Twijfelachtige CSS snippets

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pwuts
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-09-2023

Pwuts

pwutst met vanalles en nog wat

Topicstarter
Die nieuwe CSS snippets feature is echt heel nice, maar ik zie dat er meteen ook al minder leuke dingen mee gedaan worden:
"Doei Bitcoincashdude" CSS snippet.

Dit voorbeeld is een snippet die specifiek gericht is op het muten van één bepaalde user. Ongeacht wie het is: een persoonlijke "dislike-counter" (want zo functioneert het aantal gebruikers hier soort van) is niet leuk voor wie dan ook. Daarnaast is het denigrerende taalgebruik/benaming rapporteerwaardig imo, niet lief in ieder geval.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Er zijn meerdere topic geweest waar deze user bij bij naam en toenaam genoemd werd, dus er was zeker vraag naar deze functie.

Ik heb er bewust voor gekozen de naam cryptisch te houden zodat iemand die behoefte heeft aan deze snippet het zal herkennen maar zonder de user direct zwart te maken.

Blokkeren van specifieke tweakblogs
Bitcoin spam bij "populaire tweakblogs"
Moderatie over tweakblogs

Ik noem het bewust geen spam/scam/oplichting wat al wel gebeurd is in de topics.

Het staat de adjes natuurlijk vrij deze snippet te verwijderen, het was geen aanval op de desbetreffende user, alleen het voorzien in een behoefte. Net als mijn andere snippets

[ Voor 44% gewijzigd door ImNotnoa op 24-09-2019 15:17 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik vind dit persoonlijk (let op: geen crew-mening dus!) niet te ver gaan. Laten we eerlijk zijn, heel veel mensen ergeren zich aan zijn blogs en dit is een stuk praktischer de steeds terugkerende vraag om 'm te bannen of een ignore-functie in te bouwen. Is vast ook voor hem fijner want mensen die geen boodschap aan z'n berichten hebben vind je niet meer terug in zijn comments.

[ Voor 4% gewijzigd door NMe op 24-09-2019 20:43 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.