Hallo mensen! Ik heb mijzelf kort geleden overtuigd om een game-pc te kopen, zodat ik me nooit meer zorgen hoef te maken over die lage k** fps!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga mijn pc hoofdzakelijk gebruiken voor gamen, met name het spel Rust. Eigenlijk wil ik gewoon (bijna) alle spellen kunnen spelen zonder dat ik last heb van lag en dergelijke.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De PC zelf mag van mij uit rond de 1000 euro kosten. Ik denk (maar heb er de ballen vestand van) dat dit voldoende is om te kunnen spelen wat ik wil spelen. In het geval dat sommige upgrades haast nodig zouden 'moeten' zijn ben ik wel bereid om er er geld bij te leggen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben een complete newbie dus ik heb werkelijk geen idee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik hoorde dat AMD een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
-
Ga je overklokken?
niet zolang dat niet nodig is, weet ook niet wat overklokken precies doet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Het liefst wil ik een PC waarmee ik smooth gamen kan zonder dat ik alle settings constant op het laagst zetten moet. Een langdurige PC waarmee ik semi-zware spellen (zoals Rust) op kan spelen. Een vriend heeft een lijstje samengezet voor me en ik wil graag weten wat mensen ervan vinden. hopelijk kunnen jullie me helpen!
Alvast enorm bedankt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga mijn pc hoofdzakelijk gebruiken voor gamen, met name het spel Rust. Eigenlijk wil ik gewoon (bijna) alle spellen kunnen spelen zonder dat ik last heb van lag en dergelijke.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De PC zelf mag van mij uit rond de 1000 euro kosten. Ik denk (maar heb er de ballen vestand van) dat dit voldoende is om te kunnen spelen wat ik wil spelen. In het geval dat sommige upgrades haast nodig zouden 'moeten' zijn ben ik wel bereid om er er geld bij te leggen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben een complete newbie dus ik heb werkelijk geen idee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik hoorde dat AMD een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
-
Ga je overklokken?
niet zolang dat niet nodig is, weet ook niet wat overklokken precies doet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Het liefst wil ik een PC waarmee ik smooth gamen kan zonder dat ik alle settings constant op het laagst zetten moet. Een langdurige PC waarmee ik semi-zware spellen (zoals Rust) op kan spelen. Een vriend heeft een lijstje samengezet voor me en ik wil graag weten wat mensen ervan vinden. hopelijk kunnen jullie me helpen!
Alvast enorm bedankt.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 127,50 | € 127,50 |
| 1 | Moederborden | Asus PRIME X470-PRO | € 135,90 | € 135,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 5700 XT Gaming OC 8G | € 455,05 | € 455,05 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define S | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 88,90 | € 88,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 86,- | € 86,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 500GB | € 101,- | € 101,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.064,25 | ||