Vraag

• Jellevk2512
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 06-05-2020
Goedemiddag!

Ik heb na een lange tijd toch maar besloten om te beginnen met draadloze oordopjes. Ik heb dus vorige week de Galaxy Buds gekocht. Maar ik loop tegen een ding aan, tijdens het bellen zegt de andere kant vaak dat ik erg slecht verstaanbaar ben. Dit is een grote tegenvaller voor mij want ik ben vaak onderweg en bel erg vaak.
Ik zie op heel veel reviews dat de microfoon erg goed werkt.
Nu is mijn vraag is dit probleem op te lossen of is er misschien iets fout met de oortjes zelf?
(Ik weet niet of het nog van belang is maar ik gebruik de Oneplus 6.)

Alvast bedankt!

Alle reacties

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:24

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Post afgesplitst van Het Kleine Audio en HiFi-vragen Topic. Oordopjes vallen niet onder Audio maar onder Mobile.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-03 17:21

Snake

Los Angeles, CA, USA

Heeft niets te maken met de buds. Apple Airpods hebben hetzelfde probleem. Achtergrondgeluid is veel moeilijker filterbaar als de microfoon zo ver van je mond is.

Bel eens in een stille omgeving. De andere kant zal je perfect horen. Maar langs een drukke straat lijkt het alsof je in een windtunnel staat.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Jellevk2512
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 06-05-2020
Ja is daar geen oplossing voor? Ik heb even het omgedraaid en je wordt echt gek van alle achtergrond geluiden. Je hoort zelfs mensen helemaal achterin een bus nog praten.

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Jellevk2512 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 20:42:
Ja is daar geen oplossing voor? Ik heb even het omgedraaid en je wordt echt gek van alle achtergrond geluiden. Je hoort zelfs mensen helemaal achterin een bus nog praten.
Absoluut. Koop een bedrade waar de microfoon dichter bij je mond is.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Snake schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 22:28:
[...]

Absoluut. Koop een bedrade waar de microfoon dichter bij je mond is.
Sorry hoor maar bij mijn AirPods werkt het perfect. Ook in een druk kantoor.

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

DennusB schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 22:31:
[...]

Voor jouw zeker, maar voor iedereen waarmee je belt krijgt het achtergrondgeluid gratis erbij.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Snake schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 22:32:
[...]

Voor jouw zeker, maar voor iedereen waarmee je belt krijgt het achtergrondgeluid gratis erbij.
Nog nooit iemand over horen klagen.

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-03 21:26
DennusB schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 22:31:
[...]

Ik kan dit bevestigen, ik heb in het verleden airpods gehad en zelden was er iemand die klaagde over mijn verstaanbaarheid, nu ik galaxy buds heb neem ik gewoon mijn telefoon vast tijdens het bellen omdat echt NIEMAND mij kan verstaan, en dat is ook het geval wanneer ik gewoon thuis zit zonder achtergrondgeluid.

11400 - RX 6800 | S22 Ultra

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee