Mijn werkgever gaat vanaf 2020 verplichten dat alle nieuwe leaseauto's elektrisch zijn. Mooi initiatief maar dit geeft voor mij een groot probleem. Ik heb mijn oprit aan de achterzijde van mijn huis, direct grenzend aan mijn achtertuin. Mijn meterkast zit bij mijn voordeur en ik heb geen kruipruimte. De enige oplossing van meerdere elektriciens: kabel zichtbaar door het hele huis leggen in een koker en door verschillende muren boren om aan de achterzijde van het huis te komen, om vervolgens zo naar de achtertuin te gaan. Hier zit ik natuurlijk niet op te wachten. Ik woon in een tussenwoning waardoor de kabel om het huis leggen ook geen optie is. Openbare laadpaal aanvragen is geen optie: Gemeente haakt meteen af omdat ik een eigen oprit heb.
zijn er mensen die een vergelijkbare uitdaging hebben gehad en hier misschien een oplossing voor hebben?
Is een eigen laadpaal wel echt een must? Ik woon zelf in een dorp waar slechts een openbaar laadpunt is. Ik kan natuurlijk ook gewoon langs de snelweg ergens stoppen
Dank!
zijn er mensen die een vergelijkbare uitdaging hebben gehad en hier misschien een oplossing voor hebben?
Is een eigen laadpaal wel echt een must? Ik woon zelf in een dorp waar slechts een openbaar laadpunt is. Ik kan natuurlijk ook gewoon langs de snelweg ergens stoppen
Dank!