Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Bijzonder/uniek kluspand vinden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• EMP
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 21:50

EMP

Krulloos! Maar nu met kinwol.

Topicstarter
Geïnspireerd door series als Restoration Home ben ik op zoek naar een bijzonder pand.

Zo'n 10 jaar geleden kocht ik een rijtjeshuis uit 1966 wat op een 'nieuwe' keuken in 1988 na, nog niet gemoderniseerd was.

Inmiddels heb ik het, naast mijn normale werk, volledig gemoderniseerd. Muren en deuren zijn verplaatst, alle en water en stroom (en coax en UTP overal :9) nieuw aangelegd, andere keuken, volledig nieuwe badkamer en toilet (from scratch) etc. Ik durf te zeggen dat ik best handig ben, aangezien ik het meeste zelf gedaan heb. Alleen sommige specifieke klussen zoals stukadoren en spouwmuurisolatie heb ik laten doen door een vakman.

Het woont nu heel comfortabel, maar ik zou graag weer een nieuwe stap zetten. Een echt droom-woning-object. Verhuizen naar een twee-onder-één-kapper of vrijstaand huis ligt in het verlengde, maar daar wordt ik eigenlijk niet heel erg wild van.

Wat ik zoek is eigenlijk iets bijzonders. Een oude watertoren, brandweerkazerne, fabriekspand of misschien zelfs een kerkje. Iets wat helemaal verbouwd moet worden, en echt iets bijzonders is / kan worden.

De eisen zijn:
1. Bijzonder
2. Den Bosch en omstreken
3. Betaalbaar (aankoop + verbouwkosten moeten echt wel onder de vijf ton blijven, minder is wenselijk)
4. Moet nog verbouwd worden

Wat heb je zelf al gedaan? ;)
Ik ben al tijden aan het kijken op:
1. Funda (bijna dagelijk)
2. Veilingsites zoals Troostwijk (af en toe)
3. Nieuwsbrieven en websites van makelaars van bijzondere obecten zoals
- redres.nl
- reliplan.nl
- bijzonderwonen.com
- gemeentepand.nl
- maatschappelijkvastgoed.nl
- biedboek.nl (= rijksvastgoedbedrijf.nl)
- hetbetereboerenerf.nl
- boei.nl
- bijzondere-huizen.startpagina.nl
4. Het topic Wat er nou weer voor een pand te koop staat... goed in de gaten houden :+

Nu is het geen exacte wetenschap wat wel en niet een goed pand of een goede locatie is. Gelukkig heb ik geen haast, maar ik kan ook echt weinig vinden. Het aanbod is ook klein, wat ik vind is vaak in andere delen van Nederland, of heel duur.

Heeft iemand nog tips waar ik een echt uniek klusbaar pand kan vinden (met als doel daar een woning van te maken)?

So RAMdisk is *NOT* an installation procedure?

Alle reacties

• Tens
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 20:00

• Wognummer
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 21:32
jammer dat je er niet in de buurt woont maar deze stond laatst te koop

https://www.rtvdrenthe.nl...p-de-watertoren-van-Assen

http://wow.olli.la/screens/lock.jpg

• EJlol
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 15-11 16:25
Als je echt op zoek bent naar iets bijzonders, dan zou ik het proactief proberen. Dus in plaats van kijken op websites en wachten tot iets leuks langs komt, contact opnemen met eigenaren / gemeenten van bijzondere objecten en vragen of ze bereid zijn het te verkopen / het bestemmingsplan te willen veranderen.

• EMP

EMP

Topicstarter
Ja, de watertoren van Assen had ik gezien ja. Die is echt geweldig! Als die enigszins in de buurt van Den Bosch was was ik daar al gaan kijken!

I.v.m. familie, vrienden & werk wil ik toch wel graag in (omgeving) Den Bosch blijven.

• Milo85
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 13:46
En het budget?..

• EJlol
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 15-11 16:25
In de openingspost staat dat aankoop + verbouwkosten onder de 500.000 euro moet blijven.

• Milo85
EJlol schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:45:
[...]

In de openingspost staat dat aankoop + verbouwkosten onder de 500.000 euro moet blijven.
Helemaal gelijk, overheen gekeken ;)

• Domino
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 22:12

Domino

30 Watts and overheating...

De ouwe V&D? ;)

Maar iets serieuzer, misschien kun je iets bemachtigen op het oude coudewater terrein?
Geen idee wat daar nu precies de bestemming van is.

Echt heel opmerkelijke panden hebben we niet in 's-Hertogenbosch (!) welke ook nog eens leegstaan.

An IPv6 packet walks into a bar. Nobody talks to him.

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 16-11 21:09
haha ik weet nog wel een heel mooi treinstation in duitsland...

• Milo85
Dit is een beetje prijzig maar je kan er wel iets leuks van maken (en voldoende te klussen).

https://www.funda.nl/koop...huis-40205528-orthen-138/

• cryptapix
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 22:29
Milo85 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:36:
Dit is een beetje prijzig maar je kan er wel iets leuks van maken (en voldoende te klussen).

https://www.funda.nl/koop...huis-40205528-orthen-138/
Hmm
Milo85 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:50:
[...]

Helemaal gelijk, overheen gekeken ;)
Er ook overheen gekeken dat TS iets bijzonders/unieks zoekt, of vind je dit jaren 70 gebouwtje bijzonder?

OT:
Wellicht eens contact opnemen met de gemeentes daar in de regio om te vragen of zij nog dergelijke projecten “hebben liggen”. Ik vind dit soort verbouwingen ook heel gaaf, maar heb altijd het idee dat de bewoners in kwestie vaak bij toeval op zo een pand zijn gestuit.

• LuNaTiC
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Jammer Den Bosch en omstreken.

Hier in het mooie Lopik staat een leuk project klaar, geen vraagprijs :P

https://www.ad.nl/utrecht...ag-een-bod-doen~a15034eb/

hier worden overigens kerken etc op aangeboden:

https://www.reliplan.nl/aanbod/

LuNaTiC wijzigde deze reactie 20-09-2019 07:44 (17%)
Reden: had je al in je OP staan

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• DDX
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 23:51
Een idee om contact op te nemen met makelaars in de regio en je vraag daar neer te leggen, misschien dat die contacten hebben ?

https://www.strava.com/athletes/2323035

• EMP

EMP

Topicstarter
Zelf iets vinden en daar de eigenaar van benaderen lijkt wel de beste benadering, maar dan moet ik wel eerst iets vinden.

Ik heb van 1 tof gebouw (oude pastorie) de (vermoedelijke) eigenaar aangeschreven. Maar eens afwachten wat dat doet.

Tevens alle Urban Explorer websites afgestruind voor verlaten panden in de buurt, maar niets meer dat nog geen bestemming heeft.

Coudewater lijkt al volledig besproken te zijn: veel nieuwbouw en de bestaande gebouwen hebben reeds een bestemming. Helaas voor mij dus, maar naar dit soort dingen ben ik dus wel op zoek :)

• TheGhostInc
  • Niet online
EMP schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:25:
3. Betaalbaar (aankoop + verbouwkosten moeten echt wel onder de vijf ton blijven, minder is wenselijk)
Is dit reëel?
Als we uitgaan van casco is zo'n 100k kosten niet heel gek. Dan moet de aanschaf bij de 400k blijven. Dat is niet veel, de meeste unieke objecten zijn vaak groot = veel grond = kostbaar.

Bedoel je trouwens regio Den Bosch of de gemeente?
Want als je zo'n 20km om Den Bosch kijkt is er misschien wat mogelijk.

Maar stap op de fiets en ga rondrijden.
Want ik ben bang dat, zodra het op een website staat, je al snel de hoofdprijs betaald.

• EMP

EMP

Topicstarter
TheGhostInc schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 10:23:
[...]

Is dit reëel?
Als we uitgaan van casco is zo'n 100k kosten niet heel gek. Dan moet de aanschaf bij de 400k blijven. Dat is niet veel, de meeste unieke objecten zijn vaak groot = veel grond = kostbaar.

Bedoel je trouwens regio Den Bosch of de gemeente?
Want als je zo'n 20km om Den Bosch kijkt is er misschien wat mogelijk.

Maar stap op de fiets en ga rondrijden.
Want ik ben bang dat, zodra het op een website staat, je al snel de hoofdprijs betaald.
Er worden ook objecten bijna gratis aangeboden op voorwaarde dat je het opknapt / behoudt. Is het reeel? Geen idee, dat hang helemaal af van wat voor object het is. Een oude watermolen of pastoriewoning hoeft niet heel groot te zijn... en groot vind ik niet erg, maar de kans dat daar betaalbaar aan te komen is is een stuk kleiner.

Natuurlijk kun je met een miljoen hele leuke dingen doen, maar die heb ik niet :+
Ik zit gelukkig niet op de schopstoel, dus kan rustig een half jaartje tot een jaartje rondkijken. Als ik het dan zat ben kan ik altijd nog een 'normale' kluswoning kopen :)

Regio is trouwens niet in steen gebeiteld. Ik neem mee dat ik dageljiks met de auto naar Eindhoven moet voor werk, en dat ik graag op fietsafstand van het centrum van Den Bosch wil wonen, maar als die ene super bijzondere kans nét wat verder ligt laat ik hem daarop natuurlijk niet schieten. De richting maakt ook uit, net boven de rivieren is niet heel ver weg, maar een crime om elke dag van/naar Eindhoven te gaan.

• EMP

EMP

Topicstarter
Om dit topic toch nog even een conclusie te geven, wij hebben ons kluspand gevonden!

Niet zo spectaculair als waar we eerst op mikten, maar wel met heel veel mogelijkheden. We werden beide direct enthousiast van het idee wat het zou kunnen worden:

https://www.funda.nl/koop...4943-oude-vlijmenseweg-60
offtopic:
(ja, ik heb hem ook al gepost in het wat-er-nu-voor-pand-te-koop-staat-topic)

In januari krijgen we de sleutel. Afgelopen week hebben met een architect wat plannen gemaakt, en er blijven een paar dragende muren staan :> ik denk dat ik een apart topic maak over de verbouwing. Tot die tijd zijn we nog even druk met het verkopen van onze huidige woning, wat gezien de markt vrij vlot zou moeten gaan.

Als mensen in tussen nog ideeën hebben voor een goede her-bestemming van de ICBM silo in de achtertuin... :+

• Detmer
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 00:21

Detmer

Professioneel prutser

EMP schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 09:25:

Als mensen in tussen nog ideeën hebben voor een goede her-bestemming van de ICBM silo in de achtertuin... :+
Zwembad natuurlijk :+

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: http://tweakers.net/aanbod/user/412392/

• Polycom
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 11:23

'This is Sparta' scene naspelen in de tuin!

Polycom wijzigde deze reactie 05-11-2019 09:34 (48%)

• ASW1
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 23:21

• weertenaar
  • Registratie: februari 2001
  • Nu online

Hoe diep is dat ging?

• EMP

EMP

Topicstarter
Uit mijn hoofd iets van 1.20 ~ 1.40 m

• nielsn
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 23:47
Gefeliciteerd met je aankoop.

Een bijzonder pand is het zeker.
Ik moet toegeven dat ik moeite heb om er door die oude meuk heen te kijken.

Daarom ben ik zeer benieuwd naar de progressie en het eindresultaat.

• Jellabie
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 22:45

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

nielsn schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 09:58:
Gefeliciteerd met je aankoop.

Een bijzonder pand is het zeker.

Daarom ben ik zeer benieuwd naar de progressie en het eindresultaat.
Dat is iets waar veel mensen "problemen" mee hebben :)

Toen ik voor mijn klushuis aan het zoeken was ben ik meerdere huizen gaan bekijken, ik kan perfect overal doorheen kijken en de ruimtes in mijn hoofd opnieuw indelen. Maar als ik in een potentieel huis ben en ik zie het niet binnen de 30min laat ik het staan.

Mijn klushuis nu (wat je vast wel kent van in de huiskamer) ben ik 10min binnen geweest en ik zag alles hoe het kan worden. :)

De Nederbelg !

• Ivow85
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 23:05
Jellabie schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:30:
[...]

Dat is iets waar veel mensen "problemen" mee hebben :)

Toen ik voor mijn klushuis aan het zoeken was ben ik meerdere huizen gaan bekijken, ik kan perfect overal doorheen kijken en de ruimtes in mijn hoofd opnieuw indelen. Maar als ik in een potentieel huis ben en ik zie het niet binnen de 30min laat ik het staan.

Mijn klushuis nu (wat je vast wel kent van in de huiskamer) ben ik 10min binnen geweest en ik zag alles hoe het kan worden. :)
Precies dit.

Alleen al aan de hand van de Funda foto's en plattegrond kan ik vaak al bedenken hoe het er uit kan komen te zien. Maar velen hebben grote moeite om zich een beeld te vormen van de mogelijkheden die zo'n casco biedt.

Voor de handige jongens die er wél doorheen kunnen kijken is dat een groot voordeel. Je kunt nog wel eens een koopje scoren.

Gasloos sinds 02-11-2017. Gasaansluiting op initiatief van Liander verwijderd op 30-04-2018. Nooit een rekening van Liander ontvangen.

• MeTooPV
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 23:58
Vind klushuizen vaak niet zo aantrekkelijk geprijsd. Vaak is de vraagprijs toch:
(waarde pand in perfecte staat) - (veel te laag ingeschatte verbouwingskosten )

• weertenaar
  • Nu online
Ivow85 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:47:
[...]

Precies dit.

Alleen al aan de hand van de Funda foto's en plattegrond kan ik vaak al bedenken hoe het er uit kan komen te zien. Maar velen hebben grote moeite om zich een beeld te vormen van de mogelijkheden die zo'n casco biedt.

Voor de handige jongens die er wél doorheen kunnen kijken is dat een groot voordeel. Je kunt nog wel eens een koopje scoren.
ik keek meestal foto's van de buitenkant, ligging en plattegronden...dan krijg je al snel een idee wat kan. Alleen dan nog proberen over te brengen aan je partner :)

• tafkaw
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 16:36
Ik zou in die silo een hottub maken of dompelbad voor bij de sauna. Afhankelijk van je voorkeur.

• Ivow85
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 23:05
@weertenaar Ik was nog single toen ik het huis kocht O-)

Ivow85 wijzigde deze reactie 05-11-2019 11:27 (4%)

Gasloos sinds 02-11-2017. Gasaansluiting op initiatief van Liander verwijderd op 30-04-2018. Nooit een rekening van Liander ontvangen.

• Yucon
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 22:19

Yucon

*broem*

Gefeliciteerd! Ik moet zeggen dat ik moeite heb te zien wat je precies nu net in dit huis ziet, maar de combinatie van relatief centrale ligging icm die schuur is wel heel mooi. Ik ben benieuwd wat het gaat worden!

Wat betreft die silo: kun je niet een puntje van een raket eruit laten steken? :+

• Road-runner83
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 13:20
Dit soort projecten vind ik altijd erg interessant om te volgen :). Wij hebben zelf het tegenovergestelde (zelfbouw 2-kapper uit 2016) maar ook helemaal zelf kunnen indelen wat jij nu eigenlijk weer gaat doen ;).

