Geen Disney+ app op Samsung smartTV

Pagina: 1
Acties:
  • 6.550 views

Vraag

• Dartveder
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 26-01-2023
Ik heb onlangs een Disney+ proefabbonement genomen, maar kan geen Disney+ applicatie vinden in de store van mijn Smasung (UE50NU7020) smart TV. Software is up to date.

Zijn er meer mensen die (nog) niet de D+ app kunnen installeren op hun Samsung smart tv en weet iemand of die applicatie wél uitkomt zodra Disney+ officieel uitkomt in november?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Felix!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Nu online
Disney+ is available on the following devices: Web, iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV, and fully integrated with the Apple TV app, Android Phone, Android Tablet, Android TV devices, LG TVs, Google Chromecast and Chromecast built-in devices, PlayStation 4, and Xbox One.
https://www.homecinemamag...te-proberen-in-nederland/

No one is listening until you fart

• Dartveder
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 26-01-2023
Ah de app zal dus vanaf de release beschikbaar worden als het goed is. Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackSoldierB
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-06 14:39
Huh, waar lees je dat er een app beschikbaar komt voor de Samsung TV's? Het is namelijk geen Android TV, maar Tizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgh
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 25-05 09:59
release als in de-proefperiode-loopt-af denk ik zo. Zou idoot zijn als ze Tizen overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:39
Borgh schreef op zondag 15 september 2019 @ 15:59:
release als in de-proefperiode-loopt-af denk ik zo. Zou idoot zijn als ze Tizen overslaan.
Ze als in Disney? Ik dacht altijd dat het juist aan de fabrikant van de TV was om de app te integreren. Zo had LG een hele tijd Spotify eraf gehaald omdat ze niet tevreden waren. Na een jaar ( eindelijk ) was de app weer beschikbaar vanuit LG.

Of heb ik het nou helemaal aan het verkeerde eind?

A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Bij gebrek aan een app heb ik ook nog een oude Chromecast opgezocht en die aangesloten op een vrijwel nieuwe Samsung TV wegens het ontbreken van de juiste ingebouwde Chromecast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assifv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:05
Als je een Samsung TV uit 2018 of 2019 hebt en een iPad of iPhone kun je ook met de recente AirPlay toevoeging direct vanuit de iOS app streamen naar je TV. Dit werkt helaas nog niet geheel vlekkeloos (soms doet hij het niet), maargoed we zitten dan ook nog in een gratis beta periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:18

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.