Mijn vraag
Mijn telefoon is de navigatiebalk (van Android 7 en 8 ) ingebrand en ik zie bij filmpjes.
Het stoort heel erg.
Ik heb nog garantie en ik zag gemixte reacties dat de reparatie niet of wel onder de garantie valt.
Valt ingebrande navigatiebalk onder garantie?
Zo niet moet ik een soort verzendvergoeding betalen en daar heb ik geen zin in met mijn defecte S8
Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung Galaxy S8
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Verhalen op Google dat de ene wel onder garantie valt en de ander geval weer niet.
Ook via Facebook benaderd en de ene medewerker zegt van wel en de andere betwijfelt.
Mijn telefoon is de navigatiebalk (van Android 7 en 8 ) ingebrand en ik zie bij filmpjes.
Het stoort heel erg.
Ik heb nog garantie en ik zag gemixte reacties dat de reparatie niet of wel onder de garantie valt.
Valt ingebrande navigatiebalk onder garantie?
Zo niet moet ik een soort verzendvergoeding betalen en daar heb ik geen zin in met mijn defecte S8
Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung Galaxy S8
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Verhalen op Google dat de ene wel onder garantie valt en de ander geval weer niet.
Ook via Facebook benaderd en de ene medewerker zegt van wel en de andere betwijfelt.
[ Voor 75% gewijzigd door Dutchredgaming op 12-09-2019 23:01 . Reden: Drukte te vroeg op enter, het is al laat :P ]