Ben benieuwd wat je ervan gaat maken! Scheelt dat je een boel zelf kan/gaat doen want als je er aannemers op moet zetten zie je boel geld verdampen in deze tijd....lees je betaald veels te veel en de vraag is hoeveel het huis erna waard is.

Van de silo zou ik mooi een zwembad maken (evt. wat vergroten) :)

• Jellabie

Jellabie

MeTooPV schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 11:09:
Vind klushuizen vaak niet zo aantrekkelijk geprijsd. Vaak is de vraagprijs toch:
(waarde pand in perfecte staat) - (veel te laag ingeschatte verbouwingskosten )
Zoals gezegd kunnen veel mensen er niet door kijken, en het op zijn Belgisch gezegd, moet je wachten tot het huis verbrand. Staat het inmiddels al ~6maanden te koop en hebben ze al 1 of 2 keer in prijs gedaald, dat is dan het moment om eraf te stappen. Uw bedrag zeggen en klaar. Meestal heb je dan wel een koopje.

Wel eerst bekijken of het huis structureel inorde is, de rest is bijzaak en valt te vervangen. Zoals bijvoorbeeld geen grote scheuren in de gevels etc.

(Inmiddels 2x zo gedaan, eerste keer 25k onder de verkoopprijs vraagprijs ((welke al gezakt was) en 1x 30k onder de verkoopprijs vraagprijs.)

Edit: huidig klushuis had een vraagprijs van 185k, ik heb ze kunnen laten zakken naar 155k, procentueel gezien is dat imo een grote verlaging in prijs.

Maar uiteindelijk nog net te duur voor een projectontwikkelaar.

Jellabie wijzigde deze reactie 05-11-2019 12:45 (22%)

De Nederbelg !

• twain4me
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 23:01
Jellabie schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:03:
[...]

(Inmiddels 2x zo gedaan, eerste keer 25k onder de verkoopprijs ((welke al gezakt was) en 1x 30k onder de verkoopprijs.)
jij hebt nog achteraf een zak geld toe gekregen? ;)

• Jellabie

Jellabie

twain4me schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:42:
[...]

jij hebt nog achteraf een zak geld toe gekregen? ;)
My bad, zie edit :P

De Nederbelg !

• Vanoverdegrens
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 00:08
nielsn schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 09:58:

Ik heb meer moeite door de buurbebouwing heen te kijken: :o
https://www.google.com/ma...,35y,39.58t/data=!3m1!1e3
En daar mag je niets aan verbouwen...
Hopen dat die rommelige luidruchtige buurbedrijfjes snel sluiten en er leuke huizen neergezet gaan worden, lijkt mijzelf een te grote gok. Om die reden had ik dit pand nooit gekozen.

Maar goed, ieder zijn smaak. Ben wel benieuwd hoe het verder gaat. :P

gezocht: Panasonic GM5

• Domino
  • Registratie: juli 1999

Domino

30 Watts and overheating...

Vanoverdegrens schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 13:37:
[...]

Hopen dat die rommelige luidruchtige buurbedrijfjes snel sluiten en er leuke huizen neergezet gaan worden, lijkt mijzelf een te grote gok.
Die bedrijfjes zitten er vaak al tientallen jaren, de hoop dat die ooit verdwijnen is nagenoeg nul.

Zelf vind ik het pand ook een beetje moeilijk rijmen met een bijzonder/uniek kluspand maar goed, "all in the eye of the beholder" zullen we maar zeggen. De percelen in die hoek zijn wel enorm en er zit een goeie afhaal chinees op de hoek ;). Ik herkende het eigenlijk meteen op de eerste foto, terwijl ik niet eens daar vandaan kom.

Maar weet waar je aan begint, het is een aardige volksbuurt. Stijf tussen de Kruiskamp en Deuteren.

An IPv6 packet walks into a bar. Nobody talks to him.

• MeTooPV
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 23:58
[...]

Zoals gezegd kunnen veel mensen er niet door kijken, en het op zijn Belgisch gezegd, moet je wachten tot het huis verbrand. Staat het inmiddels al ~6maanden te koop en hebben ze al 1 of 2 keer in prijs gedaald, dat is dan het moment om eraf te stappen. Uw bedrag zeggen en klaar. Meestal heb je dan wel een koopje.

Wel eerst bekijken of het huis structureel inorde is, de rest is bijzaak en valt te vervangen. Zoals bijvoorbeeld geen grote scheuren in de gevels etc.

(Inmiddels 2x zo gedaan, eerste keer 25k onder de verkoopprijs vraagprijs ((welke al gezakt was) en 1x 30k onder de verkoopprijs vraagprijs.)

Edit: huidig klushuis had een vraagprijs van 185k, ik heb ze kunnen laten zakken naar 155k, procentueel gezien is dat imo een grote verlaging in prijs.

Maar uiteindelijk nog net te duur voor een projectontwikkelaar.
Dat zijn procentuele inderdaad behoorlijke verlagingen.

• ASW1
[...]

Ik ben heel benieuwd wat je met die enorme schuur van plan bent; blijft die?

• Jellabie

Jellabie

ASW1 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:24:
[...]

Ik ben heel benieuwd wat je met die enorme schuur van plan bent; blijft die?
Ik denk dat je dat beter aan de TS vraagt ;)

De Nederbelg !

• LuNaTiC
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Mancave alert :7

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• chaoscontrol
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 14:59
Grappig, ik ken je nieuwe buren. Zijn kermisklanten maar goed volk. (y)

Inventaris

• JustM3
  • Registratie: december 2014
mijn ideeën voor die put van je silo:
- half ronde lounge set met een vuurpunt, lekker in de winter uit de wind met een lekker vuurtje er bij
- een kas van maken met plat dak zodat je er nog wel overheen kan lopen maar wel een moestuin hebt.
- hottub?
- of toch dat ronde zwembad...

• Fazer013
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 15-11 17:08
Straat ken ik een beetje (veel bedrijfjes) maar ruime kavels. Vroeger zat daar een motorzaak in het verlengde, mijn stem gaat naar "wall of death silo". Alvast succes met het klussen!

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

In België staan stations te koop voor de prijs van een rijtjeshuis. Er komen zelfs nog treinen, ze stoppen er alleen niet meer.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• ASW1
Jellabie schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:56:
[...]

Ik denk dat je dat beter aan de TS vraagt ;)
Whoopsie!
Afgelopen week hebben met een architect wat plannen gemaakt, en er blijven een paar dragende muren staan :> ik denk dat ik een apart topic maak over de verbouwing.
Ik ben heel benieuwd wat je met die schuur achter het huis wilt gaan doen ben je daar al uit?

• Honesty
  • Laatst online: 20:34

Honesty

kattenneus!

EMP schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 10:06:
Zelf iets vinden en daar de eigenaar van benaderen lijkt wel de beste benadering, maar dan moet ik wel eerst iets vinden.

Ik heb van 1 tof gebouw (oude pastorie) de (vermoedelijke) eigenaar aangeschreven. Maar eens afwachten wat dat doet.

Tevens alle Urban Explorer websites afgestruind voor verlaten panden in de buurt, maar niets meer dat nog geen bestemming heeft.

Coudewater lijkt al volledig besproken te zijn: veel nieuwbouw en de bestaande gebouwen hebben reeds een bestemming. Helaas voor mij dus, maar naar dit soort dingen ben ik dus wel op zoek :)
Oude pastorie in Boschveld? Dat is wel een gaaf pand maar volgens krijg je dat zelfs in deze staat niet voor 500k klaar, de panden erom gaan sky high.

festina lente

• EMP

EMP

Topicstarter
Ik heb zeker ideeen/plannen etc. Zal binnenkort dat koop/klustopic aanmaken, maar nu even erg druk met de aankop (was wat mis met het koopcontract, dus we moeten nog een keer dat traject door) en de verkoop van het huidige huis.

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True