IRC TMF

Pagina: 1
Acties:
  • 361 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
He, Jaymz, kun jij een reply geven aan de TMF FAQ en deze dan opnieuw timewarpen?

Postingen a la irc.tweakers.net #TMF zouden erg toch zijn, vermeld aub ook ff een url om IRC te downloaden :)

Zoals deze url
zoals
http://download.cnet.com/downloads/0-10060-101-6312586.html?tag=st.dl.10060-100-6312586.dir.10060-110-6312586

wordt het misschien drukker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5093

We (Jaymz en ik) zijn nog niet helemaal uit wat de status van IRC zou moeten of kunnen zijn, je suggestie wordt wel meegenomen.

Ik laat de beoordeling even aan Jaymz over (als TMF mod zijnde).

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:33

Jaymz

Keep on moving !

Zolang het 'doel' noet echt vasligt zie ik geen nut het openbaar te maken.

Mensen die het nu lezen en langskomen zijn wat mij betreft welkom. 'T is momenteel eerder een 'theekransje' waar af en toe inhoudelijk wordt gesproken.

Niet echt veel hoogdravende gesprekken dus. EN:
we (TgF en ikke) proberen irc nog een beetje door te krijgen (als in Channel operator spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 30 juli 2001 18:41 schreef Jaymz het volgende:

Mensen die het nu lezen en langskomen zijn wat mij betreft welkom. 'T is momenteel eerder een 'theekransje' waar af en toe inhoudelijk wordt gesproken.

we (TgF en ikke) proberen irc nog een beetje door te krijgen (als in Channel operator spelen ;)
Maar aan dat theekransje zijn we hier wel gewend, #TMF sluit wat dat betreft naadloos aan op het Forum (goe he?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14842

Op maandag 30 juli 2001 18:41 schreef Jaymz het volgende:

Vooruit dan maar, laat ik ook eens een IRC client (noem je dat zo?) downen. Alles voor TMF !!! ;)

EDITje: is er een of andere TMF mailinglist ofzo? Of mailen/bellen/ICQen jullie veel onder elkaar? Ik mis namelijk steeds vannalles, van die IRC wist ik ook weer niks (en schijnbaar velen met mij :) ).

Mec vind ze maar stiekum daar op TMF... ;) * geintje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 20:29
Op maandag 30 juli 2001 17:39 schreef ecteinascidin het volgende:
Postingen a la irc.tweakers.net #TMF zouden erg toch zijn, vermeld aub ook ff een url om IRC te downloaden :)
Hm, da's irri, irc.tweakers.net, want #dpc zit op irc.sorcery.net. Moet ik ook nog 2 mIRC-schermpjes openen, want IRC staat zeker geen multiple connections toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op maandag 30 juli 2001 21:57 schreef Mecallie het volgende:

EDITje: is er een of andere TMF mailinglist ofzo? Of mailen/bellen/ICQen jullie veel onder elkaar? Ik mis namelijk steeds vannalles, van die IRC wist ik ook weer niks (en schijnbaar velen met mij :) ).

Mec vind ze maar stiekum daar op TMF... ;) * geintje
Neuh, er is niet een één of ander geheim communicatie kanaal, hoewel 'wij' wel elkaars email-adressen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Hoeveelheid meel is iig niet ijster groot, en als er al gemeeld wordt gaat het TMF geen bal aan, dus in principe mis je werkelijk niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:54
Hmmm ik ben gisteren eens op bezoek geweest op TMF. Was best leuk alleen had ik het idee dat het een verborgen kanaal was ;)

En wie mailt wie dan :) nog nooit een mailtje gehad betreffende TMF :? :P

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 31 juli 2001 14:01 schreef wauskes het volgende:
Hmmm ik ben gisteren eens op bezoek geweest op TMF. Was best leuk alleen had ik het idee dat het een verborgen kanaal was ;)

We (Jaymz en ik) zijn nog niet helemaal uit wat de status van IRC zou moeten of kunnen zijn, je suggestie wordt wel meegenomen.
Serieus, we hebben nu een aantal instellingen op dat kanaal gezet, we zijn nog een beetje aan het bijschaven her en der, iedereen is welkom, het kanaal is niet geheim of zo, als dat wel zo is, dan is dat een experimentele instelling :)

Ik denk wel dat irc een toegevoegde waarde kan hebben op TMF, maar het mag imo niet ter vervanging zijn van.

Het voordeel is dat je makkelijker en sneller met elkaar van gedachten kan wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

hm herinner mij dat ik ook irc ergens nog heb draaien op de pc thuis :P
zal es een bezoekje brengen >:)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 31 juli 2001 14:01 schreef wauskes het volgende:

'T zijn er iig niet veel, en zoals ecteinascidin zegt, heeft het weinig tot niks met TMF zelf te maken (behalve dat we elkaar van TMF kennen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
IRCkicktest is iig ook succesvol verlopen...... nu alleen nog terug zien te komen....

TgF ... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Niet online
Op dinsdag 31 juli 2001 17:47 schreef ecteinascidin het volgende:
IRCkicktest is iig ook succesvol verlopen...... nu alleen nog terug zien te komen....

TgF ... :P
En op wie gaan ze dat dan weer uittesten? Juist.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
ik wil eigenlijk wel weer terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Niet online
Op dinsdag 31 juli 2001 17:49 schreef ecteinascidin het volgende:
ik wil eigenlijk wel weer terug :P
Wel een gastvrijheid daar hoor ;) :P
Volgens TgF over 10 min. pas weer :)

Edit @ 17:52: Ik kan er weer in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Issie weer aan het goochelen. -Sigh-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 31 juli 2001 20:22 schreef Jaymz het volgende:
Issie weer aan het goochelen. -Sigh-.
Wie? ik?

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Oh, ff for the record.

#tmf is onderhevig aan de regels der netiquette, gecombineerd met de algemene GoT FAQ:

De Algemene GoT FAQ

en de TMF richtlijnen waar deze van toepassing zijn. De TMF richtlijnen zullen als 1e gehanteerd worden.

[topic=153177]

Channelops (herkenbaar aan de @Nick, en benoemd door @Tgf en @Jaymz) zullen passende maatregelen treffen indien dit noodzakelijk blijkt te zijn. (denk aan 'waarschuwingen', kicks, ban kicks enzo (al dan niet tijdelijk)).

TgF en Jaymz zullen wat bovenstaande betreft een oogje in het zeil houden, en hebben (wat richtlijnen, regels en uitvoering van deze) het laatste woord.

Natuurlijk hopen we geen gebruikt ehoeven maken van bovenstaande regels en dergelijke, maar dat mag wel duidelijk zijn.

Gezelligeid is zeker ook een onderdeel van dit channel, en dat zouden we graag zo houden (Duh).

Dingen die bijvoorbeeld ook op #tmf niet mogen zijn het plaatsen van linkjes naar warez, cracks of serials, dit is algemeen beleid op tweakers.net / Gathering of Tweakers en de IRC kanalen van tweakers.net, wij hanteren deze regel ook op irc.

Voorde herkenbaarheid op #tmf stellen wij voor om op #tmf dezelfde nick te gebruiken als je hier hebt :)

Have fun!

update:

Voor alle duidelijkheid, #tmf is zeker niet de vervanging voor of alternatief van dit o zo mooie forum, je moet het meer zien als een verlengstuk.

Vragen met betrekking tot moderaties, klachten, etc. worden gewoon hier gepost, eventueel kan er op #tmf verdere discussie plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

ok :) .
(hmm, eerste reactie in tijden van mij weer in TMF. Zal mijn leven weer eens gaan beteren.)

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Niet online
*schop* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 01 augustus 2001 01:39 schreef GA!S het volgende:
ok :) .
(hmm, eerste reactie in tijden van mij weer in TMF. Zal mijn leven weer eens gaan beteren.)
Je moest je schamen :P :) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Op zaterdag 04 augustus 2001 22:04 schreef Webgoodie het volgende:
*schop* ;)
He :D Maja was wel nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
* Renegade /join #tmf :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14842

En zelfs * Anoniem: 14842 is er soms al te vinden! Kijk dan wordt het pas de moeite waard!! ;) ;)

The more, the marrier ! !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

* GiLeX is er ook :) undercover >:)

Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

[quote]
Op zondag 05 augustus 2001 00:31 schreef gellie het volgende:
* Jaymz is er ook :) undercover >:)
Op woensdag 01 augustus 2001 00:31 schreef Jaymz het volgende:
Voorde herkenbaarheid op #tmf stellen wij voor om op #tmf dezelfde nick te gebruiken als je hier hebt :)
*Kuch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

:) hehehehehe :P
* GiLeX weet het, maar je weet hoe die tot stand zijn gekomen toch :?

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Ik wil graag nog even mijn zegje doen over IRC #TMF.

Het is niet altijd de TMF sfeer die het em doet maar de kracht van de mensen uit the force (zowel de officiele pet dragers als de als de on-officiele dragers). Het is de gemeenschap die het em doet qua lol serieus-heid, gespreksstof en afwisseling. Voor iedereen die een mod probleem heeft, een persoonlijk probleem of een t.net probleem. Iedereen is welkom in mijn opinie. Voor iedereen die flamegraag is, kom eens binnen en leg eens uit waarom. Nee niet meteen gaan flamen maar de uitleg krijgen en geven over de post.

Dit was mijn zegje en ik hoop dat iemand er iets mee doet. Zo ben ik tevree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op zondag 05 augustus 2001 00:37 schreef wauskes het volgende:

Het is niet altijd de TMF sfeer die het em doet maar de kracht van de mensen uit the force (zowel de officiele pet dragers als de als de on-officiele dragers). Het is de gemeenschap die het em doet qua lol serieus-heid, gespreksstof en afwisseling. Voor iedereen die een mod probleem heeft, een persoonlijk probleem of een t.net probleem. Iedereen is welkom in mijn opinie. Voor iedereen die flamegraag is, kom eens binnen en leg eens uit waarom. Nee niet meteen gaan flamen maar de uitleg krijgen en geven over de post.

Bovenstaande doet mij denken aan het echte leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 05 augustus 2001 00:37 maakte wauskes mijn dag goed met het volgende:

Tja, wat valt hier aan toe te voegen?

Niks dus, dit zou FrontPage voer moeten zijn, verplichte kost voor iedereen om eens bij stil te staan.

Ik heb de vrijheid genomen om dit onder de aandacht te brengen van GaMeOvEr, om dit op te nemen in de LA "warm weer" FAQ.

[topic=196947]

Ik vind het een sterke tekst!

"Go ahead, make my day again..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

...Tja, wat valt hier aan toe te voegen? ..
mischien nog het volgende,
Je haalt effe heel diep adem en denkt aan de toekomst.
"such is live and live goes on"
De dag van gister is voorbij de dag van morgen gaat komen
en wij zitten er midden in :)
Herinneringen zijn goed ook al zijn het de minder leuke,
vooruit kijken naar de toekomst en geniet van het leven, in voor en tegen spoed......

Deze regels zijn gister onstaan door een draad in irc #TMF waar onder andere ook Irrelevant in naar voren kwam, bij velen hier op GoT bekend...... ;(
* GiLeX ;( voelt weer de stilte en stemming van toen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op zondag 05 augustus 2001 12:09 schreef gellie het volgende:

[..]

mischien nog het volgende,
Je haalt effe heel diep adem en denkt aan de toekomst.
"such is live and live goes on"
De dag van gister is voorbij de dag van morgen gaat komen
en wij zitten er midden in :)
Herinneringen zijn goed ook al zijn het de minder leuke,
vooruit kijken naar de toekomst en geniet van het leven, in voor en tegen spoed......

Deze regels zijn gister onstaan door een draad in irc #TMF waar onder andere ook Irrelevant in naar voren kwam, bij velen hier op GoT bekend...... ;(
* Renegade ;( voelt weer de stilte en stemming van toen...
* Renegade sluit zich hier bij aan.

Het is belangrijk dat mensen zoals Irrelevant herdacht worden, maar laten we ervoor zorgen dat we dat doen met een glimlach, zoals hij het waarschijnlijk zelf gewild zou hebben. En laten we daarbij de belangrijke mensen in het heden niet vergeten.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Laten we het zo zeggen, op #tmf mag je ook mens zijn. Meer dan op TMF(=het forum), als we het maar menselijk houden.
Pagina: 1