leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
http://www.planet.nl/multimedia2/0,1674,101_1502_148076,00.html
Voor het verhaaltje erbij
Hangt er vanaf he, als niemand het wil is het goedkoop, als iedereen het wilt stijgt de prijs tijdens het bieden steeds hogerOp maandag 30 juli 2001 13:19 schreef Shibby het volgende:
Wow leuk spul man!!! Zou dat nog duur zijn?
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
der zullen denk ik wel mensen komen die heel hoog gaan biedenOp maandag 30 juli 2001 13:19 schreef Shibby het volgende:
Wow leuk spul man!!! Zou dat nog duur zijn?
jammer, want dit vind ik dus best wel nice
linken gaat niet lekker dan maar zow
http://www.cowanalexander.com/Deals/Quokka/DSC00255.JPG
Verwijderd
Maar zo'n Breed beeld tv staat me wel aan en de kantoor meubelen zijn ook nie slecht!
Verwijderd
Veel Heeeeeeel Veeeeel!!!!Op maandag 30 juli 2001 13:25 schreef Nelly___ het volgende:
Voor hoeveel $$ aan spul zou daar zitten?
Mogen ze hier wel op de oprit neer zetten! Vermaak ik me wel mee!
Verwijderd
Ja het gaat hier niet om een honderdje ofzoOp maandag 30 juli 2001 13:31 schreef Shibby het volgende:
Veel Heeeeeeel Veeeeel!!!!
maar hoeveel ongeveer?
250.000?
500.000?
of ga ik te ver?
/edit
typo
Veel, die tv kost alleen al 60.000 gulden...Op maandag 30 juli 2001 13:25 schreef Nelly___ het volgende:
Voor hoeveel $$ aan spul zou daar zitten?
Verwijderd
Denk dat je er nog wel een nulletje bij mag zetten. Zou het pand waar ze zitten gehuurt of gekocht zijn?? Scheelt ook wel weer een paar nullen.Op maandag 30 juli 2001 13:32 schreef Nelly___ het volgende:
[..]
Ja het gaat hier niet om een honderdje ofzo
maar hoeveel ongeveer?
250.000?
500.000?
of ga ik te ver?
/edit
typo
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
exl. gebouwOp maandag 30 juli 2001 13:35 schreef Shibby het volgende:
[..]
Denk dat je er nog wel een nulletje bij mag zetten. Zou het pand waar ze zitten gehuurt of gekocht zijn?? Scheelt ook wel weer een paar nullen.
dus alleen de "stuff"
/edit
http://www.cowanalexander.com/Deals/
ze hebben nog veeeeeeeeeeel meer
ik wou dat ik geld had.... om alles te kopen
Verwijderd
Neem mij ook meteen een paar van die tv's mee en die servers die ze hadden staan lijken me ook wel wat!Op maandag 30 juli 2001 13:36 schreef Bamibal het volgende:
ff wat spullen halen
Op maandag 30 juli 2001 13:25 schreef Pizzaman het volgende:
Maar hoe kom je op die lijst er ooit achter wat wat is ?!
Iemand daar nog enig antwoord op ?Op maandag 30 juli 2001 13:22 schreef Pizzaman het volgende:
Hoe kan je daar op bieden ? Kan zeker weer niet via het internet ?
damn......
check tot waar het doorgaat...en derboven nog normale monitoren...
http://www.cowanalexander.com/Calendar.htm
je kan je hier ook inschrijven op de mailing list
Nouja, de artikelen die ik wilde dan
het was een bedrijf waar m'n pa had gewerkt, en daar had hij best wel een hoge functie (hooft technishe afdeling, was een breedband internetprovider).
Ik kon alles zo meenemen.
wat ik heb megenomen was:
6x Philips 107S monitor a. hfl 150, nieuw
4x Philips 109S monitor a. hfl 300, nieuw
2x Server, p3 733, 15GB, 256MB, 3x 100mbit nic, 3U servercase, a. hfl 450
1x breedbeeld TV hfl 100
1x DURE cdspeler, hfl 50
1x philips 109P monitor, hfl 500, nieuw
1x HP laserprinter, de 4010, hfl 250
verder nog wat klein spul,. nog een paar 100 meter utp uit de muur gerobt, toners voor printers, paar nokia 6210 telefoons
oja, ook nog 4 laptoppies, 1x toshiba tecra p3 733, 1x tecra 650 mhz, 1x kleine toshiba, en 1 kleine oude p133 lap.
samen voor hfl 1000
die lappies hadden overgins 128MB ram, 12GB hd
ik heb nu bijna allees verkocht, behalve een telefoon, een philips 109P monitor en 1 tecra.oja, ook de printer hebben we nog, en de tv, cd speler enz.
Maar ik heb blijkbaar wel geluk gehad, dat ik alles heb kunnen uitkiezen, vooordat het verkocht werd aan de opkoper
mzzls
Cutebrit
Grrrrrr, moet je dat nou zeggen?Op maandag 30 juli 2001 13:52 schreef Cutebritney heel veel en dat maakt me jaloers:![]()
alsof het niks is...een paar nokia's 6210 en wat laptoppies
59 COMPAQ PIII 500MHZ; 128MB; 8GH 1
8 GigaHide
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Als ik op de start-knop druk dan gaat ie uit ...
