200cc gaat volgens mij wel sneller dan 150 cc, waardoor het soms makkelijker zou kunnen zijn om combo's aan te houden.TheFes schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 10:03:
[...]
De bonussen voor de plaatsing in de race zijn overigens gelijk bij 150 en 200 cc, dus daarbij geeft Gold Membership geen bonus. Ik weet niet of het op andere plekken wel bonus geeft.
Dat klopt, maar de besturing is (door de hogere snelheid) ook lastiger. Ik haal op dit moment hogere scores met 150cc dan dat ik op 200cc deed doordat ik nu net wel dat muntje pak, of net niet tegen de kant bots doordat. Echter zou dat ook kunnen komen omdat ik inmiddels die 4 banen wel redelijk goed ken.Gropah schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 10:13:
[...]
200cc gaat volgens mij wel sneller dan 150 cc, waardoor het soms makkelijker zou kunnen zijn om combo's aan te houden.
Net dus wel met 150cc een score van 9988 gehaald op het Shy Guy parcours. Sta nu 6e, maar op Yoshi maak ik weinig kans omdat ik daar niet de goede driver voor heb, dus geen kans maak op Frenzies.
Ik krijg overigens sinds dit weekend geen Daily Play bonussen meer (afwisselend 100 gold of 5 rubies). Hebben jullie dit ook?
[ Voor 7% gewijzigd door TheFes op 07-10-2019 10:25 ]
Hier ook niet, maar die lijst van dagelijks bonussen hield ook op bij 5 oktober ofzo. Zal wel weer terugkomen als de volgende tour begint.TheFes schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 10:24:
[...]
Ik krijg overigens sinds dit weekend geen Daily Play bonussen meer (afwisselend 100 gold of 5 rubies). Hebben jullie dit ook?
Jammer, was toch voor 7 euro aan rubies elke 4 dagenYukidaruma schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 11:48:
[...]
Hier ook niet, maar die lijst van dagelijks bonussen hield ook op bij 5 oktober ofzo. Zal wel weer terugkomen als de volgende tour begint.
Ik moet nog een paar vriendjes hebben in game.
Voel vrij om mij toe te voegen.
Id: 8679 5114 9032
Voel vrij om mij toe te voegen.
Id: 8679 5114 9032
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Ik krijg mijn dagelijkse bonus nog wel. Alleen niet altijd op hetzelfde tijdstip.Yukidaruma schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 11:48:
[...]
Hier ook niet, maar die lijst van dagelijks bonussen hield ook op bij 5 oktober ofzo. Zal wel weer terugkomen als de volgende tour begint.
ps. Ben nog opzoek naar wat vrienden heb al een aantal van jullie toegevoegd. Mijn code: 5054 0921 0685.
Ben je ook al vanaf de release aan het spelen, of ben je een paar dagen later begonnen?Loptr schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 13:04:
[...]
Ik krijg mijn dagelijkse bonus nog wel. Alleen niet altijd op hetzelfde tijdstip.
ps. Ben nog opzoek naar wat vrienden heb al een aantal van jullie toegevoegd. Mijn code: 5054 0921 0685.
Ik ben inderdaad wat later begonnen. Dat zal het wel zijn.TheFes schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 13:07:
[...]
Ben je ook al vanaf de release aan het spelen, of ben je een paar dagen later begonnen?
Zin in de nieuwe tour haha. Dat gold membership was 5 dollar per maand toch? Is wel wat veel voor een spelletje als dit, zeker aangezien je nog steeds veel luck moet hebben (of veel geld om de dure items te kopen).
fookin mad fer it
Net Shy Guy Bazaar met zo'n 3.000 punten verbeterd naar 13.329, toch nog eerste in de ranking daardoor.
Iemand een tip op welke baan je makkelijk 30 mini jumps kan doen?
Quote mij even als je het weet, dan zie ik de melding
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Rock Rock Mountain.R-utger schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 22:41:
Iemand een tip op welke baan je makkelijk 30 mini jumps kan doen?
Zeker weten? Net die baan gespeeld, je hebt een paar hoge jumps en als je weer omhoog gaat max 7 boosts. Al pak ik alles, haal ik die 30 nog niet
Hmm, wellicht Toad Circuit T in de Toadette Cup?R-utger schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 23:13:
[...]
Zeker weten? Net die baan gespeeld, je hebt een paar hoge jumps en als je weer omhoog gaat max 7 boosts. Al pak ik alles, haal ik die 30 nog niet
Net achtergekomen dat Dino dino baan super geschikt is, 100% die 30 jumps gehaald, maar nog niks. Maar de challenge zegt ook: do 30 mini turbo boost in a single race.Froop1992 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 23:18:
[...]
