Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-07 11:22

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken en lezen in dit forum, maar heb toch advies nodig van jullie.

Wat ik wil kan ik eigenlijk niet goed vinden.

Ik wil een verbruiksmeter die
- aangesloten kan worden op een willekeurig stopcontact
- het verbruik kan loggen zolang hij aan staat
- het totale verbruik over een door mij bepaalde periode kan tonen (en dus gelogd heeft in het verleden)
- als ik ‘m verplaats of een ander apparaat op aan sluit dat ik het gelogde kan opslaan onder een bepaalde naam (bv. als ik ‘m een hele week aan de wasmachine heb gehangen en klaar ben met deze metingen dat deze metingen onder ‘wasmachine’ opgeslagen kunnen worden en de volgende metingen, bv de koelkast weer onder een andere naam opgeslagen kunnen worden)
- minimale belasting laag genoeg (1-2 Watt) en ook nauwkeurig bij lage belasting.

Ik kwam de Fibaro Wall Plug tegen en mij is niet helemaal duidelijk of dit apparaat dit wat ik wil kan. Iemand ervaringen mee? Of een ander aan te raden apparaat?

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:03

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Plugwise doet ook ongeveer wat je zoekt.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dre
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Dre

Met andere software zou deze het ook wel moeten kunnen:
https://www.banggood.com/...f-Tuya-APP-p-1292899.html
Er is ook nog de kleinere Blitzwolf SHP6.

Standaard kan je in de app alleen het dagverbruik zien en kan je niet aangeven welke periode welke machine je gemeten hebt. Je kan er echter andere software in flashen met meer mogelijkheden. Zie:
Iemand ervaring met BlitzWolf BW-SHP2 i.c.m Domoticz?