Verwijderd
ja ze hebben de hd's verstoptOp maandag 30 juli 2001 13:57 schreef intert0y het volgende:
ja dit zijn echt toppertjes met:
59 COMPAQ PIII 500MHZ; 128MB; 8GH 1
8 GigaHide
maar als ik het goed zie, is die site amerikaans?
PUBLIC AUCTION
July 26th, 2001
Please be patient, photos may take a while to load.......
DUs afgelopen donderdag... Maar ze hebben meer op de kalender staan.. Let wel, online veiling, direct betalen en ze zitten in de VS.....
Nothing is a problem once you've debugged the code
die staat vast heel
Makkelijker gezegd dan gezwegen...
nouja, uiteindelijk heb ik er wel dik voor betaald hoor...Op maandag 30 juli 2001 13:55 schreef Nelly___ het volgende:
[..]
Grrrrrr, moet je dat nou zeggen?
alsof het niks is...een paar nokia's 6210 en wat laptoppies
maar ik heb het ook allemaal weer verkocht, met als resultaat dat ik nu een 19" philips monitor, printer tv, cd speler enz "verdiend" heb.
De laptop heeft m'n pa nu, gebruiken we voor als we op vakantie gaan, om de digitale foto's in over te zetten
Normaal doet hij z'n werk hier als router voor het kabelinternet
Ik had 3 6210's, 1 ervan heb ik als 2e telefoon, de andere heeft me pa, en de laatste m'n ma
Ik heb het eens een zomer lang gedaan. Failliete bedrijven binnengaan en alles van waarde inpakken en meenemen. Werkelijk alles wordt dan losgeschroefd (zelfs de zeepdispensers in de plee) en uitgestald.
Zo ook een failiette koekjesfabriek plus het kantoor. (maandenlang gratis koekjes gegeten
Maar ik ben bang dat we allemaal voor nix zitten te kwijlen. Je moet mazzel hebben als je er tussen kan komen. Meestal wordt de hele inboedel opgesplitst in categorietjes(hardware,kantoormeubelen,machines,audio) en wordt bijv. alle hardware aan 1 koper verkocht. Dat zijn vaak bedrijfjes die de hele week niets anders doen dan inboedels opkopen. Op die manier is de curator (dat zijn die lamzakken die een failliessement afwerken) in 1 keer van het gezeur af. Die zitten doorgaans niet op gastjes te wachten die 1 laptop willen kopen.
De rest troep waar ze niet van afkomen wordt vaak wel met een openbare verkoop voor jan en alleman gedumpt, grootste kans dat daar nu net defecte spullen tussen zitten.
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Jammer dat het niet in NL is.. ik was zeker even langs gegaan.
Concrete Loop Watercooling
nouja, het was zo van: het bedrijf was failiiet, of ze nu $4 miljoen of $4.1 miljoen schuld stonden, boeieOp maandag 30 juli 2001 19:13 schreef VageGast het volgende:
Mja jij hebt geluk gehad dat je als eerste uit mocht kiezen en de curator blijkbaar geen flauw benul had wat ie aan het verkopen was (de prijzen zijn BELACHELIJK laag...).
Ik heb het eens een zomer lang gedaan. Failliete bedrijven binnengaan en alles van waarde inpakken en meenemen. Werkelijk alles wordt dan losgeschroefd (zelfs de zeepdispensers in de plee) en uitgestald.
Zo ook een failiette koekjesfabriek plus het kantoor. (maandenlang gratis koekjes gegeten) Die lui zagen het einde al aankomen en hebben zich gewoon flink uitgeleefd de laatste maanden. PC's, digicams, 2 printers waar proefverpakkingen mee gedrukt werden (erg stoere dingen waren dat) en ga zo maar door. In ieder kantoortje een dikke TV met video en een stereoinstallatie. Zelf ook nog goedkoop wat gekocht.
Maar ik ben bang dat we allemaal voor nix zitten te kwijlen. Je moet mazzel hebben als je er tussen kan komen. Meestal wordt de hele inboedel opgesplitst in categorietjes(hardware,kantoormeubelen,machines,audio) en wordt bijv. alle hardware aan 1 koper verkocht. Dat zijn vaak bedrijfjes die de hele week niets anders doen dan inboedels opkopen. Op die manier is de curator (dat zijn die lamzakken die een failliessement afwerken) in 1 keer van het gezeur af. Die zitten doorgaans niet op gastjes te wachten die 1 laptop willen kopen.
De rest troep waar ze niet van afkomen wordt vaak wel met een openbare verkoop voor jan en alleman gedumpt, grootste kans dat daar nu net defecte spullen tussen zitten.
er stonden ook nog een 3 dual p2 serverz, 512MB, met 4 HD's in raid 5. (4x4.6GB ofzo)
per stuk hfl 100.
en je zult je verbazen, er werkten 100 mensen daar, waarvan eerst er 80 ofzo weggingen, en die andere 20 mochten het kantoor "leegkopen".
Maar echt, er werd bijna nix gekocht !!
een paar 19" monitoren, maar dat was ook alles!
dus ik heb de leukste spullen ertussenuit gepikt
By each crime and every kindness, we birth our future
Die Betacam SP zooi is ook yummie
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD