Enigzins wat ervaring met het samenstellen van PC's alhoewel altijd hulp gehad. Dus bij deze wil ik jullie graag om feedback vragen over het volgende lijstje. Ik zou graag zo veel mogelijk RGB er in hebben. (Moederboard, koeling, RAM, videokaart etc)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk games spelen, af en toe ontwikkelen. Games zoals Skyrim, Guild Wars 2, Fallout 4, Borderlands etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo rond de 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb in mijn huidige PC een prima PSU zitten:
Cooler Master G550M
En ik heb een leuke nieuwe kast gekregen:
Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zwart/Wit
Daarnaast 3 prima monitoren staan, wel 24" full HD. Toetsenbord en muis zijn ook aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederboard, processor, videokaart, RAM en een koeler (?). Oh en een nieuwe SSD zodat ik mijn oude door kan schuiven naar mijn NAS maar die kan later wel. Heb een Intel 660p 1 TB op t oog.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee open voor alles. Voorheen een Intel gehad, nu denk ik voor een AMD te gaan omdat ik daar toch positievere dingen over lees/hoor. Verder kijk ik met open mind naar alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals ik al zei: kleurtjes! RGB. Ja t kost een tientje meer, maar dat heb ik er nu wel voor over.
Ga je overklokken?
Ik zou niet weten waar ik moet beginnen, is het mogelijk met de bijgevoegde koeling? Als de optie er is, dan misschien wel maar ik zou er niet speciale andere onderdelen voor kiezen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Wat ik verwacht van jullie? Eigenlijk meer of ik iets over het hoofd heb gezien. Iets dat niet past (been there...)/voordeliger kan etc. Daarnaast de vraag of ik hiermee naar 1440p kan, als ik ooit z'on monitor aanschaf. Evenals deze dingen: 3 RGB Fans, is het waard om zoiets te kopen? Of zou dit alleen aan de "mooie kleurtjes" factor bijdragen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk games spelen, af en toe ontwikkelen. Games zoals Skyrim, Guild Wars 2, Fallout 4, Borderlands etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo rond de 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb in mijn huidige PC een prima PSU zitten:
Cooler Master G550M
En ik heb een leuke nieuwe kast gekregen:
Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zwart/Wit
Daarnaast 3 prima monitoren staan, wel 24" full HD. Toetsenbord en muis zijn ook aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederboard, processor, videokaart, RAM en een koeler (?). Oh en een nieuwe SSD zodat ik mijn oude door kan schuiven naar mijn NAS maar die kan later wel. Heb een Intel 660p 1 TB op t oog.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee open voor alles. Voorheen een Intel gehad, nu denk ik voor een AMD te gaan omdat ik daar toch positievere dingen over lees/hoor. Verder kijk ik met open mind naar alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals ik al zei: kleurtjes! RGB. Ja t kost een tientje meer, maar dat heb ik er nu wel voor over.
Ga je overklokken?
Ik zou niet weten waar ik moet beginnen, is het mogelijk met de bijgevoegde koeling? Als de optie er is, dan misschien wel maar ik zou er niet speciale andere onderdelen voor kiezen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Wat ik verwacht van jullie? Eigenlijk meer of ik iets over het hoofd heb gezien. Iets dat niet past (been there...)/voordeliger kan etc. Daarnaast de vraag of ik hiermee naar 1440p kan, als ik ooit z'on monitor aanschaf. Evenals deze dingen: 3 RGB Fans, is het waard om zoiets te kopen? Of zou dit alleen aan de "mooie kleurtjes" factor bijdragen?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 104,90 | € 104,90 |
1 | Moederborden | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | € 143,- | € 143,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2060 GAMING Z 6G | € 395,90 | € 395,90 |
1 | Waterkoeling | Corsair Hydro H100i RGB Platinum | € 115,90 | € 115,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3000C15 | € 105,- | € 105,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 864,70 |