Harman Kardon Citation Bar

Pagina: 1
Acties:
  • 1.719 views

Onderwerpen

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Beste forumleden. Sinds kort heb ik een Harman Kardon citation bar aangeschaft. Ik ben heel tevreden met het apparaat. Ik ondervind een probleem met het wisssen van ARC naar blue tooth. Het apparaat geeft dan een luide klik in de luidsprekers. Dit lijkt mij niet goed en het geeft ook een schrikeffect. Van blue tooth naar ARC gaat met een veel zachter tikje in de luidsprekers,. Dus van tv naar geluid een luide tik in de luidsprekers. Heeft iemand hier ervaring mee=

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
En.. waarom heb je de rest niet ingevuld?

Wat heb je al getest? Wat heb je al gevonden?

Welke devices zitten er op aangesloten, heb je het op verschikllende manieren getest etc etc

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, De bar is aangesloten op de ARC aansluiting van een samsung led ultra hd 4k tv. Verder geen aansluitingen van luidsprekers, Wil nog een sub en surroundspeakers aanschaffen. Ik heb al getest maar kan de oorzaak niet achterhalen,

Verwijderd

Heb hier voor het werk ook al een aantal van deze bars getest hier, die klikken hoor ik niet. Heb wel al een aantal andere problemen ondervonden met deze bars.. ik ben er niet zo tevreden over.

Verwijderd

Topicstarter
Das jammer! Kan het zo zijn dat ik de luidspreker uit moet schakelen voordat ik switch van tv naar geluid of andersom?

• wbtje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-05 13:31
ik heb de bar en de surround speakers en woofer ervaar deze klik niet echt. wel wat andere problemen maar de support is wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke dat is goed om te horen, zou wel willen weten welke problemen u dan wel ondervindt? Ik vind het tot nu toe een prima soundbar. Helaas is de harde tik in de luidsprekers bij overgang van ARC tv naar blue tooth mij een doorn in het oor zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste leden,

Recent de Citation bar gekocht.
Bij streaming, casting en arc tv speelt alleen de rechterzijde van de bar.
Bij uitzondering spelen alle speakers. Ik heb de aanleiding nog niet kunnen traceren/ isoleren omdat het als willekeurigervaart.
Ervaringen, oplossingen??

Alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@Verwijderd Het is niet de bedoeling om andermans topic over te nemen. Daarnaast is het al wat ouder. Je kan beter even in dit algemene topic kijken: Harman Kardon Citation (Stel hier jouw vragen). Deze gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.