5/1, Guild Wars 2, Skyrim/Fallout 4. Met RGB het liefst! Aangezien alles verder in mijn kast mooi RGB is.
Wat is je budget?
Ja ongeveer 450-500 euro? Probleem is, is ben niet woonachtig in Nederland en heb dus helaas te dealen met Zweedse prijzen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee totaal niet, daarom ben ik ook zo'n moeilijke twijfelaar.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Nou ik heb op dit moment 3 1080p schermen staan. Ik wil in de toekomst in ieder geval 1tje upgraden naar 27" 1440p scherm.
Ik heb gekeken naar de volgende kaarten: (Ik link de pricewatch en de pricewatch van Zweden)
Ik kom er niet uit met reviews en meningen op het internet. De ene zegt RX 5700 XT, maar voor mij gaat de reden dat ie goedkoper is dus niet helemaal op. En de ander is heilig overtuigd van de 2060.
Ik ben echt ten einde raad. Ook de andere topics over een keuze tussen deze 2 helpen mij (helaas) niet echt op weg. Zeker ook omdat ik dus met "dezelfde" prijs te maken heb tussen de Super en de 5700 XT.
Ik weet t, ik ben een enorme twijfelaar en altijd bang dat ik toch t verkeerde (of niet het optimale) koop. Iemand die mij kan helpen bij deze keuze? Alvast heel erg bedankt
Ik heb een tijdje geleden DAA gevraagd voor mijn nieuwe setup. Toen der tijd waren er nog geen MAX moederbordjes verkrijgbaar en daar heb ik dus even op gewacht. Ondertussen zijn die er en heb ik mijn lijstje compleet. Alleen nu ben ik gaan twijfelen over de videokaart.
Dit is mijn huidige bestellijstje nu:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,- | € 195,- |
1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 108,50 | € 108,50 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2060 GAMING Z 6G | € 401,05 | € 401,05 |
1 | Behuizingen | Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zwart/Wit | € 83,01 | € 83,01 |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 50,74 | € 50,74 |
1 | Ventilatoren | Corsair LL120 RGB LED (3-pack), 120mm | € 79,95 | € 79,95 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3000C15 | € 94,90 | € 94,90 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 120,66 | € 120,66 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.133,81 |
Hier staat een RTX 2060 in, maar daar ben ik dus niet meer over uit.
Ik zoek een?
Ik zoek dus een videokaart. Voornamelijk gaming. League of Legends, Battlefield 5/1, Guild Wars 2, Skyrim/Fallout 4. Met RGB het liefst! Aangezien alles verder in mijn kast mooi RGB is.
Wat is je budget?
Ja ongeveer 450-500 euro? Probleem is, is ben niet woonachtig in Nederland en heb dus helaas te dealen met Zweedse prijzen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee totaal niet, daarom ben ik ook zo'n moeilijke twijfelaar.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Nou ik heb op dit moment 3 1080p schermen staan. Ik wil in de toekomst in ieder geval 1tje upgraden naar 27" 1440p scherm.
Ik heb gekeken naar de volgende kaarten: (Ik link de pricewatch en de pricewatch van Zweden)
Naam | Prijs NL | Prijs SE |
Msi GeFore RTX 2060 Gaming Z 6G | 405,- | 4.579kr (~430,- euro) |
Gigabyte Radeon RX 5700 XT Gaming OC 8G | 459,- | 5.299kr (~497,- euro) |
MSI GeForce RTX 2060 Super Gaming X | 475,- | 5.280kr (~495,- euro) |
Ik kom er niet uit met reviews en meningen op het internet. De ene zegt RX 5700 XT, maar voor mij gaat de reden dat ie goedkoper is dus niet helemaal op. En de ander is heilig overtuigd van de 2060.
Ik ben echt ten einde raad. Ook de andere topics over een keuze tussen deze 2 helpen mij (helaas) niet echt op weg. Zeker ook omdat ik dus met "dezelfde" prijs te maken heb tussen de Super en de 5700 XT.
Ik weet t, ik ben een enorme twijfelaar en altijd bang dat ik toch t verkeerde (of niet het optimale) koop. Iemand die mij kan helpen bij deze keuze? Alvast heel erg bedankt