!!! ik heb een nieuwe topic gemaakt omdat ik de vragen niet beantwoordt heb: Advies nodig voor PC - newbie Ik weet ook niet hoe ik deze post verwijderen moet
excuses !!!
Hallo mensen! Ik heb mijzelf kort geleden overtuigd om een game-pc te kopen, zodat ik me nooit meer zorgen hoef te maken over die lage k** fps. Mijn favoriete game is Rust, maar heb dit niet meer kunnen spelen omdat het spel mijn laptop gekookt heeft. Zolang ik dat spel smooth spelen kan denk ik ook dat andere spellen makkelijk moeten lukken. Een vriend heeft voor mij een lijstje samengesteld, en ik was benieuwd naar jullie meningen! Zoals jullie waarschijnlijk gemerkt hebben heb ik er de ballen verstand van dus stel ik alles op prijs.
Bij voorbaat dank
Edit: Het is niet dat geld een probleem is, maar ik denk dat een pc van deze prijs toereikend is voor wat ik probeer te doen. als dit niet zo is laat het me weten!
Hallo mensen! Ik heb mijzelf kort geleden overtuigd om een game-pc te kopen, zodat ik me nooit meer zorgen hoef te maken over die lage k** fps. Mijn favoriete game is Rust, maar heb dit niet meer kunnen spelen omdat het spel mijn laptop gekookt heeft. Zolang ik dat spel smooth spelen kan denk ik ook dat andere spellen makkelijk moeten lukken. Een vriend heeft voor mij een lijstje samengesteld, en ik was benieuwd naar jullie meningen! Zoals jullie waarschijnlijk gemerkt hebben heb ik er de ballen verstand van dus stel ik alles op prijs.
Bij voorbaat dank
Edit: Het is niet dat geld een probleem is, maar ik denk dat een pc van deze prijs toereikend is voor wat ik probeer te doen. als dit niet zo is laat het me weten!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 127,50 | € 127,50 |
| 1 | Moederborden | Asus PRIME X470-PRO | € 135,90 | € 135,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 5700 XT Gaming OC 8G | € 455,05 | € 455,05 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define S | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 88,90 | € 88,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 86,- | € 86,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 500GB | € 101,- | € 101,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.064,25 | ||
[ Voor 5% gewijzigd door smmeee op 23-09-2019 20:50 ]