Hmm, wellicht Toad Circuit T in de Toadette Cup?
Jumps tellen dus niet. Even Google dan maar
https://www.youtube.com/watch?v=XlIy-7OEVl4R-utger schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 23:24:
[...]
Net achtergekomen dat Dino dino baan super geschikt is, 100% die 30 jumps gehaald, maar nog niks. Maar de challenge zegt ook: do 30 mini turbo boost in a single race.
Jumps tellen dus niet. Even Google dan maar
Dit wellicht?
Ik had het inmiddels gevonden, het ging dus om slides en geen jumps. Ook al gehaald nu.
Alle challenge gehaald nu en mis nog 1 ster voor de laatste reward. Morgen de daily halen en dan is het in de pocket
Op de laatste dag van de Tour alle ‘normale’ challenge gehaald en alle rewards weten te unlocken
Ik ben klaar voor de volgende Tour
hopelijk komt er ook snel een paarse racer tekoop voor coins
Ik ben klaar voor de volgende Tour
Hier ‘tour challenges 2’ ook bijna compleet, enkel de 5 banaantjes lukken maar niet. Voor de rest straks gewoon wat tickets gebruiken en dan zijn de ‘standard challenges’ hier ook compleetR-utger schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:22:
Op de laatste dag van de Tour alle ‘normale’ challenge gehaald en alle rewards weten te unlocken![]()
Ik ben klaar voor de volgende Tourhopelijk komt er ook snel een paarse racer tekoop voor coins
EDIT: zie net dat enkel de tour challenges verlopen. Snel nog focussen op de banaantjes dus
[ Voor 10% gewijzigd door TheMaxMan op 08-10-2019 11:22 ]
voel je ok vrij om mij toe te voegen: 991332968118
Heb er een paar toegevoegd voor de vrienden challenge. Je mag mij toevoegen: 8328 9058 5272
Nieuw seizoen, eerste indruk. Mooie parcours. Rainbow road 😱. Wel genakkelijk om te 5 sterren alles maar goed. Zal moeilijker worden straks met de ranking en hogere levels.
Wait wut. Je kan niet van de baan afvallen in rainbow road. Dit heeft wel een heel hoog zijwieltjes nivo. Jammer.
Ok weer vee nieuwe drivers, kites en wagentjes. Leuk, maar Hoop niet dat (goed scoren op) de game daar teveel van afhankelijk wordt.
Wait wut. Je kan niet van de baan afvallen in rainbow road. Dit heeft wel een heel hoog zijwieltjes nivo. Jammer.
Ok weer vee nieuwe drivers, kites en wagentjes. Leuk, maar Hoop niet dat (goed scoren op) de game daar teveel van afhankelijk wordt.
[ Voor 43% gewijzigd door Donaldinho op 09-10-2019 08:24 ]
You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”
Wel leuk dat het compleet nieuwe maps zijn. Ik zat al uit verveling andere cups te verbeteren voor het geval dát de nieuwe ranking cup zou zijn. Maar dat het een totaal nieuwe reeks is, is alleen maar beter.
Nieuwe drivers, karts en gliders had van mij dan weer niet gehoeven.. Moet niet te groot worden. Had net ongeveer bijna alles unlocked en veel al naar level 2.
Overigens heb ik gisteren laat een monsterscore bij Shuy Guy Bazaar neer gezet en werd op 37 punten na eerste. ik was heel blij en teleurgesteld tegelijk.
@Fly-guy iets minder lonely nu
Nieuwe drivers, karts en gliders had van mij dan weer niet gehoeven.. Moet niet te groot worden. Had net ongeveer bijna alles unlocked en veel al naar level 2.
Overigens heb ik gisteren laat een monsterscore bij Shuy Guy Bazaar neer gezet en werd op 37 punten na eerste. ik was heel blij en teleurgesteld tegelijk.
@Fly-guy iets minder lonely nu
Ik was gister helemaal opnieuw begonnen omdat ik op 2 banen geen 5 sterren kon krijgen omdat ik simpelweg niet de goede combinaties had. Als ik geweten had dat het wekelijks opnieuw begon had ik het niet gedaan.LoeWn schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 08:47:
Wel leuk dat het compleet nieuwe maps zijn. Ik zat al uit verveling andere cups te verbeteren voor het geval dát de nieuwe ranking cup zou zijn. Maar dat het een totaal nieuwe reeks is, is alleen maar beter.

Wel vind ik ze nu weer veel te makkelijk. De eerste 5 cups doorgelopen zonder ook maar 1 race opnieuw te hoeven doen. Zelfs met een 4e plaats kreeg ik nog 5 sterren zonder bonusverdubbelaars omdat ik weer geen goede combinaties heb.
