Toon posts:

Woocommerce PHP snippet voor verwijderen email details beste

Pagina: 1
Acties:
  • 266 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Reference hook en filter voor het niet laten zien van het emailadres op een order/bestelling in het wordpress dashboard - woocommerce en specifiek Product Vendors dashboard.

Relevante software en hardware die ik gebruik

WordPress, woocommerce en product vendors

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...nog niks. Als iemand een PHP snippet weet om een filter via de functions.php van child theme te plaatsen om dit op te lossen, help je mij uit de brand.

Groetjes, Tassie

Alle reacties

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wanneer dit in een e-mail gaat dan is er toch een e-mail template? Die kun je bewerken lijkt mij, anders zou je de teksten in de e-mail ook niet aan kunnen passen.

• Nilltris
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
sypie schreef op donderdag 19 september 2019 @ 23:27:
Wanneer dit in een e-mail gaat dan is er toch een e-mail template? Die kun je bewerken lijkt mij, anders zou je de teksten in de e-mail ook niet aan kunnen passen.
Lijkt mij ook;
https://www.wcvendors.com...ss-from-new-order-e-mail/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan dat proberen, maar het moet uit het dashboard van de Vendor verdwijnen en niet alleen uit het email template. Dus bij de bestellingen lijst in het vendor dashboard, als je dan op een bestelling klikt zie je adres en verzendadres. Bij de eerste kolom staan
Email en telefoonnr. Ik zou graag beide 'verstoppen' op de Vendor bestellingen pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geprobeerd om het ook in de emailbestelling te verwijderen met het volgende:

add_filter( 'woocommerce_email_customer_details_fields', 'custom_woocommerce_email_customer_details_fields' );
function custom_woocommerce_email_customer_details_fields( $totals ) {
unset(
$totals['billing_email'],
$totals['billing_phone']
);
return $totals;
}

Maar ik blijf het daar zien. Heb het nogmaals geprobeerd met 2x custom weg te halen. Maar geen succes. Iemand een betere en werkende optie?

Ik hoor het graag.
Groetjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik ga hier even een eind aan breien; hier gaat veel te veel fout. Allereerst verwijs ik je graag naar onze Quickstart waarin je leest hoe we hier graag een topicstart zien. Die vraag "Wat ik al gevonden of geprobeerd heb" staat er ook niet voor niets.

Verder is dit nogal een scriptrequest c.q. Kan iemand even...?-topic, stellen we 't op prijs als je code tags gebruikt als je code post en stellen we het op prijs als je de wijzig-link (rechtsbovenaan je post) gebruikt als je iets toe te voegen hebt; je topic herhaaldelijk omhoogschoppen is niet nodig en die melding staat er niet voor niets:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rViZSDpQ5n2TpYCcyrDz83Jf/full.png

Open gerust een nieuw topic, maar lees dan ook Waar hoort mijn topic? even (want je topic hoort niet in Webdesign, Markup & Clientside Scripting maar in Programming ;) ) en hou dan voorgaande zaken allemaal even in je achterhoofd :>

Oh, en ]Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten ;)

[ Voor 18% gewijzigd door RobIII op 20-09-2019 11:00 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.