Zwart x570 zonder rgb

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valentijn1986
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 27-08-2024
Beste tweakers,

Voor mijn aankomende build ben ik nog op zoek naar een nieuw moederbord, Nu gaat mijn wens uit naar een zwart x570 bord zonder rgb op het bord of wat je eventueel uit kan zetten, Nu weet ik dat op de foto's op tweakers alle borden zwart zijn maar kan niet goed zien welke wel of geen rgb hebben op het bord wat aan blijft staan en aangezien ik vrijwel een full black build wil heb ik dat liever niet.

Kunnen jullie mij adviseren? Ben niet gebonden aan een bepaald bedrag maar hoeft ook niet de duurste te zijn.

Amd ryzen 9 3900x
Msi geforce rtx 2070 super
Corsair 32gb vengeance lpx 3200
Fractal design define r6
Corsair hydro h100 of nzxt kraken 72
Corsair rm 750
2x samsing evo 970 plus 1 tb

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:20

Umbrah

The Incredible MapMan

Dat is juist het mooie van rgb. Je kunt het niet alleen elke kleur geven die je wilt via tooling, je kan het ook uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VapingQueen
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14-07-2020

VapingQueen

Patriotic Vapester!

valentijn1986 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 04:29:
Beste tweakers,

Voor mijn aankomende build ben ik nog op zoek naar een nieuw moederbord, Nu gaat mijn wens uit naar een zwart x570 bord zonder rgb op het bord of wat je eventueel uit kan zetten, Nu weet ik dat op de foto's op tweakers alle borden zwart zijn maar kan niet goed zien welke wel of geen rgb hebben op het bord wat aan blijft staan en aangezien ik vrijwel een full black build wil heb ik dat liever niet.

Kunnen jullie mij adviseren? Ben niet gebonden aan een bepaald bedrag maar hoeft ook niet de duurste te zijn.

Amd ryzen 9 3900x
Msi geforce rtx 2070 super
Corsair 32gb vengeance lpx 3200
Fractal design define r6
Corsair hydro h100 of nzxt kraken 72
Corsair rm 750
2x samsing evo 970 plus 1 tb
Over het algemeen kan je dit gewoon uitzetten, net zoals @Umbrah ook al aangeeft. Zelf ben ik ook geen fan van discolicht in mijn kast, van mij hoeft het niet zo popie ;)

Mods : I-stick 50w, 2x Pioneer4U IPV4, Pioneer4U IPV2X, I-stick 100w V1, Reuleaux RX200, 3x Reuleaux RX300, 2x Smok GX350

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:08

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvraen horen in de aankoopadviesfora. Move PMG -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Edit:
Je had al een topic in CAA. Crossposten is op GoT niet toegestaan dus dit topic zou sowieso gesloten worden. Graag verder in Zwart moederbord

[ Voor 9% gewijzigd door dion_b op 20-09-2019 10:07 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.