Bitcoin spam bij "populaire tweakblogs"

Pagina: 1
Acties:
  • 643 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Het valt me al een tijd op dat de "populaire tweakblogs" sectie vooral gedomineerd wordt door 1 poster die groot financieel belang heeft bij het populair worden van Bitcoin, en daarom ook actief moeite doet om ervoor te zorgen dat er altijd meerdere bitcoin-gerelateerde posts op de frontpagina staan.

Nu mogen mensen van mij bloggen over wat ze willen, maar deze bitcoin spam zorgt er wel voor dat andere, legitieme blogs van de frontpagina gepushed worden. Wat ik zou willen voorstellen is een soort van limiet hoe vaak dat blogs van een specifieke auteur op de frontpage kunnen komen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Blokkeren van specifieke tweakblogs
Moderatie over tweakblogs

Je bent niet de eerste en enige met deze wens

Je bedoelt trouwens Bitcoin Cash (bCash) al doet deze tweakblogger inderdaad zijn best om het op de "reguliere" bitcoin te laten lijken om zo mee te kunnen liften op het 'succes' daarvan.

Edit:

Met deze custom css kun je de blogs waar je op doelt wel onzichtbaar maken

code:
1
a[href*="https://kain.tweakblogs.net/"] { display:none; }

[ Voor 82% gewijzigd door ImNotnoa op 10-05-2019 13:19 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:13

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Inderdaad graag verder in Blokkeren van specifieke tweakblogs. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Dit topic is gesloten.