[ Voor 5% gewijzigd door Dennisdn op 09-10-2019 08:53 ]
Donaldinho schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 08:18:
Ik zie verschillende nieuwe circuits waar mijn ‘oude’ drivers/karts/gliders helemaal bovenaan staan en oude circuits terugkomen, als ze nu al content hergebruiken zal het hopelijk wel meevallenLoeWn schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 08:47:
Inderdaad. Ik had alleen de eerste cup gespeeld dus ging er vanuit dat alles nieuw was, maar op zich valt het nog mee.
@Dennisdn Ze zijn inderdaad veels te makkelijk. Je zou niet op hetzelfde niveau moeten zitten als nieuwe spelers. Ik haalde in shy guy bazaar 11000 punten terwijl je bij iets van 3000 punten al 5 sterren hebt.. Dat klopt niet helemaal. Ik heb zelfs een keer 5 sterren gehaald terwijl ik 7e werd en echt slecht reed.
@Dennisdn Ze zijn inderdaad veels te makkelijk. Je zou niet op hetzelfde niveau moeten zitten als nieuwe spelers. Ik haalde in shy guy bazaar 11000 punten terwijl je bij iets van 3000 punten al 5 sterren hebt.. Dat klopt niet helemaal. Ik heb zelfs een keer 5 sterren gehaald terwijl ik 7e werd en echt slecht reed.
Super horn challenge
Hoe haal je dat? Je kan hem krijgen als je lang eerste rijdt maar vaak zijn de nummer 2 etc dan ver weg. Je houdt het item vast maar voor je het weet heb je een nieuw item.
Tips iemand?
Hoe haal je dat? Je kan hem krijgen als je lang eerste rijdt maar vaak zijn de nummer 2 etc dan ver weg. Je houdt het item vast maar voor je het weet heb je een nieuw item.
Tips iemand?
Menu->Settings->Auto-Item uit zetten. Dan kan je je items gewoon lekker bijhoudenMetalSonic schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 19:49:
Super horn challenge
Tips iemand?
Hmm aangepast. Vind het nog steeds een bijna onmogelijke challengeMaxVMH schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 20:35:
[...]
Menu->Settings->Auto-Item uit zetten. Dan kan je je items gewoon lekker bijhouden
Ja gewoon volhouden. Had ik vorig seizoen ook. Heb wel zeker dertig potjes geduurd voor ik deze had. Schijnt wel dat die pauline een speciale skill heeft voor die horns. Weet niet zeker. Heb geen Pauline.
You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”
Pauline haar special item is 'Lucky Seven', je krijgt dan 7 items, dus een grotere kans op Super HornDonaldinho schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 21:24:
Ja gewoon volhouden. Had ik vorig seizoen ook. Heb wel zeker dertig potjes geduurd voor ik deze had. Schijnt wel dat die pauline een speciale skill heeft voor die horns. Weet niet zeker. Heb geen Pauline.
Vandaag is mijn twee weken gratis gold pass verlopen. De afgelopen twee weken elke dag mee vermaakt, een leuke smartphone game. Ik mis nu wel de 200CC, dat rijd zo lekker vlot, jammer dat dit achter een maandelijkse betaalmuur zit. Elke twee weken nieuwe cups met nieuwe banen en nieuwe kart onderdelen houd het vernieuwend.
Het valt me op dat de Standard Challenges steeds langer duren om te voltooien, ben nu bij Standard Challenges 2-2 en daar heb je opdrachten zoals "Cause opponents to crash 1000 times". Het lijkt erop dat hoe verder je vordert met de Standard Challenges hoe langer het duurt om ruby's te verdienen en dus steeds minder kart onderdelen kan unlocken. De nieuwe Tour Challenges zijn wel prima, van hetzelfde niveau als de afgelopen twee weken, daar zijn makkelijk sterren te halen. Volgens mij zit er bij de dagelijkse gift ook minder ruby's dan in de vorige tour, toen was het volgens mij om de dag 5 ruby?
Met de Tokyo Tour vermaak ik me nog wel, heb de juiste kart onderdelen vrij gespeeld om hoog in de ranking te kunnen eindigen. Maar met het schaarser worden van de ruby's verwacht ik dat ik na deze tour wel langzaam afhaak. Of ik moet ruby's gaan kopen met echt geld, maar dat ben ik niet van plan gezien ik dit verdienmodel niet steun.
