Tabbladen volgend en jij niet meer zichtbaar instagram

Pagina: 1
Acties:
  • 471 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loupster
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 11-08-2020
Sinds kort zijn de tabbladen volgend en jij in mijn instagram account verdwenen. Ik zie nu alleen maar de tekst Activiteit staan
Als ik op hartje klik gebeurt er niets.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Iphone en desktop
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb reset gedaan ww veranderd, app verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar blijft hetzelfde
Wie herkent dit en weet een oplossing hiervoor?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Afgaand op letterlijk de eerste google hit op "instagram no following tab" ben je niet de enige. De "oplossingen" die daar aangedragen worden (vage apps installeren) zou ik zéker mijden; dat is allemaal schimmig spul.

Ik denk dat je gewoon onderdeel uit maakt van een A/B test. En daar zul je weinig tegen kunnen doen behalve afwachten en hopen.

Verder hoort je topic helaas niet in Internetmarketing & Social Media; zie daarvoor het Internetmarketing Beleid dat bovenaan 't forum staat waarin je leest: Wat hoort hier niet?:
• Help, ik heb een ander gebruikersprobleem met Facebook/Twitter/LinkedIn/Whatever

Supportvragen voor sociale media sites horen niet in Internetmarketing & Social media.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.