Toon posts:

Zwart moederbord

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• valentijn1986
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 19-07 19:09
Beste tweakers,

Voor mijn aankomende build ben ik nog op zoek naar een zwart moederbord en kom hier niet goed uit, kunnen jullie mij adviseren?

Ik zou graag een full black build willen hebben en heb in gedachten om een amd 93900x en een 2070 super te gaan gebruiken met eventueel corsair hydro H100i of kraken 62 voor de rest moet alle rgb uit staan.

Ik ben niet gebonden aan een prijs maar het hoeft ook niet het duurste bord te zijn.

De pc wordt gebruikt voor zo nu en dan spelen van de nieuwste shooters en foto/videobewerking.

Alvast bedankt

Alle reacties

• Anoniem: 93986
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
valentijn1986 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 17:07:
Beste tweakers,

Voor mijn aankomende build ben ik nog op zoek naar een zwart moederbord en kom hier niet goed uit, kunnen jullie mij adviseren?

Alvast bedankt
Als je een zwart moederbord wilt dan adviseer ik je om een zwart moederbord te kopen.

• Resistor
  • Registratie: april 2001
  • Niet online
Gooi je wensen in de categorie: Moederborden en ga plaatjes bekijken.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Decomputergids
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 01-12-2020
Beste valentijn1986,

Je zoekt een x570 bord, aangezien je gebruik wilt maken van de nieuwste Ryzen generatie, en gebruik wil maken van de 12 core processor, die voor de betere VRM (stroomtoevoer) vraagt van de nieuwste generatie moederborden.

Als je naar de prijsvergelijker van Tweakers gaat, zul je onder de chipset X570 alleen maar zwarte moederborden vinden, voor prijzen tussen de €160 en €780.

Mocht je verder nog hulp nodig hebben, dan kan je mij gerust een bericht sturen ;)

Mvg,

Emil

De computer gids

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee