Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk gamen met de PC, momenteel is dat nog Fortnite. Maar vanaf 25 oktober wordt dit de nieuwe COD
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zelf zit ik aan ongeveer 1000,- te denken
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
In Principe zou ik mijn SSD die ik momenteel gebruik kunnen overzetten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn build zal ik samen stellen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken. Momenteel lees ik veel over AMD, maar m'n voorkeur ligt bij Intel.
Verder vind ik Corsair een super merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag jaren vooruit kunnen met deze PC.
Ga je overklokken?
Nee, zeker niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil mijn build graag met jullie overleggen. Ik ben er een klein beetje in thuis maar nooit zo veel als andere Forum leden. Verder heb ik de build samen gesteld via PCpartpicker. Ik hoor graag wat jullie er van vinden, en misschien wel zouden aanpassen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk gamen met de PC, momenteel is dat nog Fortnite. Maar vanaf 25 oktober wordt dit de nieuwe COD
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zelf zit ik aan ongeveer 1000,- te denken
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
In Principe zou ik mijn SSD die ik momenteel gebruik kunnen overzetten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn build zal ik samen stellen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken. Momenteel lees ik veel over AMD, maar m'n voorkeur ligt bij Intel.
Verder vind ik Corsair een super merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag jaren vooruit kunnen met deze PC.
Ga je overklokken?
Nee, zeker niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil mijn build graag met jullie overleggen. Ik ben er een klein beetje in thuis maar nooit zo veel als andere Forum leden. Verder heb ik de build samen gesteld via PCpartpicker. Ik hoor graag wat jullie er van vinden, en misschien wel zouden aanpassen.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-9400F Boxed | € 150,71 | € 150,71 |
1 | Moederborden | MSI Z390-A PRO | € 129,90 | € 129,90 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio | € 592,50 | € 592,50 |
1 | Behuizingen | NZXT H500 Zwart | € 75,59 | € 75,59 |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,99 | € 29,99 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 85,90 | € 85,90 |
1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 65,99 | € 65,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.130,58 |
[ Voor 41% gewijzigd door Eldro19 op 10-09-2019 13:44 . Reden: Voeding aanpassing ]