Het valt me op dat de Standard Challenges steeds langer duren om te voltooien, ben nu bij Standard Challenges 2-2 en daar heb je opdrachten zoals "Cause opponents to crash 1000 times". Het lijkt erop dat hoe verder je vordert met de Standard Challenges hoe langer het duurt om ruby's te verdienen en dus steeds minder kart onderdelen kan unlocken. De nieuwe Tour Challenges zijn wel prima, van hetzelfde niveau als de afgelopen twee weken, daar zijn makkelijk sterren te halen. Volgens mij zit er bij de dagelijkse gift ook minder ruby's dan in de vorige tour, toen was het volgens mij om de dag 5 ruby?
Met de Tokyo Tour vermaak ik me nog wel, heb de juiste kart onderdelen vrij gespeeld om hoog in de ranking te kunnen eindigen. Maar met het schaarser worden van de ruby's verwacht ik dat ik na deze tour wel langzaam afhaak. Of ik moet ruby's gaan kopen met echt geld, maar dat ben ik niet van plan gezien ik dit verdienmodel niet steun.
Ondanks dat ik nu met de nieuwe tour ingeschaald ben in Tier 6, hoef ik totaal geen moeite te doen voor de eerste plek. Het lijkt er op dat ik weer met allemaal beginners of niet spelende spelers ingedeeld ben. Hebben anderen dat ook?
YesTheFes schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:54:
Ondanks dat ik nu met de nieuwe tour ingeschaald ben in Tier 6, hoef ik totaal geen moeite te doen voor de eerste plek. Het lijkt er op dat ik weer met allemaal beginners of niet spelende spelers ingedeeld ben. Hebben anderen dat ook?
50CC en dan meer dan dubbele aantal punten halen dan nodig voor de 5 sterren.. zal later wel lastiger worden maar de verschillen in de eerste ronde waren niet zo groot...
Ik bedoelde voor de ranked cup, waarbij je dus vergeleken wordt met echte spelers. Daar sta ik met zeer matige scores nu eerste.RHE218 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:15:
[...]
Yes
50CC en dan meer dan dubbele aantal punten halen dan nodig voor de 5 sterren.. zal later wel lastiger worden maar de verschillen in de eerste ronde waren niet zo groot...
Hij bedoeld volgens mij de competitie met andere spelers. Ik sta ook op de eerste plek in mijn pool, maar de week is ook nog maar net begonnen natuurlijk.
De Tokyo Tour gaat vrij makkelijk af als je veel gespeeld hebt tijdens de vorige tour. Ik moet nog 2 cups, maar heb bij elke cup vrij makkelijk alle sterren gehaald.
De Tokyo Tour gaat vrij makkelijk af als je veel gespeeld hebt tijdens de vorige tour. Ik moet nog 2 cups, maar heb bij elke cup vrij makkelijk alle sterren gehaald.
Indeed,L23 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:19:
Hij bedoeld volgens mij de competitie met andere spelers. Ik sta ook op de eerste plek in mijn pool, maar de week is ook nog maar net begonnen natuurlijk.
merk het door het hele spel heen, de normale werelden maar ook zeker de ranked cup..
Bij deze dan ook mijn nummertje
6510 1098 3051
Heb ook al een aantal van jullie toegevoegd
Heb ook al een aantal van jullie toegevoegd

Super horn challenge gehaald. Met matige scores nog net eerste in mijn poule (tier 7). Ik mis x 3 onderdelen
Waar Nintendo nog wel wat aan mag doen is het sturen met manual drift aan. Een klein tikje en je stuitert zo naar de andere kant van de baan.
Ik zit in tier 6 en er spelen er maar 8.. Nja krijg ik wel makkelijk steentjes
Voeg me maar toe: 1258 0059 3768
Voeg me maar toe: 1258 0059 3768
Frustrerend dat de x3 glider nog niet in de shop is gekomen voor kalimari dessert. Een of ander bananen geval.
Spel is voor mij wel haat liefde. Besturing en competitie zijn leuk maar dat je elke dag weer moet terugkomen niet. Ook speel ik voor mijn gevoel 4x dezelfde baan
Spel is voor mij wel haat liefde. Besturing en competitie zijn leuk maar dat je elke dag weer moet terugkomen niet. Ook speel ik voor mijn gevoel 4x dezelfde baan
Dat is voor iedereen anders dan. Verscheen vandaag in mn shop meteen gekocht en een stuk betere score neergezetMetalSonic schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:18:
Frustrerend dat de x3 glider nog niet in de shop is gekomen voor kalimari dessert. Een of ander bananen geval.
Ben jij Agonin? Ik heb wat gasten van Tweakers maar die was tov gister flink geklommen-8- schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:27:
[...]
Dat is voor iedereen anders dan. Verscheen vandaag in mn shop meteen gekocht en een stuk betere score neergezet
Wow. Die had ik niet eens gezien. Net geactiveerdL23 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:31:
Vandaag is mijn twee weken gratis gold pass verlopen...
Haha ja dat ben ik. Net ook kimono peach uit een buisje gekregen
dus ik kan Tokyo nog een stuk verbeteren
Wat doen jullie trouwens met je stenen? Launches of coin rush?

Ik heb tot nu toe coin rush gedaan maar het verzamelen gaat nu zo langzaam. Ik snap het verdienmodel, iedere 2 weken een andere tour waarbij je net weer wat andere dingen nodig hebt maar ik verrek het om echt geld uit te geven om meuk te kopen.-8- schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 11:17:
Haha ja dat ben ik. Net ook kimono peach uit een buisje gekregen![]()
no animals were harmed during the production of this message
Ik spaar tot nu toe elke keer 45 en launch dan 10 keer. Dan krijg volgens mij meer kart onderdelen dan als je het uitgeeft in de shop. In de shop gegarandeerd je zeldzame onderdelen, maar dubbele onderdelen via launches is niet erg omdat levelen ook belangrijk is.-8- schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 11:17:
Haha ja dat ben ik. Net ook kimono peach uit een buisje gekregen![]()
Dat was toch al bekend? Ik vind bij geen een free to play smartphone game de microtransacties het geld waard. Of het bij Mario Kart Tour nog duurder is, geen idee.
877529990222
Mijn is bovenaan voor als jullie de vrienden challenge willen halen. Sta nu 1e in deze tour met 17.800 punten ofzo.
Krijg er echt niet meer uitgeperst, omdat ik voor 2 tracks niet de juiste drivers heb.
Mijn is bovenaan voor als jullie de vrienden challenge willen halen. Sta nu 1e in deze tour met 17.800 punten ofzo.
Krijg er echt niet meer uitgeperst, omdat ik voor 2 tracks niet de juiste drivers heb.

Frustrerend he? Wetende dat je een veel hogere score kon krijgen als je de juiste kart en of glider had.AndereKoekoek schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 19:38:
877529990222
Ik heb dit bij alle drie de tracks. Nu trouwens een totaalscore van 20.498
Ik heb een totaalscore van 20.507. Wel van alle 3 de beste drivers, maar mis nog nog tweemaal de beste kart en een beste glider. Maar kan het aantal punten van de kart onderdelen nog aardig verhogen. Dat is ook het enige waar ik op focus, alle cups op een paar sterren al gehaald. Denk dat ik pas weer ruby’s ga opmaken bij de volgende tour, gezien de ruby’s steeds schaarser lijken te worden, anders heb ik dan niks. Deze tour 20 launches gedaan en 1 driver (Bowser Jr.) in de shop gehaald.
[ Voor 42% gewijzigd door L23 op 11-10-2019 20:25 ]
610780036981
De laatste paar net toegevoegd aan de de meer vrienden de beter.
De laatste paar net toegevoegd aan de de meer vrienden de beter.
Min of meer account aangemaakt voor dit topic :-)
Al wat mensen requested.
Mijn Mario Kart ID:
593103052782
Al wat mensen requested.
Mijn Mario Kart ID:
593103052782
Er is overigens geen mogelijkheid tot het aanmaken van "friend requests" via de Nintendo site toch?LenovoneL schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 16:38:
Min of meer account aangemaakt voor dit topic :-)
Al wat mensen requested.
Mijn Mario Kart ID:
593103052782
Zou wat gemakkelijker copy/pasten zijn...
ook wat mensen van hier toegevoegd, als is het alleen maar om te kijken of ik er wat van kan
[ Voor 2% gewijzigd door jra2k op 13-10-2019 21:43 . Reden: typo... ]
..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..
All-cup ranking op basis van totaal punten in de gehele tour;
https://mariokarttour.com/en-GB/ranking/allcup
Jammer dat er geen zoekfunctie bij zit om op eigen naam te kunnen zoekenfrickY schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 11:12:
All-cup ranking op basis van totaal punten in de gehele tour;

Hoop dat ze dat nog aanpassen. Een soort Friends-cub waarbij je allemaal de maximale beschikbare karts enzo hebt. Nu is het gewoon niet leuk en zelfs oneerlijk om onderling te ranken.AndereKoekoek schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 19:38:
877529990222
Hier benoem je het grootste minpunt van deze ranking. Het moedigt je aan om geld uit te geven zodat je 't beter doet in ranked tegen vrienden...Dennisdn schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 18:22:
[...]
