Ik zoek een?
Volautomaat koffiemachine.
Wat is je budget?
Ik zat aan zo'n € 600-700 te denken, maar bij goede argumenten kan dit iets omhoog.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb nu een redelijk eenvoudige Saeco volautomaat van een jaar of 7 oud die aan vervanging toe is. Wens (vanuit de vriendin) is een automatische melkopschuimer, dus geen stoompijpje. Verder moet het mogelijk zijn om gemalen (decaf) koffie te gebruiken en vind ik weinig/gemakkelijk onderhoud belangrijk.
Wat heb je zelf al gevonden?
Een rondje webshops en Koffie: van hele boon tot kop - Deel 1 bracht me tot dit lijstje:
pricewatch: Nivona CafeRomatica 759
pricewatch: Jura E60 Piano Black (eigenlijk boven budget)
pricewatch: Philips LatteGo EP3246/70 Zilver
pricewatch: Siemens EQ.6 Plus s100 TE651209RW Titanium
pricewatch: DeLonghi Dinamica ECAM 350.55.B
Wat zou van bovenstaande de beste keuze zijn? Zie ik modellen over het hoofd?
De titel moet natuurlijk Volautomaat koffiemachine gezocht zijn, dit kan ik helaas niet meer wijzigen
Volautomaat koffiemachine.
Wat is je budget?
Ik zat aan zo'n € 600-700 te denken, maar bij goede argumenten kan dit iets omhoog.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb nu een redelijk eenvoudige Saeco volautomaat van een jaar of 7 oud die aan vervanging toe is. Wens (vanuit de vriendin) is een automatische melkopschuimer, dus geen stoompijpje. Verder moet het mogelijk zijn om gemalen (decaf) koffie te gebruiken en vind ik weinig/gemakkelijk onderhoud belangrijk.
Wat heb je zelf al gevonden?
Een rondje webshops en Koffie: van hele boon tot kop - Deel 1 bracht me tot dit lijstje:
pricewatch: Nivona CafeRomatica 759
pricewatch: Jura E60 Piano Black (eigenlijk boven budget)
pricewatch: Philips LatteGo EP3246/70 Zilver
pricewatch: Siemens EQ.6 Plus s100 TE651209RW Titanium
pricewatch: DeLonghi Dinamica ECAM 350.55.B
Wat zou van bovenstaande de beste keuze zijn? Zie ik modellen over het hoofd?
De titel moet natuurlijk Volautomaat koffiemachine gezocht zijn, dit kan ik helaas niet meer wijzigen

[ Voor 4% gewijzigd door niels132 op 11-09-2019 23:06 ]