Hoop dat ze dat nog aanpassen. Een soort Friends-cub waarbij je allemaal de maximale beschikbare karts enzo hebt. Nu is het gewoon niet leuk en zelfs oneerlijk om onderling te ranken.
je kan de track nog zo goed kennen maar als je op moet tegen iemand die x 3 verdubbelaars heeft en je hebt zelfs niet eens x 2...
Leuk dit topic, ik voeg ook maar wat mensen toe, ken weinig mensen die het vaak spelen verder 
Mijn ID overigens:
986460608114
Mijn ID overigens:
986460608114
[ Voor 15% gewijzigd door Jochemd13 op 17-10-2019 16:53 ]
Lijkt erop dat ik als nummer 1 van tier 7 met lekker veel rubies naar de volgende tier ga
.....
Valt mij op dat ik vorige week en deze week niet alles kon vrijspelen, de laatste paar cups hebben scores die ik echt niet kan beaten.
Valt mij op dat ik vorige week en deze week niet alles kon vrijspelen, de laatste paar cups hebben scores die ik echt niet kan beaten.
mijn ID: 561002687828
Heb ook al een paar mensen een request gestuurd
Heb ook al een paar mensen een request gestuurd
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Ik probeer al een aantal keer het spel te spelen maar ik word er elke keer uitgeknikkerd. Ik kom de laatste keren wel tot aan ik de kart kan besturen (bij het aftellen knalt ie eruit).
Meer mensen last van? Ik heb een OP6 met laatste officiële update. Game-modus al geactiveerd voor het spel, maar maakt geen verschil.
Iemand een oplossing?
Meer mensen last van? Ik heb een OP6 met laatste officiële update. Game-modus al geactiveerd voor het spel, maar maakt geen verschil.
Iemand een oplossing?
Ik probeer die 136mb te downloaden (update) maar lukt niet......
morgen maar nog eens proberen dan?
morgen maar nog eens proberen dan?
Heb al wat mensen toegevoegd.
Mijn ID. 160258645531.
Mijn ID. 160258645531.
Mijn ID: 210770351384
Ook al een aantal toegevoegd.
Ook al een aantal toegevoegd.
Ik voeg ook her en der wat toe, leuk voor vergelijken op de totaallijst.
Mijn id: 1007 0106 4953
Mijn id: 1007 0106 4953
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Vermaakt mij prima, net stond ik ineens 2e in de weekly ranking.
Score nog weer flink verbeterd. Nu een weekly van 23.336
moet voldoende zijn voor een 1e plek.
Ook had ik van de week 45 rubies gebruikt voor 10 pipes. We kregen de gold glider waar ik op hoopte
glider inmiddels lvl 3 en bijna op de max van 400.
Score nog weer flink verbeterd. Nu een weekly van 23.336
Ook had ik van de week 45 rubies gebruikt voor 10 pipes. We kregen de gold glider waar ik op hoopte
Hoe doen jullie die super horn challenge? Ik krijg m elke keer toch niet voor elkaar. Ik heb vanochtend nirt overdreven ruim 50x dezelfde lap gedaan, waarbij ik verschillende dingen geprobeerd heb:
- constant eerste rijden en zo'n grote afstand mogelijk creëren
- proberen eerste te rijden en de afstand zo klein mogelijk houden
- wisselen tussen 1e, 2e en 3e
- constant 3e blijven.
Ik heb in die 50x maar 1x een super horn gehad.. Mis ik m ook nog
- constant 3e blijven.
R-utger schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 14:46:
Score nog weer flink verbeterd. Nu een weekly van 23.336moet voldoende zijn voor een 1e plek.
Ook had ik van de week 45 rubies gebruikt voor 10 pipes. We kregen de gold glider waar ik op hoopteglider inmiddels lvl 3 en bijna op de max van 400.
NiceR-utger schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 14:46:
Score nog weer flink verbeterd. Nu een weekly van 23.336moet voldoende zijn voor een 1e plek.
Ook had ik van de week 45 rubies gebruikt voor 10 pipes. We kregen de gold glider waar ik op hoopteglider inmiddels lvl 3 en bijna op de max van 400.

Geluk hebben denk ik! Altijd voor zorgen dat je een driver heb die 3 dingen geef en geluk hebben. Ik krijg hem meestal als ik vooraan rij 1e of 2e. En voor de challenge moet je volgens mij ook een tegenstander raken... succes nog! Ik had het geluk een superhorn frenzy te hebbenLoeWn schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 16:48:
Hoe doen jullie die super horn challenge? Ik krijg m elke keer toch niet voor elkaar. Ik heb vanochtend nirt overdreven ruim 50x dezelfde lap gedaan, waarbij ik verschillende dingen geprobeerd heb:
- constant 3e blijven.

Meestal pak ik makkelijke banen zonder teveel glider jumps.LoeWn schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 16:48:
- constant 3e blijven.
En gebruik een rijder waar je 3 items van krijgt.
Verder kan het idd wel eens lang duren en de timing moet ook nog eens een beetje goed zijn.
Gisteren ook wel een 20/25 races bezig geweest om hem te krijgen
Super horn is echt super irritant, dat ding krijg je zo weinig en dan krijg je een keer een horn-frenzy en dan rijdt er niemand in de buurt.... Geen echte tips voor, anders dan 1e of 2e rijden op korte smalle banen en fingers crossed.
[ Voor 16% gewijzigd door MrOleo op 23-03-2022 16:47 ]
erutangiS
Challenges 2-2 gehaald, de 200x winnen was even grinden.
Nu bij 2-3 moet ik 300x winnen
Ook lvl 30 worden, 2000 hits, bananen etc.
Het duurt wel weer even voordat ik het klaar heb
Nu bij 2-3 moet ik 300x winnen
Ook lvl 30 worden, 2000 hits, bananen etc.
Het duurt wel weer even voordat ik het klaar heb
Hoeveel drivers / karts / gliders hebben jullie al?
Ik zit aan het volgende: (zonder elke dag het maximum aan coins te hebben gehaald, dus sommigen doen hier ongetwijfeld beter
)
Drivers: 25/34
Karts: 21/32
Gliders: 13/20
Ik zit aan het volgende: (zonder elke dag het maximum aan coins te hebben gehaald, dus sommigen doen hier ongetwijfeld beter
Drivers 23 (2 paars)MaxVMH schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 10:06:
Hoeveel drivers / karts / gliders hebben jullie al?
Ik zit aan het volgende: (zonder elke dag het maximum aan coins te hebben gehaald, dus sommigen doen hier ongetwijfeld beter)
Karts 19 ( 2 paars)
Glider 14 (1 paars)
Beschik alleen over zo’n pass, verder geef ik er geen geld aan uit.
26 drivers, 22karts, 11 gliders. Wel gold pass, verder geen dingen gekocht. Ik moet nog 4 sterren voor het laatste kadootje dit seizoen.
966607131276
Mijn code voor de Friends lijst.
Mijn code voor de Friends lijst.
Na de laatste update gaat mijn XP niet meer omhoog. Ik blijf steken op level 20: 41.1%.
Nog mensen met dit probleem?
(ik speel vanuit België met een zelf gedownloade apk. Kan dit er iets mee te maken hebben?)
edit: wanneer ik mij laat verliezen op de 8e plaats oid, dan gaat mijn XP terug naar beneden (zoals het altijd is geweest. Wanneer ik dan terug win, gaat het terug omhoog tot 41.1%,maar niet hoger).
(ik speel vanuit België met een zelf gedownloade apk. Kan dit er iets mee te maken hebben?)
edit: wanneer ik mij laat verliezen op de 8e plaats oid, dan gaat mijn XP terug naar beneden (zoals het altijd is geweest. Wanneer ik dan terug win, gaat het terug omhoog tot 41.1%,maar niet hoger).
[ Voor 32% gewijzigd door sandpatt op 22-10-2019 16:30 ]
Die rainbowroad van de laatste cup is niet te doen. 10400 moet je daar halen....
Ik krijg wel XP. Eerst had ik het gevoel dat het wep ninder was (maximaal 1.7% voor eerste plaats) maar vandaag ineens weer rond de 3%. Weet iemand wat hier de logica überhaupt van is? Het is niet scoregerelateerd.. Uiteraard wel plekgerelateerd maar het is zelfs bij eerste plek verschillend.sandpatt schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:20:
Na de laatste update gaat mijn XP niet meer omhoog. Ik blijf steken op level 20: 41.1%.
Anoniem: 247398
Lekker verslavend spelletje
De glider challenge lukt me niet... Sowieso snap in de controls van de glider niet helemaal geloof ik. Zit er in die challenge nog ergens een plek waar ik een jump kan maken? Of zo’n opstijgende lucht punt? Ik kom tot de 195 (van 200...)
Je kan je glider besturen. door naar beneden te swipen ga je wat omhoog. Ik moest het ook eerst 10 keer doen voordat ik er uiteindelijk uit wasAnoniem: 247398 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:58:
Lekker verslavend spelletjeDe glider challenge lukt me niet... Sowieso snap in de controls van de glider niet helemaal geloof ik. Zit er in die challenge nog ergens een plek waar ik een jump kan maken? Of zo’n opstijgende lucht punt? Ik kom tot de 195 (van 200...)
Volgens de loading screen tips krijg je ook meer XP als je meer verschillende races doet.LoeWn schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:50:
[...]
Ik krijg wel XP. Eerst had ik het gevoel dat het wep ninder was (maximaal 1.7% voor eerste plaats) maar vandaag ineens weer rond de 3%. Weet iemand wat hier de logica überhaupt van is? Het is niet scoregerelateerd.. Uiteraard wel plekgerelateerd maar het is zelfs bij eerste plek verschillend.
Mijn ID: 2921 7196 4469
Zal zelf ook een aantal toevoegen
Zal zelf ook een aantal toevoegen
Hop hop!! Eindelijk luigi in het nieuwe seizoen!!
En alweer klaar met de banen die tot nu toe beschikbaar waren
Wel weer 10 pipes geopend en King Boo (Luigi’s Mansion) gekregen
Zitten wel leuke nieuwe banen bij.
Ook bij de weekly ranking bij 1 baan al over de 11k gescoord, de andere 2 kan ik ook nog zeker verbeteren.
Wel weer 10 pipes geopend en King Boo (Luigi’s Mansion) gekregen
Zitten wel leuke nieuwe banen bij.
Ook bij de weekly ranking bij 1 baan al over de 11k gescoord, de andere 2 kan ik ook nog zeker verbeteren.
Mijn ID: 8277 8376 6742, ga er zelf ook een paar toevoegen.
Dat is wel weer jammer, al sta ik wel achter dat verbod. Maar The Simpsons Tapped Out man ik ook installeren.Mr Ronman schreef op woensdag 25 september 2019 @ 11:20:
[...]
Daar komt hij ook niet beschikbaar, er zitten in app purchases in wat niet mag in Belgie
Het verbod is dacht ik op lootboxes, in app purchases mogen volgens mij gewoon.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
de pipes worden gezien als lootbox.Marzman schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 18:06:
[...]
Dat is wel weer jammer, al sta ik wel achter dat verbod. Maar The Simpsons Tapped Out man ik ook installeren.
Het verbod is dacht ik op lootboxes, in app purchases mogen volgens mij gewoon.
Zeer verslavend spel, heb zo de dingen die ik niet leuk vind maar door dit spel kan ik sinds lange tijd weer wat vaker gamen gecombineerd met werk etc (o.a in de trein etc).
Net maar overstag gegaan en voor een gold abbo gekocht
als ik 't spel niet meer speel annuleer ik 't wel
Net maar overstag gegaan en voor een gold abbo gekocht
Ik annuleer sowieso elke maand. Als ik dan een paar dagen na het begin van het nieuwe seizoen weer wat kadoos verzameld heb, neem ik de abbo en krijg ik de extra beloningen alsnog. Klinkt krenterig maar levert toch steeds wat gratis dagen op.MetalSonic schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 12:14:
Zeer verslavend spel, heb zo de dingen die ik niet leuk vind maar door dit spel kan ik sinds lange tijd weer wat vaker gamen gecombineerd met werk etc (o.a in de trein etc).
Net maar overstag gegaan en voor een gold abbo gekochtals ik 't spel niet meer speel annuleer ik 't wel
Kan dat bij jou? ik heb één keer 2 weken gratis proef periode gebruikt maar daarna moest ik betalen voor een nieuwe maandrikislief schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 12:16:
[...]
Ik annuleer sowieso elke maand. Als ik dan een paar dagen na het begin van het nieuwe seizoen weer wat kadoos verzameld heb, neem ik de abbo en krijg ik de extra beloningen alsnog. Klinkt krenterig maar levert toch steeds wat gratis dagen op.
Twee weken abonnement gratis, paar dagen niet, maand betaald, direct annuleren, na een maand betaald een paar dagen niet... etc.MetalSonic schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 12:28:
[...]
Kan dat bij jou? ik heb één keer 2 weken gratis proef periode gebruikt maar daarna moest ik betalen voor een nieuwe maand(ios)
Ik heb de indruk dat de AI nu veel beter is geworden.
Waar ik vroeger 9/10 als eerste eindigde, is dit nu max 5/10.
Ook bij een crash verlies ik nu steeds eens 5-tal plaatsen, terwijl ik vroeg slechts 1 of 2 plaatsjes kwijt was.
Ik krijg ook héél vaak een rood schild tegen me gegooid. Inhalen is dan erg moeilijk.
Waar ik vroeger 9/10 als eerste eindigde, is dit nu max 5/10.
Ook bij een crash verlies ik nu steeds eens 5-tal plaatsen, terwijl ik vroeg slechts 1 of 2 plaatsjes kwijt was.
Ik krijg ook héél vaak een rood schild tegen me gegooid. Inhalen is dan erg moeilijk.

Eindelijk eens wat goeds uit 10x pipes.